فینال “3 مشکل بدن”: 8 سوال سوزاننده ای که برای فصل 2 داریم

پس از هشت قسمت نفس گیر، نتفلیکس 3 مشکل بدن برای فصل 1 به پایان رسیده است. در حالی که فینال به بسیاری از سوالات پیچیده ای که به سریال دامن می زد پاسخ داد، دیوید بنیوف، دی بی وایس، و الکساندر وو، مجریان برنامه، چیزهای زیادی را برای فصل 2 پشت سر گذاشتند.

سائول دوراند (جوان آدپو) به عنوان والفیسر جدید چه طرحی برای نجات جهان خواهد داشت؟ برای شناور شدن مغز ویل داونینگ (الکس شارپ) در فضا چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ما دیدیم که تاتیانا هاس (مارلو کلی) آن هدست واقعیت مجازی بیگانه را به تن کرد، اما سان تی دقیقاً چه چیزی را می خواست به او نشان دهد؟ آیا آگی سالازار (ایزا گونزالس) به کفاره نانوتکنولوژی تسلیح‌شده‌اش ادامه می‌دهد یا برای کمک به نجات جهان نزد بهترین دوستش جین چنگ (جس هونگ) بازخواهد گشت؟

همچنین ببینید:

پایان “مشکل 3 بدن”: “شوخی” دکتر یه ونجی در مورد خدا واقعاً به چه معناست؟

بیایید سوالات داغی را که از خود می پرسیم بررسی کنیم 3 مشکل بدن فصل 2، بدون ترتیب خاصی، زیرا همه چیز هرج و مرج است. در حالی که اسپویلرهای پایان فصل 1 را خواهید یافتو به خصوص، هیچ اسپویلری در مورد کتاب های لیو سیکسین در اینجا پیدا نخواهید کرد، که سریال بر اساس آن ساخته شده است. بنابراین اگر آنها را نخوانده اید، می توانید با خیال راحت به خواندن ادامه دهید!

1. طرح واقعی San-Ti چیست؟

یک جنگجو در آسمان غبارآلود در مقابل یک ماه گرفتگی سه طرفه شناور است.

سی شیموکا در نقش جنگجوی هوش مصنوعی سان تی در “3 مشکل بدن”.
اعتبار: نتفلیکس

خوب، بنابراین ما می دانیم که نژاد بیگانه از نظر فناوری پیشرفته که به نام سان تی تگرگ شناخته می شود از یک منظومه ستاره ای ناپایدار سه جسمی واقع در چهار سال نوری از زمین می آید، جایی که به گفته جنگجوی San-Ti AI (Sea Shimooka)، “وجود خواهد داشت. در نهایت “این یک فاجعه خواهد بود که ما نمی توانیم از آن نجات پیدا کنیم. سیاره ما دو نیم خواهد شد. یا به یکی از خورشیدها کشیده شده است. یا برای همیشه به فضا رانده می شوند. آنها به انتقال دکتر یه ونجی (رزالیند چائو) در دهه 1970 پاسخ دادند، به این نتیجه رسیدند که زمین مانند یک خانه جدید کاملاً پایدار به نظر می رسد، ناوگانی متشکل از 1000 کشتی ساختند و در مسیر بین کهکشانی حرکت کردند – آنها بخشی از San-Ti، که این همان جایی است که مانترا “اگر یکی از ما زنده بماند، همه زنده می‌مانیم” از آنجا می آید.

  نکات اساسی هنگام خرید لاستیک خودرو

سان تی با همکاری با سازمان زمین-تریسولاریس (ETO)، پس از کشف این فریب در حین بحث، از بشریت ترسید. کلاه قرمزی با مایک ایوانز سرمایه دار نفتی (جاناتان پرایس). آنها سپس تهدید کردند که پیشرفت علمی بشریت را خواهند کشت و همه را با ابررایانه سوفون و نظارت جهانی خود بترسانند. اما برنامه واقعی آنها وقتی که در نهایت 400 سال دیگر به زمین می رسند چیست؟ آیا آنها نسل بشر را به بردگی خواهند گرفت، آن را به طور کامل نابود خواهند کرد یا به پای میز مذاکره خواهند آمد؟

در قسمت 4، Wenjie به ETO می گوید که او واقعاً معتقد است که San-Ti آمده است تا به بشریت “چگونه زنده بماند و رشد کند” را بیاموزد. اما بیگانگان توسط بشریت گیج شده اند و ادعا می کنند که به عنوان یک گونه “ترس را متوقف کرده اند”. “شما با سیاره دیگری تماس گرفته اید. آیا این عمل یک گونه ترسو است؟” “سان تی از ایوانز در قسمت 3 می پرسد. “فقدان ترس منجر به انقراض می شود. اگر اجداد شما از بی باک پیروی می کردند، شما وجود نداشتید. بشریت باید یاد بگیر دوباره بترسی »

همه اینها با سؤالاتی در مورد San-Ti و کنترل آنها بر فناوری روی زمین مرتبط است. چرا آنها فناوری زمین را 24/7 به کار نمی گیرند؟ این نژاد قدرتمند بیگانه همه صفحه‌ها و دستگاه‌های روی کره زمین را تحت کنترل خود درآورده است تا پیامی تهدیدآمیز و نمایش قدرت را به آسمان‌ها پخش کند، در حالی که به پخش‌های تلویزیونی، فیدهای اینترنتی و دستگاه‌های شخصی ما اجازه می‌دهد تا به طور عادی کار کنند – آنها می‌توانند ما را مستقیماً به داخل بفرستند. تاریکی. پیر شدن با یک فکر علاوه بر این، San-Ti اجازه داد تا استراتژی دفاعی بسیار مهم زمین، پرتاب مغز ویل به فضا، ادامه یابد. آیا سان تی مطمئن نیستند که چه چیزی ممکن است از آن به دست آورند یا بی تفاوت هستند؟ پاسخ این سوال را می‌توان در کتاب یافت، که حاوی توضیح کمی دقیق‌تر از توانایی سوفون‌ها است.

2. آیا San-Ti مغز ویل را پیدا می کند و آن را بازسازی می کند؟

مردی که عینک آفتابی دارد از لابی یک ساختمان کم جمعیت عبور می کند.

جایی که اراده هست…
اعتبار: نتفلیکس

در فداکاری اصلی این فصل، ویل مغز خود را به پروژه که متاسفانه شکست خورده بود، سپرد (اما حاضر نشد با خود بشریت وفاداری کند). متأسفانه، در طول مأموریت، یکی از کابل‌های نگهدارنده بادبان فضایی جدا شد و کاوشگر با مغز ویل در داخل، از مسیر منحرف شد و اکنون محکوم به رانش به داخل فضا است. اما آیا کپسول در نهایت به مقصد می رسد و سان تی را رهگیری می کند؟ و آیا آنها دقیقاً همان کاری را که دانشمندان از آنها می خواهند با فناوری پیشرفته خود انجام می دهند: بازسازی آن به شکلی؟ فقط زمان و مکان مشخص خواهد کرد.

3. شائول برای نجات جهان چه پیشنهادی خواهد داد؟

در “بدون فشار!” “هیچ وقت کار نکرد، سائول در فینال فصل 1 تبدیل به یک والفیسر شد و بدون هیچ محدودیتی هدفی را روی پشت خود قرار داد و سرنوشت جهان را در دستانش قرار داد. اما واقعیت این است که او اجازه ندارد در مورد برنامه های خود صحبت کند، آنها را بنویسد یا از هر شکلی از فناوری برای اجرای استراتژی نجات بشریت استفاده کند – همه چیز باید در خلوت های ذهن او اتفاق بیفتد. اگر می خواهید بدانید چرا سائول انتخاب شده است، همه اینها در این صحنه پنهان است. اما او چه چیزی را اختراع خواهد کرد؟ زمانی که کارآگاه دا شی (بندیکت وونگ) ساول و جین را برای دیدن جمعیت در حال رشد حشرات می برد – شاید “حشرات”، همانطور که در San-Ti نامیده می شود، به ما اشاره می کنیم که چگونه سائول ممکن است به نقشه خود نزدیک شود. زمینی ها، قدرت و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ما دارند. و به یاد داشته باشید، دو والفیسر دیگر وجود دارد: پروفسور برجسته کهنه کار لیلا آریچ (سالم حدید) و مورخ نظامی ژنرال هو بولین (کلم چونگ). در قصرهای ذهنی خود چه خواهند اختراع خواهند کرد؟

4. تاتیانا در بازی چه دید؟

زنی با سیگاری در دهانش فندکی روشن برای زن دیگری گرفته است.

تاتیانا بالاخره هدست VR خودش را دارد.
اعتبار: نتفلیکس

در پایان، ما تاتیانا، یکی از اعضای سازمان Earth-Trisolaris را می بینیم که به دنبال یورش به گروهی از پرستندگان بیگانه در لندن، مخفی شده و در جنگل زندگی می کند. در قسمت 7، سان تی از طریق تلویزیون با تاتیانا تماس می گیرد و به او می گوید که هنوز کارش تمام نشده است. در پایان، وقتی از خواربارفروشی تسکو خود باز می‌گردد، در خانه‌اش را باز می‌بیند و یک هدست واقعیت مجازی با نام او در انتظار اوست، با کارتی که روی آن نوشته شده بود: “اگر یکی از ما زنده بماند، همه زنده می‌مانیم”. این اولین باری است که می‌بینیم تاتیانا خودش هدست را به تن می‌کند، اگرچه او به خوبی می‌داند که از بازیکنان چه انتظاری دارد. اما سان تی دقیقاً چه چیزی را به تاتیانا نشان می دهد؟ آیا از او خواسته می‌شود که مانند سایر بازیکنان به توده‌ها آب بدهد، یا چیزی بیشتر از این است که نژاد بیگانه می‌خواهد به او توضیح دهد؟

5. آیا آگی برمی گردد یا می ماند تا برای پاناما کفاره کند؟

زنی در شهر لندن ایستاده و با نگرانی به آسمان نگاه می کند.

آگی از حمله روز داوری ویران شد.
اعتبار: نتفلیکس

پس از قتل عام کشتی نانوالیاف در کانال پاناما در قسمت 5، آگی چندان خوب عمل نمی کند. اولین باری که فناوری انقلابی او در مقیاس وسیع به کار گرفته شد، از آن به عنوان یک سلاح برش در برابر یک قایق واقعی از مردم، از جمله کودکان، گرفتار در حمله به کشتی ایوانز، روز داوری، استفاده شد. آگی در هفته های پایانی زندگی ویل به اندازه کافی در آنجا ماند و به پروژه وید پیوست تا به بهترین دوستش جین کمک کند تا یک بادبان فضایی بسازد تا کاوشگر بتواند در سراسر جهان پرواز کند، اما وقتی مغز ویل به پروژه متصل می شود، او چمدان های خود را می بندد. بلند می شود و می رود. در پایان، ما او را می بینیم که به جامعه ای که دچار اسهال خونی شده اند کمک می کند تا آب را با استفاده از فناوری نانو فیلتر کنند. واضح است که او در مأموریتی برای کفاره روز داوری است، اما آیا او آنجا خواهد ماند؟ یا اینکه او یک روز باز خواهد گشت تا به ساول و جین کمک کند تا راهی برای محافظت از سیاره پیدا کنند؟

  Microsoft Visual Studio Pro را با 45 دلار بخرید

6. واقعا وید کیست و بعد از تهدید سان تی چه خواهد کرد؟

مردی با کت و شلوار پشت یک میز مشکی صیقلی نشسته است که یک هدست VR نقره ای روی آن قرار دارد.

وید گفتگوی نسبتاً ناخوشایندی با سان تی داشت.
اعتبار: نتفلیکس

رهبری واکنش نظامی به San-Ti، توماس وید (لیام کانینگهام) کاملاً مرموز است، با برنامه‌های مشخصی برای توسعه فناوری خواب زمستانی که 400 سال آینده زمانی که San-Ti وارد شود، وجود خواهد داشت. مشخص نیست که وید به چه کسی گزارش می دهد – در قسمت 1، دا شی مدیران وید را به عنوان “دولت … بیشتر آنها” توضیح می دهد، اما در قسمت 5، آگی اشاره می کند که هیچ ، واقعا نمی داند وید برای چه کسی کار می کند. تنها چیزی که می دانیم این است که او کاخ سیاه، مقر آژانس اطلاعات استراتژیک (SIA) در لندن را اداره می کند – آژانسی که فراتر از داستان وجود ندارد، اما شبیه نمایشنامه سرویس اطلاعات مخفی بریتانیا (SIS) است و سازمان اطلاعات مرکزی (سیا).

در پایان، وید در طول پرواز مستقیماً توسط San-Ti تهدید می شود، زمانی که بیگانگان فناوری هواپیمای او را قطع کرده و از طریق صفحه نمایش هواپیما صحبت می کنند. San-Ti به وید می گوید: “امیدواریم اگر فناوری خواب زمستانی شما کار کند، شما را ملاقات کنیم.” و او را به عنوان یک رهبر قوی تحسین می کند. ما می‌خواهیم بدانید که وقتی ما به آنجا رسیدیم جایی برای شما وجود خواهد داشت. شما بخشی از برنامه ما هستید » اما مکالمه وید با سان تی تیره می شود زمانی که او ناگهان شمارش معکوس خود را می بیند و جنگجو در فضای خود ظاهر می شود و با دیدن وید با چشمان بیرون زده او را به وحشت می اندازد. سان تی دشمن همیشگی خود را می خواهد؟

7. نقشه های پایه ماه چه شد؟

یک افسر نظامی با کت و شلوار در مقابل پرچین سبز رنگ ایستاده است.

راج می تواند روی ماه باشد.
اعتبار: نتفلیکس

به یاد دارید در قسمت 6 زمانی که وید به ساختن پایگاهی روی ماه توسط زمین اشاره می کرد؟ ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی برای آن افتاد و آیا در فصل 2 یک پایگاه ماه خواهیم دید. ، جایی که کشتی های بزرگتر مونتاژ می شوند و آماده پذیرش ناوگان 1000 نفری San-Ti هستند.

8. موجودات فضایی واقعاً چه شکلی هستند؟

سام هیسوم از Mashable این مورد را بررسی کرد.

نحوه تماشا: 3 مشکل بدن اکنون در نتفلیکس پخش می شود.

منبع: https://mashable.com/article/three-body-problem-season-2-burning-questions