مشتریان Bonny Mod با بقیه بازار متفاوت هستند

بانی مد که در گذشته به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در زمینه پوشاک، لوازم جانبی و لوازم آرایش فعالیت می کرد، در گامی جدید وارد عرصه فروش کالاهای دیجیتال شده است. در این باره با یکی از اعضای هیئت مدیره این گروه صحبت کردیم و او در مورد اهمیت انتخاب فروشندگان برای ورود به این بازار گفت و اعلام کرد جامعه هدف مشتریانش با رقبا متفاوت است.

مهران بوهر عضو هیئت مدیره بانی مد در پاسخ به این سوال که چرا بانی مد تصمیم گرفت وارد عرصه فروش کالاهای دیجیتال شود؟ وی گفت: در واقع موضوع مقوله دیجیتال در مسیر توسعه بنی مد است و هدف این گروه تبدیل شدن به یک مرکز خرید آنلاین است، ما در مقوله پوشاک بسیار شناخته شده هستیم و در حال توسعه هستیم. در مرحله فروش محصولات دیگر قرار می گیریم و در حال ورود به دسته بندی هایی مانند کالاهای دیجیتال و کالاهای خانگی هستیم.» مانند مبلمان، ظروف آشپزخانه و…

او ادامه داد: «Bonnie Fashion مصمم است وارد هر چیزی شود که مربوط به سبک زندگی است. بهداشت و زیبایی، از جمله لوازم آرایشی و محصولات خواب، یکی از مقوله هایی است که ما در حال تبلیغ آن هستیم.

بوهر درباره چالش‌هایی که در مسیر ورود این سرویس به بازار با آن مواجه هستند، به دیجیاتو گفت: در واقع یکی از بزرگترین چالش‌هایی که در این راه با آن مواجه هستیم، حفظ سطح کیفی در ارائه خدمات طراح لباس است و این مشکلی است که در این راه وجود دارد. ما در مورد آن بسیار نگران هستیم. ما تلاش خود را بر حفظ کیفیت متمرکز کردیم.»

  دومین بیمار که قلب خوک دریافت کرده بود بر اثر نارسایی قلبی درگذشت

در اینجا به توضیح چالش های Bonny Mod در این زمینه و اثبات سطح کیفی به فروشندگان این پلتفرم می پردازیم: «تصور ما این بود که در هنگام ورود به بازار، سطح کیفیت خدمات با افت مواجه شود و به همین دلیل، رویکرد ما این بود که ما فقط به سراغ فروشندگان خصوصی رفتیم که بتوانند در Bonnie Mod فروشنده باشند. به طور کلی، همه نمی توانند در Bonnie Mod فروشنده شوند؛ “هر کسی که محصولات خود را در Bonnie Mod بفروشد باید سابقه درخشانی در بازار داشته باشد. “

یکی از اعضای هیئت مدیره بانی مد درباره کیفیت سیستم لجستیک این گروه گفت: بانی مد لجستیک یکی از بهترین خدمات لجستیکی موجود در ایران است که خدمات با کیفیت، بسیار دقیق و به موقع ارائه می دهد. یکی از مهمترین مسائل برای ما حفظ و نگهداری این سیستم در طول سالیان است.

بوهار درباره برنامه‌هایی که برای ارتقای این سرویس دارند، توضیح داد: «تمرکز فعلی ما افزایش منابع فروش است. شاید برنامه خاصی برای تبلیغات نداشته باشیم. ما فقط تبلیغاتی را ارائه می‌دهیم که توسط خود فروشندگان تعیین می‌شود، اما مطمئناً از سال آینده، ما برنامه های خوبی را برنامه ریزی خواهیم کرد.»

وی نحوه رقابت با دیجی کالا را توضیح داد و اعلام کرد که مسیر دیگری را در پیش گرفته اند: «در واقع بحث رقابت در اینجا مطرح نشد و پونیمود با دیجی کالا متفاوت است و قرار است فروشندگان به صورت گزینشی انتخاب کنند و جامعه مشتریان هدف آنها بسیار متفاوت است. “ما جامعه مشتری خاصی را هدف قرار دادیم و در واقع مشتریان Boni Mod با بقیه بازار متفاوت هستند.”

  بهترین گوشی گیمینگ | زمستان ۱۴۰۲

با توجه به اینکه فروشگاه های اینترنتی پوشاک مانند «پامیلو» و «شیکسون» در ایران شکست خورده اند، بوکار در پاسخ به این سوال که آیا بانی مد از ترس شکست در بازار پوشاک وارد این عرصه شده است؟ وی تصریح کرد: در واقع بر اساس قدرتی که در حوزه آنلاین و آفلاین صنعت پوشاک داشتیم وارد عرصه های دیگری می شویم و توانستیم رتبه اول بازار را کسب کنیم و خود را در این جایگاه تثبیت کنیم و تفاوت ما با دیگران است. این است که ما از سخت ترین قسمت The Material شروع کردیم و در آن موفق شدیم و اکنون وارد دسته بندی های جدیدی خواهیم شد.

وی درباره برنامه های آتی Bonny Mode در این زمینه و راهکارهای مقابله با چالش های پیش روی این گروه گفت: برنامه ما ورود به بازار به عنوان یک بازار است و از این طریق تامین کنندگان با حساسیت بالا را انتخاب می کنیم. نماینده اصلی و واردکننده یا فروشنده با اعتبار بالا در بازار باشد.»

وی در پایان افزود: در واقع فروشندگانی را وارد مرکز خرید خواهیم کرد که از کیفیت خوبی در ارائه خدمات برخوردار باشند و بتوانند در مرکز خرید مد پونی فروشگاه افتتاح کنند.

منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/banimod-online-sale-digital-appliances