سامسونگ احتمالا ساعت های هوشمند خود را دوباره طراحی خواهد کرد

نزدیک به یک دهه پیش، سامسونگ از طراحی مربعی برای ساخت اولین ساعت های هوشمند خود استفاده کرد. به عنوان مثال، در سال 2013، سامسونگ Galaxy Gear را با صفحه نمایش مربعی عرضه کرد. از آن زمان، سامسونگ چندین نسل از گلکسی واچ را با طراحی دایره ای تولید کرده است، اما به نظر می رسد که این شرکت در حال بازگشت به سنت است.

به گفته SamMobile، سامسونگ به دنبال بازگرداندن طراحی مربعی ساعت های هوشمند خود است. بنابراین احتمالاً محصولات جدید مشابه مدل های قبلی مانند Galaxy Gear، Gear 2 و Gear Live خواهند بود.

Gear S2 اولین ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی دایره ای و یک قاب چرخان واقعی بود. سامسونگ از آن زمان به این زبان طراحی پایبند بوده و نسل فعلی مدل‌های گلکسی واچ 5 از طراحی دایره‌ای تقریباً یکسانی برخوردار است.

ساعت گلکسی

سامسونگ چه زمانی دوباره از طراحی مربع در گلکسی واچ استفاده خواهد کرد؟

در حال حاضر مشخص نیست که آیا طراحی مربعی برای گلکسی واچ 7 اعمال خواهد شد یا خیر. همچنین سامسونگ ممکن است در سال 2025 از این نوع طراحی در ساخت ساعت های هوشمند خود استفاده کند و تا پایان سال 2024 به طراحی دایره ای متعهد شود.

در حال حاضر، بسیاری از کاربران ساعت های هوشمند سامسونگ به زبان طراحی دایره ای عادت کرده اند. باید منتظر ماند و دید کره ای ها چگونه کاربران را متقاعد به خرید ساعت های هوشمند مربعی می کنند.

منبع: https://digiato.com/gadgets/next-generation-galaxy-watch-may-have-square-design

  لیست 10 متخصص ایمپلنت دندان در تهران