کاربران خط شکسته پیکسل ها را در صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra گزارش کردند

برخی از کاربران گلکسی اس 24 اولترا گزارش دادند که یک خط سبز روی پیکسل های صفحه نمایش ظاهر می شود. یکی از کاربران همچنین گفت که یک خط سفید به صورت افقی در کنار یک خط سبز روی صفحه نمایش گوشی او ظاهر شده است. سامسونگ هنوز بیانیه ای در این مورد صادر نکرده است. اخیرا بسیاری از کاربران از مشکلات صفحه نمایش این گوشی شکایت کرده اند و چنین مشکلاتی به نفع خود سازنده صفحه نمایش نیست.

برخی از کاربران در Reddit عکس هایی از Galaxy S24 Ultra با یک خط سبز عمودی روی صفحه نمایش آن منتشر کردند. به نظر می رسد که فقط کاربران ایالات متحده این مشکل را گزارش می کنند. یکی از کاربران گفت وقتی گوشی را از روی میز برداشت، ناگهان یک خط سبز رنگ ظاهر شد. میگه گوشی ضربه نخورده یا داغ نشده.

صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra

کاربر دیگری نیز گفت که این مشکل پس از شش روز استفاده از Galaxy S24 Ultra ظاهر شده است. در این مورد، نه تنها یک خط سبز عمودی، بلکه یک خط سفید افقی نیز ظاهر شد.

خط سبز در صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra

از آنجایی که سامسونگ خود تولید کننده نمایشگر است، معمولاً بروز چنین مسائلی با واکنش های گسترده ای در رسانه ها مواجه می شود. مدتی است که کاربران از رنگ صفحه نمایش نسبت به گوشی های قبلی گلکسی شکایت دارند. طبیعتا سامسونگ این موضوع را تکذیب کرد و گفت که عمدا حالت Vivid را تغییر داده تا رنگ ها طبیعی تر شود.

بروز چنین نقصی با وجود گذشت مدت کوتاهی از عرضه این گوشی موجب نارضایتی به خصوص کاربرانی شد که تنها چند روز آن را خریداری کردند. به نظر می رسد حتی اگر گوشی را ریست فکتوری کنید، این مشکل حل نمی شود و احتمالاً با مشکل سخت افزاری روبرو هستیم. البته هنوز مشخص نیست که این مشکل چقدر گسترده است و باید منتظر بیانیه این شرکت کره ای باشیم.

  سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی روی ترومپت; به ارزش هزار میلیارد تومان

منبع: https://digiato.com/mobile/the-galaxy-s24-ultra-is-experiencing-a-green-line-screen-issue