شبکه اجتماعی ترامپ به نام Truth Social تهدید به ورشکستگی شد

شبکه اجتماعی حقیقت اجتماعی به نظر می رسد این شرکت که متعلق به دونالد ترامپ است، کمتر از دو سال پس از راه اندازی اولیه خود در آستانه ورشکستگی قرار دارد. بر اساس پرونده های جدید فدرال، Truth مانند بسیاری از شرکت های ترامپ، مبالغ زیادی از دست داده و متحمل زیان هایی شده است. 73 میلیون دلار او تجربه دارد

طبق اسناد مربوط به پرونده SEC، Truth Social تنها از آن زمان در سه ماهه اول سال 2022 راه اندازی شده است. 3.7 او میلیون ها دلار درآمد داشته است. در مقابل، این شبکه اجتماعی آن سال 50 من یک میلیون دلار ضرر کردم و این مبلغ مربوط به نیمه اول سال 2023 است. 23 میلیون دلار گزارش شده است.

برای ماه‌ها، شرکتی به نام DWAC به دنبال ادغام با Trump Media & Technology، شرکتی که مالک شبکه رسانه‌های اجتماعی Truth Social است، بود تا این شرکت را عمومی کند. با این حال، از زمانی که برنامه های ادغام در سال گذشته اعلام شد، با تحقیقات نظارتی و مشکلات مالی مواجه شده است و این مورد نشان می دهد که اگر ادغام بین DWAC و TMTG اتفاق نیفتد، Truth Social ممکن است مدت زیادی دوام نیاورد.

ظهور و سقوط شبکه حقیقت اجتماعی ترامپ

Truth Social در فوریه 2022، درست بیش از یک سال پس از حذف ترامپ از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، از جمله اینستاگرام و توییتر، راه اندازی شد. رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شده بود که این پلتفرم بهشتی برای “آزادی بیان” است.

با این حال، Social Truth مدت کوتاهی پس از عرضه شکست خورد. کپی ، لوگوی یک شرکت انگلیسی، اتهامات سانسور محتوا که وعده آزادی بیان را نقض می کند و مشکلات متعدد تجربه کاربری از جمله شکست های بزرگ ترامپ در عرصه رسانه های اجتماعی بود.

  این هوش مصنوعی موقعیت جغرافیایی عکس + فیلم را تشخیص می دهد

اکنون باید ببینیم که آینده این شبکه اجتماعی به کدام سمت می رود و اگر Truth Social تعطیل شود، ترامپ روی کدام پلتفرم آن را برای اجرای آن انتخاب خواهد کرد. حساب کاربری او در شبکه اجتماعی X باز شد و با تغییر مالکیت این شرکت، این پلتفرم می تواند گزینه خوبی برای فعالیت های رئیس جمهور سابق آمریکا باشد.

منبع: https://digiato.com/app/trump-truth-social-has-lost-73-million-dollars