رونمایی ناتینگ از کت و کلاه آزمایشگاهی با طراحی شفاف + فیلم

دیروز ناتینینگ در این شبکه اجتماعی اعلام کرد با این حال، بر خلاف انتظارات، Nutting دو ساخته شد لباس های کار شفاف مانند Notting Phones، طرفدارانش را شگفت زده کرد.

Labcoat خالص با الهام از کارخانه های دهه 1970 آی بی ام، اولین محصول در خط تولید پوشاک این برند فناوری مستقر در لندن است. نکته قابل توجه، Nutting برای تولید این محصول از عناصر سازگار با محیط زیست مانند زیپ‌های YKK Natulon استفاده کرده است که از مواد بازیافتی و بسته‌بندی گیاهی ۱۰۰٪ زیست تخریب‌پذیر ساخته شده است.

کت آزمایشگاهی شفاف Notting در چهار سایز کوچک، متوسط، بزرگ و فوق بزرگ عرضه خواهد شد.

علاوه بر لباس آزمایشگاهی، Nutting از کلاه شفاف نیز رونمایی کرد که دومین محصول این شرکت در خط تولید لباس است. این کلاه لبه دار تنها در یک سایز ساخته شده و مکمل کت آزمایشگاهی شماست.

خط Nothing Apparel که با همکاری Teenage Engineering ایجاد شده است شامل لوازم اصلی کمد لباس مانند کلاه، ژاکت، لباس های فعال و موارد دیگر است که برای مقاومت در برابر گذشت زمان طراحی شده اند.

قیمت پوشاک و کلاه در آزمایشگاه نوتینگ

کلاه شفاف Notting و کت شفاف آزمایشگاهی به ترتیب با قیمت 35 پوند (حدود 44 دلار) و 160 پوند (حدود 200 دلار) به فروش می رسند. مشتریان بازار هند می توانند هر دو محصول را از فردا 16 دسامبر خریداری کنند. این شرکت اکنون قصد دارد تا سال 2024 خط تولید پوشاک خود را با معرفی لباس های جدید و عرضه آن در تمام بازارهای موجود گسترش دهد.

  بهترین شارژرهای بی سیم خودرو برای سال 2024

منبع: https://digiato.com/gadgets/nothing-apparel-labcoat-cap-launched-with-transparent-design