فقط 17٪ از برنامه های فروشنده اشتراک، 1000 دلار در ماه درآمد دارند

سرمایه‌گذاران می‌دانند که بسیاری از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند، اما چیزی که هیچ‌، متوجه آن نمی‌شود این است که تعداد بسیار کمی از برنامه‌های فروشندگان اشتراک واقعاً سودآور می‌شوند.

به گزارش TechCrunch، بر اساس تجزیه و تحلیل جدید RevenueCat، حدود 83 درصد از برنامه هایی که اشتراک می فروشند، درآمد ماهانه کمتر از 1000 دلار دارند.

این گزارش داده های بیش از 29000 نمونه از این برنامه ها و بیش از 18000 توسعه دهنده را بررسی می کند. مجموع این برنامه ها بیش از 6.7 میلیارد دلار درآمد داشته اند و بیش از 290 میلیون مشترک دارند.

برنامه های موبایل

پس از تجزیه و تحلیل داده ها، مشخص شد که تنها 17.2 درصد از برنامه های اشتراک مجدد به 1000 دلار درآمد ماهانه می رسد، اما پس از رسیدن به این نقطه، پتانسیل افزایش درآمد وجود دارد. به عنوان مثال، 59 درصد از طرح هایی که 1000 دلار درآمد دارند، در آینده 2500 دلار درآمد خواهند داشت. همچنین 60 درصد برنامه هایی که 2500 دلار درآمد دارند در آینده تا 5000 دلار در ماه درآمد خواهند داشت. اما چیزی که ممکن است شگفت‌انگیزتر باشد این است که تنها 3.5 درصد از این برنامه‌ها 10000 دلار درآمد دارند.

با این حال، وقتی این برنامه ها را به دسته های مختلف تقسیم می کنیم، تفاوت هایی در موفقیت آنها وجود دارد.

کدام دسته اپلیکیشن موبایل بیشترین درآمد را دارد؟

اپلیکیشن‌های سلامت و تناسب اندام پس از یک سال درآمد بیشتری تولید می‌کنند و در رتبه‌های پایین و بالا، حداقل دو برابر مجموع همه دسته‌های دیگر، بهتر از سایر دسته‌ها عمل می‌کنند.

  سردرگمی واردات نیسان به ایران چند شرکت مدعی عرضه نیسان هستند؟

برنامه‌های سفر و بهره‌وری برای کسب درآمد کار سختی دارند، حتی برنامه‌های پردرآمد در این دسته پس از یک سال در اپ استورها کمتر از 1000 دلار در ماه درآمد دارند.

با توجه به اینکه بسیاری از اپلیکیشن ها به عنوان پروژه های جانبی راه اندازی می شوند، شاید تعجب آور نباشد که بسیاری از آنها پولی در نمی آورند. دیدن این اعداد می تواند برای کسانی که فکر می کنند تولید و فروش یک برنامه اشتراک سودآور است، شوکه کننده باشد.

منبع: https://digiato.com/app/only-limited-number-mobile-applications-have-decent-income