لنا هیدی از بازی تاج و تخت به فضا می رود

ما در اینجا قصد داریم به طور جدی صحبت کنیم و بگوییم که همه چیز آنطور که در سری جدید به نظر می رسد نیست. 23 را تگ کنید. اسمش را قوز بگذار اسمش را شهود بگذار اما از ظاهر این تریلر، بازی ناخوشایندی در جریان است، و وقتی این نوع اتفاق می افتد یک ایستگاه فضایی دور، دور از زمینما نمی توانیم کمک کنیم اما آن را می پرستیم.

23 را تگ کنید ستاره ها بازی تاج و تخت آیکون لنا هدی در کنار اگر خیابان بیل می توانست صحبت کند و بازگشت به خانه استفان جیمز. این بر اساس کتابی از هیو هوی (او از سیلو شهرت) و توسط دو ستون این ژانر ایجاد شده است، زک پن (بازیکن یک آمادهانتقام جویان) و گلن مازارا (مرده متحرک). این برنامه که در 12 نوامبر در MGM+ که یک سرویس استریم آمازون است، عرضه شد، اکنون اولین تریلر مرموز دارد.

تریلر رسمی Beacon 23 (MGM+ 2023 Series).

این تقریباً آن را خلاصه می کند. اساسا، نمایش روی یکی از چندین فانوس دریایی در سراسر کهکشان که برای کمک به مسافران بین کهکشانی وجود دارد، اتفاق می‌افتد. هر کدام توسط هوش مصنوعی پیشرفته و همچنین یک انسان مجرد و بسیار شایسته رهبری می شوند. این شخصیت جیمز است. شخصیت هدی یک مامور دولتی است که قابل درک است که نمی توان به او اعتماد کرد. با این حال، به نظر می رسد که این موضوع زمانی مورد آزمایش قرار می گیرد که نیروهای دیگر وارد بازی شوند.

  اولین جشن روز جنگ ستارگان برگزار شد!

تریلر برای 23 را تگ کنید بسیار محکم به نظر می رسد اما به نظر می رسد این یکی از آن نمایش هایی است که همه چیز در یک فصل تمام نمی شود. سیلونمایشگاه دیگری که بر اساس آثار هاوی ساخته شده است، چنین است و حتی اگر 23 را تگ کنید به نظر می‌رسد کتاب یک اثر کامل است، چیزهای زیادی در این تریلر اتفاق می‌افتد، فقط امیدوار هستید که پن و مازارا همه آن‌ها را در اینجا به کار ببرند. و بعد، اگر سریال موفق شد و مردم آن را دوست داشتند، از آنجا می رویم. شما از تماشای آن هشت قسمت متنفر هستید، یک میلیارد سوال از خود بپرسید و دیگر هرگز آنها را تماشا نکنید.

ما به زودی متوجه خواهیم شد که چگونه کار می کند، زیرا فصل هشت قسمتی دو قسمت اول خود را در 12 نوامبر در ساعت 9 بعد از ظهر به وقت EST/PST در MGM+ پخش می کند.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/beacon-23-trailer-lena-headey-mgm-amazon-scifi-silo-1850939907