کابوی دوچرخه برقی سراسری را برای جذب دوچرخه سواران فراتر از مراکز شهرهای اروپایی راه اندازی می کند

Cowboy بیشتر به خاطر دوچرخه های برقی شیک خود که می توانید در بسیاری از شهرهای بزرگ در سراسر اروپا ببینید، شناخته شده است. و اگر به افرادی که این دوچرخه‌های کابوی سوار می‌شوند نگاه کنید، بیشتر اوقات جوانی را خواهید دید که با یک لپ‌تاپ در کوله‌پشتی به سمت میز می‌رود.

به همین دلیل است که این شرکت یک دوچرخه کاملاً جدید به نام Cowboy Cross را عرضه می کند. این یک مدل تمام زمینی است که هدف آن راحتی و سفرهای طولانی است.

هفته گذشته این فرصت را داشتم که صلیب کابوی جدید را ببینم و چند دقیقه آن را امتحان کنم. از نظر طراحی، با نور جلوی قرصی شکل، طراحی زاویه دار و رنگ های ملایم و مات، قطعا شبیه یک دوچرخه کابوی به نظر می رسد.

به همین ترتیب، Cowboy بر روی طراحی کاملاً یکپارچه با حداقل تعمیر و نگهداری تمرکز دارد. تجهیزات (فیزیکی) وجود ندارد، کابل های ترمز تا حد امکان مخفی هستند و شرکت از تسمه های فیبر کربنی استفاده می کند.

جدید به Cowboy Cross یک جفت لاستیک جدید است. چرخ ها کمی کوچکتر هستند (26.5 اینچ)، اما لاستیک های طراحی شده سفارشی بسیار بزرگتر هستند.

در قسمت جلوی دوچرخه، سیستم تعلیق چنگال جلو را مشاهده خواهید کرد. اما برخلاف اکثر دوچرخه های خاکی، چنگال جلو با تعلیق نزدیک به چرخ وارونه می شود. کابوی علاوه بر طراحی بهتر، به این صورت است که کابل ترمز جلو را در قاب مخفی می کند.

همچنین سیستم تعلیق صندلی برای پیمایش در زمین های ناهموار وجود دارد. هم برای چنگال جلو و هم برای پایه صندلی، سیستم تعلیق را می توان با استفاده از پیچ گوشتی تنظیم کرد.

  سامسونگ احتمالا یک بازی انحصاری برای Galaxy Z Fold خواهد ساخت

و اگر شما فردی کوتاه قد هستید که به دلیل قدتان نمی توانید دوچرخه سواری کنید، زین می تواند در دوچرخه جدید کمی پایین تر بیاید. دسته ها نیز کمی بزرگتر هستند. باز هم، همه چیز طراحی شده است تا Cowboy Cross راحت تر از دوچرخه های Cowboy موجود باشد.

اعتبار تصویر: رومن دیلت/TechCrunch

دو طرح قاب آلومینیومی وجود دارد، زیرا Cowboy Cross در انواع استپ اور و استپ اور موجود است. این دوچرخه در سه رنگ مختلف خاکستری روشن، خاکستری تیره و سبز موجود است. همچنین یک قفسه چمدان در عقب پیدا خواهید کرد که می تواند صندلی کودک یا کیف های مختلف را در خود جای دهد.

باتری کمی بزرگتر است و ظرفیت آن 50 درصد افزایش یافته است. این شرکت می گوید شما باید بتوانید 60 تا 120 کیلومتر (37 تا 75 مایل) را با یک بار شارژ طی کنید.

این در مورد مشخصات است. با این حال، مشتریان بالقوه انتظار دارند که دوچرخه جدید خود را برای سال ها نگه دارند. بنابراین مهم است که اطمینان حاصل شود که صلیب کابوی می تواند به راحتی در طولانی مدت نگهداری شود. اما به سختی می توان گفت که در روز پرتاب چگونه پیش خواهد رفت. علاوه بر این نسخه سخت افزاری، Cowboy یک ابزار تشخیصی جدید “Check My Bike” را نیز اعلام کرده است.

پیش‌سفارش‌ها از امروز با قیمت اولیه 3499 یورو (یا 3800 دلار به نرخ ارز امروز) آغاز می‌شود. در نهایت، Cowboy امیدوار است که Cowboy Cross را به قیمت 3999 یورو (4350 دلار) بفروشد.

  شماتیک های آیفون 16 منتشر شد. ماژول دوربین عقب عمودی می شود

به عنوان یادآوری، مدل‌های دوچرخه کلاسیک Cowboy ۲۶۹۹ یورو (۲۹۴۰ دلار) قیمت دارند، اما دو به‌روزرسانی نرم‌افزاری وجود دارد که قیمت هر کدام ۱۹۹ و ۲۹۹ یورو است. بسته Cowboy Connect با قیمت 199 یورو همراه با مدل های Cowboy Cross موجود است.

آدرین روز، بنیانگذار و مدیر عامل Cowboy، به من گفت: “طبق مطالعات ما، این کل بازار آدرس پذیر ما را دو برابر می کند.” “من فکر می کنم در کل مشتری متفاوتی است. این مشتری است که به دنبال راحتی بیشتر است. بنابراین معمولاً کمی قدیمی تر هستند و بودجه کمی بالاتری دارند.

اعتبار تصویر: رومن دیلت/TechCrunch

در طول دوره آزمایشی، من همچنین با برنامه موبایل Cowboy بازی کردم. این برنامه میزبان تمام ویژگی های هوشمند دوچرخه برقی است. می‌توانید چراغ‌ها را روشن کنید، بین حالت Eco و AdaptivePower سوئیچ کنید، دستورالعمل‌های گام به گام را دریافت کنید و داده‌های تاریخی را مشاهده کنید. AdaptivePower قابلیتی است که به طور خودکار قدرت موتور را بر اساس شیب فعلی و شرایط آب و هوایی تنظیم می کند – این ویژگی پس از ثبت اختراع با eBikeLabs در کانون توجه قرار گرفته است.

این شرکت همچنین چند بازی کوچک را اضافه کرده است که باید شما را تشویق کند که بیشتر تلاش کنید بدون اینکه حواس شما را پرت کند. برای مثال، برنامه از شما می‌خواهد تا 30 ثانیه تا حد ممکن فشار دهید. این برنامه همچنین می‌تواند نشان دهد که وارد بخش محبوبی شده‌اید و به شما بگوید که آیا سریع‌تر از دوستانتان هستید یا خیر.

این ویژگی‌های Strava مانند هنوز جایگزین Strava نمی‌شوند – حتی می‌توان آن‌ها را خاموش کرد، در صورتی که بیش از حد حواس‌تان را پرت می‌کنید. اما جالب است که ببینیم این شرکت این مسیر را طی می کند و نرم افزار را به شهروند درجه یک تبدیل می کند.

  دوزیستانی که به بچه های خود شیر می دهند را شناسایی کنید

مدل های مختلف برای نیازهای مختلف

Cowboy دوچرخه های خود را عمدتا به مشتریان ساکن در بلژیک (کشور خود)، آلمان، فرانسه، هلند و بریتانیا می فروشد. این شرکت به جای گسترش به بازارهای جدید، تصمیم گرفت خط تولید خود را با فاکتورهای شکلی بیشتری گسترش دهد.

ما عمدتاً دو سال اول شرکت را صرف ساخت نمونه اولیه کردیم. طی پنج سال آینده، پلتفرم خود را اصلاح کردیم. در حال حاضر ما می خواهیم محصول خود را در قالب های مختلف ارائه دهیم تا نیازهای مختلف را برآورده کنیم. بنابراین می توانید در ماه ها و سال های آینده منتظر مدل های دیگر باشید.

در ژوئیه 2023، رقیب اصلی Cowboy، VanMoof، اعلام ورشکستگی کرد. این همچنین منجر به تابستان سختی برای Cowboy شد، زیرا بسیاری از مشتریان بالقوه محصولات Cowboy را رد کردند. روز گفت: «همپوشانی زیادی از مشتریان در مورد دوچرخه‌های VanMoof و Cowboy وجود داشت.

اما او اکنون بر این باور است که Cowboy می تواند به جلو حرکت کند زیرا شرکت در موقعیتی متفاوت از VanMoof قرار دارد. حدود 100 کارمند در Cowboy وجود دارد. روز گفت: زمانی که مغازه را بستند، تعداد 700 نفر را دیدم که برای VanMoof کار می کردند.

کابوی با 40 درصد سود ناخالص برای هر دوچرخه که مستقیماً به مصرف کننده فروخته می شود، امیدوار است امسال بر اساس EBITDA به نتیجه برسد و در سال آینده سود خالص ایجاد کند.

اعتبار تصویر: رومن دیلت/TechCrunch

منبع: https://techcrunch.com/2024/03/19/cowboy-launches-all-road-electric-bike/