کیک استریمرها قصد دارند نظرات مدیر عامل را در جریان “شوخی” برای کارگران ، بگذارند

استریمرها می روند برش پس از آن که یک خالق برجسته، بدون اطلاع او از حضور دیگران، برخوردی را با یک کارگر ، پخش کرد. او پس از ابراز ناراحتی برای مدت کوتاهی از خروج منع شد، در حالی که مدیر عامل Kick شکلک های خنده دار را در چت استریم ارسال کرد.

ریچل، پخش کننده ای که به عنوان پخش کننده شناخته می شود، گفت: “شرم آور است که ببینیم یک پلتفرم از کسی حمایت می کند که به وضوح به کارگران ، یا ایمنی آنها احترام نمی گذارد.” TheFoodieWaifu، به TechCrunch گفت. “این کار برای او بود و برای آنها بازی کرد. این زن به وضوح ترسیده بود و فقط سعی می کرد کار کند و در امان باشد.”

پل دنینو، خالقی که با نام Ice Poseidon نیز شناخته می شود، این رویارویی را در 21 سپتامبر پخش کرد. تعامل با این کارگر ، در یک اتاق نشیمن انجام شد، در حالی که دنینو و همکارش سم پپر در اتاق خواب مجاور پنهان شدند. این جریان مرد دیگری به نام اندی را نشان می دهد که به کارگر ، 500 دلار می دهد و از او برای فیلمبرداری رضایت می خواهد. وقتی برخورد فیزیکی شد، دنینو و پپر پشت در سر و صدا کردند که زن را متحیر کرد. او پس از دریافت پیامکی در مورد افراد حاضر در اتاق دیگر سعی کرد آنجا را ، کند، اما اندی او را متوقف کرد. وقتی اندی به او یادآوری کرد که قبلاً به او پول داده است، او گفت که برخورد “ترسناک” بود.

“چرا ترسناک است؟” » گفت اندی. “این من و تو هستیم و هیچ ، دیگری.”

که در یک پست چند روز بعددنینو ادعاهای “دوربین مخفی” را رد کرد و ادعا کرد که این تعامل قانونی بوده است. Denino از بریزبن، استرالیا، جایی که کار ، قانونی است در ، خانه های دارای مجوز یا اگر یک کارگر ، به صورت خصوصی و به تنهایی کار می کند. او نیز دارد تصاویر منتشر شده تماسی که از کارگر ، خواسته بود از او فیلم بگیرد، که او با پرداخت هزینه اضافی موافقت کرد. بعداً در کلیپ، او به اندی می‌گوید که نمی‌تواند مانع از رفتن کارگر ، شود.

“ذکر شما دو نفر در اتاق کجاست؟” ترسناک مثل جهنم، Repzion، خالق دیگری که در Kick پخش می شود، پاسخ داد. “آیا او با این کار موافقت کرد؟” وقتی فهمید چون راحت نبود رفت. به هر حال خرابه

استریمرهای سرخورده توییچ را با معاملات غیر انحصاری استریم، اعتدال ملایم و تقسیم درآمد مورد علاقه 95/5 از پلتفرم دور کنید. پلت فرم جوان است، اما سال اول آن بود گرفتار مناقشات – با پیوندهای خود با یک سایت بازی رمزنگاری که همچنین متعلق به مدیر عامل Kick ادی کریون است، شروع شد. رسوایی اخیر زنگ خطری برای بسیاری از پخش کننده های آن است، به خصوص زنانی که در تعجب هستند که آیا این پلت فرم برای آنها ایمن است یا خیر.

  مرکز خرید تعویض فیلتر آب خانگی آسا

پلتفرم به این حادثه در یک پیام عمومی اوایل این هفته، گفت که امنیت جامعه و عمومی در تولید محتوا “نمی توان به خطر افتاد”.

این پست ادامه می‌دهد: «ما به طور مداوم یاد می‌گیریم که این تعادل کجاست و روزانه تغییراتی ایجاد می‌کنیم. ما از جامعه خود برای بازخوردهای مداوم آنها، چه خوب و چه بد، قدردانی می کنیم. ما شما را از تغییرات آتی در دستورالعمل‌های انجمن و اقدامات اجرایی بعدی مطلع خواهیم کرد.

Kick به درخواست TechCrunch برای اظهار نظر پاسخ نداد. در یک بیانیه به رسانه 404این شرکت گفت که به طور مستمر سیاست های خود را بررسی و اصلاح می کند، اما نمی تواند جزئیات خاصی را “به دلایل حفظ حریم خصوصی” فاش کند.

در بیانیه آمده است: «هدف ما حفظ یک رویکرد منصفانه و منسجم برای تعدیل محتوا در عین احترام به حریم خصوصی کاربران و کارمندان است.

این شرکت همچنین Denino را از صفحه اول حذف کرد و دسته بندی را به نمایش گذاشت که یکی دیگر از استریمرهای Kick Bree آن را “شروع” توصیف کرد. او گفت که به دلیل آزار و اذیتی که در پلتفرم با آن مواجه شده است، بازگشت به توییچ گزینه ای برای او نیست.

او در یک DM گفت: «تصمیم کیک برای محروم نکردن او آسیب می‌زند، اما من فکر می‌کنم از نقطه‌نظر تجاری با قراردادهای مربوطه، نمی‌توان کسی را منع کرد. “من احساس می کنم بسیاری از مردم روی این موضوع متمرکز شده اند، زمانی که زمان ما بهتر است برای بهبود پلت فرم خود با هم کار کنیم.”

پاسخ کم رنگ کیک، پخش کننده ها و بینندگان را به طور یکسان خشمگین کرد. باب، خالق معروف به BobDuckNWeaveاین حادثه را “به سادگی بیمارگونه” خواند و از “عدم پاسخگویی” این پلتفرم انتقاد کرد.

او از طریق DM گفت: «من می‌دانم که رضایت در واقع توسط زن استریمینگ داده شده است، اما این فرض به تنهایی برای سایتی که ظاهراً بر روی محتوای بازی/محتوای خلاقانه تمرکز دارد، بد بود.

او یکی از چندین پخش کننده است که قول داده است پس از این حادثه سکو را ، کند.

در یک نخ در اعلام خروج خود، او به دلیل ارتباطش با این پلتفرم عذرخواهی کرد و به TechCrunch گفت که معتقد است این پلتفرم بهبود خواهد یافت.

  طبق گزارش ها، ایلان ماسک برای رقابت با OpenAI به دنبال جمع آوری 4 میلیارد دلار بودجه برای XAI است.

باب اذعان کرد که این پلتفرم در طول عمر کوتاه خود یک سری از جنجال ها را تجربه کرده است – اخیراً مصاحبه جعلی توهین آمیز بین ادین راس، طرفدار برتری طلبی سفیدپوستان، اندرو تیت، قاچاقچی ، متهم و یک جعل هویت کیم جونگ اون – و اینکه دیدن کریون در حال تمسخر این کارگر ، “بیش از حد کافی بود تا هر گونه امیدی را که پلتفرم قصد دارد یکی از سیاست های خود را بهبود بخشد” از بین ببرد. .

ریچل که همچنین ویدیوهای آشپزی را در یوتیوب می سازد، تصمیم گرفت علیرغم فرصت هایی که Kick به او به عنوان یک خالق کوچک ارائه می کرد، ، کند. او شروع به پخش بر روی این پلتفرم کرد زیرا در Twitch خسته می شد و فکر می کرد که Kick به مرور زمان اعتدال قوی تری پیدا می کند.

او در پیامی مستقیم گفت: «من نمی‌توانم از پلتفرمی پشتیبانی کنم که فکر می‌کند افراد را به‌عنوان یک شی خوب می‌داند». من نمی گویم که اگر مردم تصمیم بگیرند روی سکو بمانند، این رفتار را تشویق می کنند. من می گویم که برای من، دیگر نمی توانم بگویم که در Kick استریم می کنم. این قطعاً یک ضربه (مالی) خواهد بود، نه برای برخی از استریمرهای بزرگتر، اما همچنان به اندازه ای است که با تورم در بالاترین سطح خود، آن را احساس کنید.

اما دیگران نمی‌توانند این ضربه را تحمل کنند و نمی‌توانند صرفاً به Twitch برای پرداخت صورت‌حساب‌های خود متکی باشند.

تقسیم درآمد پیش‌فرض از اشتراک برای شرکا 50/50 است، اما به برخی از پخش‌کننده‌ها تا سال گذشته یک معامله حق بیمه 70/30 پیشنهاد می‌شد. تیک شکستن این توافق به نفع برنامه درآمد تبلیغاتی پلتفرم، که خشم بسیاری از وفادارترین سازندگان آن را برانگیخته است. شرکای پدربزرگ در معامله همچنان 70 درصد از 100000 دلار اولی را که به دست آورده بودند و 50 درصد از درآمد بعدی را دریافت کردند.

این پلت فرم جدید را مستقر کرده است برنامه Partner Plus امسال، که به پخش‌کنندگان واجد شرایط اجازه می‌داد برای همان معامله اعطا شده به استریمرهای پدربزرگ در تقسیم 70/30 درخواست دهند. الزامات بالا اکثر شرکای Twitch را حذف می کند و اشتراک های با استعداد را در حداقل نیاز اشتراک به حساب نمی آورد. روابط را بیشتر می کند بین پلتفرم و سازندگان آن. اگرچه Twitch برنامه را طوری تنظیم کرد که اشتراک های سطح بالاتر امتیاز بیشتری به حداقل نیاز اشتراک داشته باشند، این تغییری نبود که پخش کننده ها درخواست کردند.

کلی، یک استریمر معروف به MrsViolence، در آن زمان به توییچ پیوست. هنوز با نام Justin.tv فعالیت می کند. او زمانی شروع به پخش تمام وقت کرد که مجبور شد حرفه خود را به عنوان مربی و میزبان ورزش های الکترونیکی برای سلامتی خود رها کند. مانند بسیاری از استریمرهایی که قبل از راه اندازی توییچ به آن پیوستند رشد همه گیر انفجاری، به کلی تقسیم درآمد 70/30 پیشنهاد شد. حدود یک سال پیش، قبل از اینکه توییچ به قرارداد درآمدهای پریمیوم پایان دهد، درآمد کلی در توییچ کمی بیش از 1000 دلار در ماه بود (تا 1200 دلار در “ماه بسیار خوب”) با بیش از 700 مشترک پرداخت کننده. او درآمد خود را با انعام و اشتراک OnlyFans تکمیل کرد.

  سگ ربات HOUND دو رکورد جهانی گینس را در مسافت 100 متر شکست + فیلم

هنگامی که تغییرات تقسیم درآمد در اوایل سال جاری اعمال شد، درآمد ماهانه کلی به حدود 400 دلار کاهش یافت. از زمانی که او اولویت بندی کانال توییچ خود را متوقف کرد، درآمد ماهانه او در توییچ حدود 120 دلار بود. این باعث شد که او شروع به پخش جریانی در Kick کند، جایی که گزارش داد با تنها 145 مشترک بیش از 1000 دلار در ماه درآمد دارد.

کلی در تماسی که با TechCrunch داشت، گفت: «این همه کرایه و مواد غذایی و سپس یک شب بیرون رفتن با دوست پسرم را پوشش می‌دهد». بنابراین برای من اهمیتی ندارد که توسط برخی بازنده‌های زیرزمینی دارک وب اداره شود. این به مردم اجازه می دهد تا پول در بیاورند و به آنها در بدترین رکود اقتصادی که تاکنون دیده ایم کمک می کند.

این بدان معنا نیست که جریان Ice Poseidon بر او تأثیری نداشته است.

او ادامه داد: “من اشک ریختم.” من فکر می‌کردم که اکنون بخشی از این وب‌سایت هستم که این چیزها در حال انجام است و کاری نمی‌توانم در مورد آن انجام دهم، و از بازگشت و کسب درآمد در توییچ خودداری می‌کنم.»

به عنوان خالقی که بیش از یک دهه در صنعت بازی های ویدیویی کار می کند، کلی گفت که به تولید محتوا در هر کجا که بتواند درآمد داشته باشد ادامه خواهد داد، زیرا مشکلات سلامت مزمن او مانع از بازگشت او به میزبانی و مربیگری حضوری می شود. او به اندازه یک زن در توییچ «آزار» را تجربه کرده است و به دیگر پلتفرم‌های پخش زنده مانند سرزنش ، یا یوتیوب کلی اضافه کرد که توییچ در روزهای اولیه‌اش به همان اندازه غیرمعتدل و به شدت زن‌ستیز بود که بخش‌هایی از Kick امروزی هستند. او گفت که جامعه استریم نمی‌تواند به پلتفرم‌ها تکیه کند تا به نفع سازندگان آن‌ها عمل کنند و در عوض باید امیدوار باشند که دولت‌های محلی برای تنظیم ایمنی وارد عمل شوند.

“من احساس می کنم خیلی کوچک هستم. ما هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم و این یک دعوا است که فکر می کنم افراد زیادی روی آن سرمایه گذاری می کنند و شغل، پول، درآمد را تغییر می دهند، زیرا چیزی که شما نمی توانید تغییر دهید. “من خیلی بی حس هستم. حساسیت زدایی کلمه بزرگی است. من برای مردم احساس می کنم، می فهمم. اما در عین حال باید در این دنیای احمقانه زنده بمانم. مثل اینکه گاز دوباره بالا میره! »

منبع: https://techcrunch.com/2023/09/29/kick-streamers-leave-ceo-ice-poseidon-prank-،-work/