مایکروسافت آفیس برای ویندوز یا مک در حال حاضر فقط 30 دلار است: آخرین فرصت

pile-social-microsoft

می توانید گردش کار خود را با مایکروسافت آفیس 2019 ساده کنید که اکنون فقط 30 دلار است.

StackSocial

با مجموعه ای از برنامه های قابل اعتماد و سازگار که از پردازش کلمه، ایجاد صفحه گسترده، تولید ارائه و ایمیل و غیره پشتیبانی می کنند، می توان کارکرد کارآمد و سازنده در هر دفتری را آسان تر کرد.

مایکروسافت آفیس سال‌هاست که این پایه‌ها را پوشش داده است، و ممکن است نخواهید روی نسخه‌های تخفیف‌خورده و کمی قدیمی‌تر بخوابید. به عنوان مثال، در حال حاضر می توانید مایکروسافت آفیس 2019 برای ویندوز یا مک را تنها با 30 دلار، 86 درصد تخفیف، دریافت کنید.

اگرچه این مجوزهای مایکروسافت آفیس نسخه 2019 هستند، اما ممکن است متوجه شوید که آنها به همان اندازه قابلیت استفاده و گردش کار را ساده می کنند که آخرین نسخه مجموعه با رتبه برتر مایکروسافت است. کاربران همچنین ممکن است متوجه شوند که نسخه کمی قدیمی تر با دستگاه های کمی قدیمی تر بهتر کار می کند.

نسخه‌های 2019 برای Mac و Windows با داشتن مجموعه محبوب برنامه‌های افزایش بهره‌وری مایکروسافت، برای کمک به حرفه‌ای‌ها در تقریباً هر کاری طراحی شده‌اند. هر مجموعه دارای موارد دلخواه زیر است: Excel، Word، PowerPoint، Outlook و OneNote.

کاربران به راحتی می توانند صفحات گسترده بودجه قابل خواندن، ارائه های قوی و موارد دیگر را با Microsoft Office ایجاد کنند. اگرچه هر دو نسخه این مجموعه دارای برنامه های مشابه هستند، اما کاربران مک به Teams Classic، یک برنامه مفید برای همکاری مجازی، دسترسی خواهند داشت. کاربران ویندوز، Publisher را یادداشت می کنند، که ساختن خبرنامه ها و بروشورها و Access، یک برنامه مدیریت داده ارزشمند را آسان می کند.

  چگونه اسناد مالیاتی مهم خود را با تلفن یا تبلت خود اسکن کنید

برای نصب راحت، کاربران ویندوز باید سیستم عامل خود را به ویندوز 10 یا 11 به روز کنند، در حالی که کاربران مک باید حداقل نسخه مونتری 12 یا جدیدتر را داشته باشند.

علاوه بر دسترسی مادام‌العمر به این برنامه‌های افزایش بهره‌وری، از مزایای این معامله با تحویل فوری و دانلود برای دستگاه سازگار پس از خرید آسان است. کاربران همچنین از دسترسی مادام العمر به تیم پشتیبانی مشتری محترم مایکروسافت بدون هزینه اضافی بهره مند خواهند شد.

اگر شما هم مانند اکثر کاربران هستید، ممکن است نیازی به پرداخت پول اضافی برای نرم افزاری که برای بهبود گردش کار شما طراحی شده است نداشته باشید.

Microsoft Office Professional Plus 2019 برای ویندوز یا Microsoft Office Home & Business 2019 برای Mac را فقط با 30 دلار برای مدت زمان محدود دریافت کنید. بدون نیاز به کوپن

منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-office-for-windows-or-mac-is-just-30-right-now-last-chance/#ftag=RSSbaffb68