هواوی Enjoy 70 معرفی شد; مشخصات + قیمت

هواوی از یک گوشی میان رده جدید به نام Enjoy 70 رونمایی کرده است.این گوشی هوشمند مجهز به پنل LCD است و از فناوری نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می کند.

Huawei Enjoy 70 مشخصات و قیمت

جدیدترین گوشی های هواوی به صفحه نمایش 6.75 اینچی LCD با وضوح HD+ مجهز شده اند که از بریدگی قطره ای شکل بهره می برد. در پنل پشتی این دستگاه شاهد قرارگیری دوربین دوگانه اصلی در یک ماژول مستطیلی هستیم. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که با دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است.

این گوشی هوشمند به چیپست هشت هسته ای مجهز شده است که گفته می شود Kirin 710A است. این دستگاه در بالاترین نسخه از 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و هواوی به میزان رم استفاده شده در آن اشاره ای نکرده است. هواوی Enjoy 70 به طور پیش فرض سیستم عامل HarmonyOS 4 را اجرا می کند.

هواوی Enjoy 70

بر روی قاب این دستگاه حسگر اثر انگشت و Enjoy وجود دارد برای مثال با یک بار فشردن آن لیستی از اپلیکیشن های پرکاربرد ظاهر می شود و با فشردن دکمه می توان اپلیکیشن ها را مستقیما باز کرد.

این گوشی هوشمند از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ 22.5 واتی پشتیبانی می کند. قیمت این دستگاه برای نسخه پایه با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت 170 دلار و برای نسخه بالاتر با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت 195 دلار است.

منبع: https://digiato.com/mobile/huawei-enjoy-70-official

  ویژن پرو در سال 2024 در چین عرضه خواهد شد