شرکت‌ها امیدوارند تبلیغات Super Bowl AI با بینندگان امتیاز پیدا کند

هوش مصنوعی همچنان به سرفصل‌ها تبدیل می‌شود، از FCC که صداهای تقلب‌شده با هوش مصنوعی را در تماس‌های رباتیک ممنوع می‌کند تا پل مک‌کارتنی که از هوش مصنوعی برای ساخت آخرین آهنگ بیتلز استفاده می‌کند. هوش مصنوعی نیز در سوپر بول یکشنبه حضور دارد. او در برخی از تبلیغات معروفی که در جریان بازی کانزاس سیتی چیفز-سان فرانسیسکو 49رز پخش شد ظاهر می شود.

برخی از تبلیغات نشان می‌دهند که چگونه هوش مصنوعی به محصولاتشان کمک می‌کند، برخی دیگر از هوش مصنوعی برای ایجاد تبلیغات خود استفاده می‌کنند و حداقل یکی از آنها هوش مصنوعی را مسخره می‌کند. در اینجا نگاهی به تبلیغات مرتبط با هوش مصنوعی داریم. و جمع بندی ما از همه تبلیغات Super Bowl را که می توانید همین الان تماشا کنید، بررسی کنید.

کمک خلبان مایکروسافت: به من نگاه کن

تبلیغ مایکروسافت “مرا تماشا کن” مایکروسافت کوپایلوت، دستیار هوش مصنوعی این شرکت که در ویندوز 11 به نمایش درآمده است را تبلیغ می کند و این ایده را بازی می کند که هوش مصنوعی جایگزین هنرمندان و خلاقان خواهد شد. در این تبلیغ، افراد از هوش مصنوعی برای کمک به آنها برای اتمام فیلم، بازی ویدیویی یا مطالعه برای امتحان شیمی استفاده می کنند.

گوگل پیکسل 8: «خاویر در قاب»

ما در عصری زندگی می کنیم که بر روی سلفی ها و دوربین های گوشی متمرکز شده است، اما شاید هرگز به این فکر نکرده باشید که افراد کم بینا چگونه می توانند عکس بگیرند. گوگل یک ویژگی دسترس‌پذیری به نام Guided Frame را برای گوشی هوشمند پیکسل 8 خود ارائه می‌کند که از هوش مصنوعی گوگل برای هشدار دادن به آن‌ها در زمان و تعداد چهره در قاب استفاده می‌کند. آدام مورس کارگردان نابینا – با صداپیشگی نهایی از خواننده، ترانه سرا و نوازنده نابینا، استیوی واندر – این ویژگی را در تبلیغات Super Bowl خود توضیح می دهد.

  Galaxy S24 FE احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

CrowdStrike: “آینده”

شرکت امنیت سایبری CrowdStrike در تبلیغی به غرب وحشی بازگشته است که نشان می دهد چگونه از هوش مصنوعی برای امنیت استفاده می کند. هنگامی که روبات‌های ترسناک شبیه جنگ ستارگان سعی می‌کنند به شهر حمله کنند، یک زن تنها که به امنیت سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی CrowdStrike مجهز است، به سرعت آنها را متوقف می‌کند.

Etsy: “حالت هدیه”

آه، همیشه زمان خوبی برای مسخره ، (به آرامی) فرانسوی ها است. در تبلیغ Super Bowl Etsy، آمریکایی‌هایی که در شرف دریافت مجسمه آزادی هستند، از حالت هدیه مبتنی بر هوش مصنوعی Etsy استفاده می‌کنند تا تصمیم بگیرند در ازای دوستان فرانسوی خود چه چیزی بدهند. اسپویلر: این پنیر است.

وکلا از مکزیک: وب سایت “Guac-AI-Mole”.

آووکادو از مکزیک برخی از خنده دارترین تبلیغات Super Bowl از سال های گذشته را به نمایش می گذارد. (در سال 2015، یک تقلید مسخره‌آمیز پیش‌نویس فوتبال کالج نشان داد استرالیا در حال تهیه پیش‌نویس کانگورو، با انتخاب گندم و مکزیک، البته آووکادو.) این شرکت امسال هیچ تبلیغاتی برای Super Bowl نخواهد داشت، اما وب‌سایت آن در حال اجراست. وزوز “Guac”. -AI-mole، که در آن هوش مصنوعی دستور العمل های گواکاموله را بر اساس اطلاعات ارسال شده توسط کاربر تولید می کند.

جلیقه ضد گلوله: “میدان داس”

همچنین حداقل یک تبلیغ وجود دارد که از هوش مصنوعی به تنهایی برای تمسخر این مفهوم استفاده می کند. اگر به اندازه کافی ویدیوهای هوش مصنوعی را تماشا کرده باشید، می‌دانید که برخی از آن‌ها می‌توانند به طرز تکان‌دهنده‌ای بد باشند، با صداگذاری‌های وحشتناک و آشکارا موجودات و انسان‌های جعلی. نوشیدنی ورزشی متعلق به کوکاکولا BodyArmor با این جنبه از هوش مصنوعی مقابله می‌کند، خطوط تصادفی شبیه به هوش مصنوعی مانند “Teammate Trust Tackle Ball” و نشان دادن یک بازیکن فوتبال در حال شیرجه زدن با توپ بسکتبال در زمین. سپس تبلیغ با تمسخر می گوید: “مصنوعی؟ نه!” و اعلام می‌کند که «هیچ چیز در ورزش نباید مصنوعی باشد» قبل از اینکه «شیرین کننده‌های واقعی، طعم‌های واقعی» نوشیدنی‌هایش را وارد کنید.

  رونمایی از خودروهای لادا دستاورد صنعت خودروسازی روسیه برای ایرانیان است + عکس

منبع: https://www.cnet.com/tech/companies-hope-super-bowl-ai-commercials-score-with-viewers/#ftag=CAD590a51e