لینکدین یک فید به سبک TikTok را برای ویدیوهای عمودی آزمایش می کند

لینکدین در حال آزمایش یک فید ویدیوی عمودی جدید به سبک TikTok است. این ویژگی به طور عمومی اعلام نشده است اما در روزهای اخیر توسط کاربران و شرکتی که آن را آزمایش کرده است مشاهده شده است. TechCrunch.

به گفته جنی آیشینگدرلو، کارمند اینستاگرام و ویدئویی که توسط مدیر بازاریابی اینفلوئنسر، آستین نول منتشر شده است، فید جدید در یک تب جداگانه “ویدیو” در اپلیکیشن لینکدین ظاهر می شود. کاربران می‌توانند مانند TikTok یا حلقه‌های اینستاگرام، به صورت عمودی حرکت کنند تا بین کلیپ‌ها حرکت کنند.

این اولین باری نیست که این شرکت در قالب مد روز دست به کار می شود. لینکدین قبلاً راه حلی را برای پست های ناپدید شده آزمایش کرده است. این ویژگی به مدت یک سال دوام آورد، حتی اگر شبکه حرفه‌ای در آن زمان آزمایش‌های ویدیویی خود را کامل نکرده بود، و گفت که در حال کار برای «تکامل قالب Stories به یک تجربه ویدیویی دوباره در لینکدین» است.

احتمالاً، لینکدین امیدوار است که این فید محتوایی از رده‌های خالقان حرفه‌ای و رهبران فکری خود را ارائه دهد، که بسیاری از آنها قبلاً ویدیوهایی را در فیدهای خود ارسال می‌کنند. با این حال، مشخص نیست که چه تعداد از کاربران سایت به فید ویدیویی اختصاص داده شده به محتوای مربوط به محل کار علاقه دارند.

منبع: https://www.engadget.com/linkedin-is-testing-a-tiktok-like-feed-for-vertical-video-233454044.html?src=rss

  جیمز وب یک "جریان جت" غول پیکر را در مشتری کشف کرد! + تصاویر