نسل دوم AirPods Pro اپل دوباره با قیمت 190 دلار به فروش می رسد

نسل دوم AirPods Pro اپل به لطف قرارداد با آمازون به کمتر از 200 دلار کاهش یافته است. AirPods Pro که معمولاً 250 دلار قیمت دارد، در حال حاضر 60 دلار تخفیف دارد که قیمت را به 190 دلار کاهش می دهد. این همان قیمتی است که در جریان فروش بزرگ بهاره آمازون دیدیم. AirPods Pro تعدادی ویژگی برتر را نسبت به AirPods استاندارد ارائه می دهد، از جمله حذف فعال نویز برای زمانی که می خواهید خود را از جهان جدا کنید و یک حالت شفافیت چشمگیر برای زمانی که می خواهید صدای اطراف خود را بشنوید.

بیلی استیل/Engadget

نسل دوم AirPods Pro در سال 2022 عرضه شد و تراشه H2 اپل را برای افزایش عملکرد قابل توجهی در هدفون ها ادغام کرد. این صدای تطبیقی ​​را ارائه می دهد که بسته به آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد به طور خودکار بین حالت حذف نویز فعال و حالت شفافیت جابجا می شود. با Conversation Awareness، آنها می توانند صدا را هنگام صحبت ، کاهش دهند و صدای دیگران را راحت تر بشنوند.

ما به این نسخه از AirPods Pro یک برچسب داده ایم و این یکی از انتخاب های ما در بازار است. نسل دوم AirPods Pro در برابر گرد و غبار، عرق و آب مقاوم هستند، بنابراین باید به خوبی در تمرینات مقاومت کنند و عمر باتری بهتری نسبت به نسل قبلی داشته باشند. آن‌ها می‌توانند با ویژگی‌هایی مانند فعال ، ANC حدود شش ساعت عمر باتری داشته باشند و با کیس شارژ تا 30 ساعت طول بکشد. اپل ادعا می کند که قرار دادن AirPods Pro در کیس به مدت 5 دقیقه به شما یک ساعت بیشتر گوش دادن یا مکالمه می دهد.

  25 فناوری برتر در سال های آتی، توضیحات و تکنولوژی های آنها، تاثیر و رشدشان در آینده

AirPods Pro همچنین دارای صدای فضایی شخصی شده با ردیابی سر برای گوش دادن همه جانبه تر در هنگام تماشای تلویزیون یا فیلم است. با این حال، کنترل‌های حرکتی معرفی‌شده با این نسل از هدفون‌ها ممکن است کمی به آن عادت کنند. با AirPods Pro می‌توانید صدا را با کشیدن کنترل لمسی تنظیم کنید.

دنبال ، @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع: https://www.engadget.com/apples-second-generation-airpods-pro-are-back-on-sale-for-190-142626914.html?src=rss