رقابت X با یوتیوب؛ ویدیوهای طولانی به تلویزیون های هوشمند می رسند

در تلاش برای رقابت با یوتیوب و افزایش تمرکز X بر روی محتوای ویدئویی، ایلان ماسک قصد دارد به زودی اپلیکیشنی را برای تلویزیون های هوشمند آمازون و سامسونگ منتشر کند. در این اپلیکیشن می توانید ویدیوهای طولانی شبکه اجتماعی X را مستقیماً در تلویزیون تماشا کنید. به نظر می رسد عملکرد این برنامه مشابه برنامه YouTube برای تلویزیون های هوشمند باشد.

طبق گزارش Fortune، ایلان ماسک در X، در جواب کوتاه یکی از کاربران پست کرد که ویدیوهای طولانی این پلتفرم را می توان مستقیماً در تلویزیون های هوشمند تماشا کرد و گفت که این ویژگی “به زودی” امکان پذیر خواهد بود. برنامه X برای تلویزیون احتمالاً مشابه برنامه YouTube TV خواهد بود. فورچون به نقل از منبعی می گوید که ماسک قصد دارد با یوتیوب رقابت کند.

X ویدیوهای رسانه های اجتماعی در تلویزیون های هوشمند

ایلان ماسک قبلا گفته بود که می خواهد شبکه اجتماعی X را به یک برنامه فوق العاده تبدیل کند. ماسک برای رسیدن به این مشکل برنامه های متفاوتی در سر دارد. به عنوان مثال، مدتی است که این پلتفرم تماس های ویدیویی و صوتی را برای کاربران فراهم کرده است و این میلیاردر همچنین می خواهد پرداخت های همتا به همتا را در X ارائه دهد.

برای تبدیل X به یک پلتفرم ویدئو محور، ماسک قصد دارد افراد مشهوری مانند مجری و مفسر فاکس نیوز، تاکر کارلسون و مجری سابق CNN، دان لمون را به این پلتفرم بیاورد.

البته ایلان ماسک تنها به انتشار ویدئو محدود نمی شود، بلکه به محتوای متنی نیز علاقه مند است. شبکه اجتماعی

منبع: https://digiato.com/app/musk-says-xs-long-form-videos-will-soon-be-available-on-smart-tvs

  پاسخ به جدول کلمات متقاطع کوتاه از NYT در 6 آوریل