شما باید تماشا کنید که دنیس ویلنوو توضیح می دهد که چگونه سواری ، شنی در Dune 2 را فیلمبرداری کرده است

تنها چیزی که تاثیرگذارتر از دیدن پل آتریدس سوار بر ، شنی است تلماسه: قسمت دوم نگاه کن کارگردان دنیس ویلنوو توضیح دهید که او چگونه به این امر دست یافته است. ویلنوو می دانست که صحنه بدون شک همان است به یاد ماندنی ترین و حیاتی ترین صحنه ای در نیمه دوم اقتباس خود، و او زمان و دقت خیره کننده ای را برای کامل ، آن اختصاص داد.

از دیالوگ گرفته تا زوایای دوربین، کامیون هایی که با طرفداران غول پیکر شن می کشند و موارد دیگر، واداشتن پل به سوار شدن بر ، شنی کار سختی بود. و در یک ویدیوی جدید، ویلنوو تمام جزئیات را با افشاگری های بسیار غافلگیرکننده ای در طول راه به تفصیل شرح می دهد. با تشکر از نمایشگاه Vanity Fair برای ویدیو

دنیس ویلنوو کارگردان «تلماسه: قسمت دوم» یک صحنه را خراب می‌کند | نمایشگاه Vanity Fair

دو مورد از چیزهایی که من را در این ویدیو بسیار شگفت زده کرد، اول از همه، این بود که پل اوبر خود را از دست داد. من این فیلم را سه بار دیدم و هرگز فکر نمی کردم که پل باید ، شنی را تعقیب کند، زیرا او بی تجربه بود و اشتباه می کرد. من آن فکر پشت آن را دوست دارم. همچنین این ایده که برای اینکه تپه شنی به طور کامل سقوط کند، سه کامیون خارج از صفحه نمایش وجود دارد که سیلندرهای بزرگ را می کشند، یکی از چیزهایی است که نمی توان از یک کتاب یاد گرفت، فقط باید آن را با خواندن درک کرد. آماده شدن برای اجرای آن. . یک فیلم

  «WorldCoin»، ارز دیجیتال ایجاد شده توسط ChatGPT، در یک هفته 140 درصد رشد کرد.

اینها فقط دو مورد از بسیاری از افشاگری های جالب اینجاست. برخی دیگر این ایده که ویلنوو از استفاده از نور مصنوعی امتناع می ورزد تا بتواند تنها در ساعت خاصی از روز روی صحنه کار کند، گواه دقت اوست. و تمام نقاشی‌های او و توصیف‌های خارج از کاف از گیمبال‌های استفاده شده نیز جذاب هستند.

اساساً، گوش دادن به صحبت های ویلنوو در مورد چگونگی دستیابی او به این صحنه، هر آنچه در آن اتفاق افتاده و افتخار او به نتیجه، نمونه کاملی است از این تلماسه: قسمت دوم خیلی خوب است و چرا فیلم های دیگر، که شاید با دقت ساخته نشده اند، نیستند.

تپه، قسمت دوم اکنون در سینماها است


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/how-make-sandworm-scenes-in-dune-2-denis-villeneuve-wb-1851345846