مرکز خرید تعویض فیلتر آب خانگی آسا

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

فیلترهای تصفیه آب خانگی با توجه به افزایش آلودگی محیط زیست، کیفیت آب شهری و نیاز روزافزون مردم به آب سالم و سالم از سوی دیگر به یکی از محبوب ترین و موثرترین روش های بهبود کیفیت آب تبدیل شده اند. فیلترهای تصفیه آب خانگی توانایی حذف و کاهش بسیاری از آلاینده ها و ترکیبات مضر موجود در آب را دارند. علاوه بر این، فیلترها به راحتی تمیز و تعویض می شوند.

فعالیت های صنعتی، کشاورزی و شهری باعث افزایش آلودگی هوا، آب های سطحی و زیرزمینی شده است. در نتیجه آبی که استفاده می کنیم به شدت تحت تاثیر آلودگی قرار می گیرد. به همین دلیل لازم است راهکارهایی برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی خود در نظر بگیریم. استفاده از فیلترهای آب خانگی یکی از این راه حل هاست که می تواند به عنوان یک جزء ضروری در منازل و ساختمان ها استفاده شود.

فیلترهای تصفیه آب خانگی قابلیت حذف ذرات معلق، سنگ های رسوبی، آلاینده های شیمیایی مانند کلر و سموم شیمیایی و همچنین بوها و طعم های نامطبوع را دارند. برخی از فیلترها حتی توانایی حذف ویروس ها و باکتری ها را دارند. استفاده از فیلتر آب در منزل به ما امکان استفاده از آب با کیفیت بالاتر را می دهد که می تواند تاثیر بسزایی در سلامت خانواده ها داشته باشد. همچنین از طریق استفاده از فیلترهای آب می توان آب سالم و سالمی را برای مصارف مختلفی از جمله پخت و پز، آشامیدن، شستشو و … تهیه کرد.

با توجه به اینکه کیفیت آب شهری و منابع طبیعی بسیار متفاوت است، استفاده از فیلتر مناسب با توجه به شرایط محل زندگی بسیار مهم است. در ادامه این مقاله با انواع فیلترهای تصفیه آب و مزایا و معایب هر کدام آشنا می شویم و نحوه انتخاب فیلتر مناسب برای منزل را توضیح می دهیم.

مقدمه ای بر مراحل تصفیه آب و فیلترها

دستگاه تصفیه آب خانگی با کاربردهای مختلف از جمله رفع آلودگی آب به حفظ سلامت خود و خانواده کمک می کند. اما وقتی برای اولین بار به حوزه تصفیه آب خانگی نگاه می کنیم، متوجه لغات جدیدی می شویم که خواندن و درک آنها برای ما دشوار است.

  نسل بعدی پردازنده های اینتل ممکن است Core 200 نامیده شود

در زیر قصد داریم مراحل و فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب خانگی را به صورت کامل و شفاف معرفی کنیم. از ابتدا تا انتها هر یک از فیلترها و عملکرد آنها را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

  • فیلتر پروپیلن
    عملکرد فیلتر پروپیلن حذف رسوبات آب در مرحله اول است. هر نوع ماده جامد بزرگتر از 5 میکرون در منافذ این فیلتر محبوس می شود و خاک رس و ماسه از آب خارج می شود. عدم تعویض به موقع فیلتر پروپیلن باعث ورود رسوب به فیلتر و مخزن ممبران می شود که در نهایت به کل دستگاه تصفیه آسیب می رساند. همچنین از آنجایی که فیلتر کارایی خود را از دست می دهد و نمی تواند رسوبات را خارج کند، این مواد وارد بدن ما شده و باعث بیماری هایی مانند سنگ کلیه می شوند.
  • فیلتر یا گرانول کربن فعال
    جنس این فیلتر اغلب از پوست نارگیل است که وظیفه حذف کلر و مواد شیمیایی از آب را بر عهده دارد. این فیلتر طعم آب را بهبود می بخشد و بوی نامطبوع آن را از بین می برد. کلر یکی از مواد خطرناک موجود در آب شهری و یکی از مهم ترین آلاینده های آب است که باید از بین برود زیرا باعث بیماری های زیادی برای بدن می شود. فیلتر کربن فعال نیز رنگ آب را شفاف تر می کند.
  • فیلتر کربن بلوک
    این فیلتر مشابه فیلتر قبلی است و مرحله دوم را تکمیل می کند. فیلتر کربن بلوک باقیمانده مواد شیمیایی موجود در آب را با ابعاد کوچکتر حذف می کند و در واقع عملیات پیش تصفیه آب را کامل می کند. فیلترهای 1 تا 3 مرحله ای دستگاه که پیش فیلتر نامیده می شوند معمولاً به طور همزمان تعویض می شوند.
  • فیلتر غشایی
    قلب دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس مرحله چهارم یعنی ممبران می باشد. این فیلتر با وارد شدن به آب با فشار بالا تمامی ذرات آب حل شده و آلوده تا قطر 0001/0 میکرون را از بین می برد و سختی آب را کاهش می دهد. موادی مانند نیترات ها، فلزات سنگین، قارچ ها، باکتری ها و عوامل بیماری زا به کوچکترین اندازه در این فیلتر محبوس می شوند. عمر مفید فیلتر ممبران به نوع و سختی آب بستگی دارد. هنگام تعویض آن از دستگاهی به نام TDS برای اندازه گیری سختی آب استفاده می کنند.
  • فیلتر کربن خطی
    آب پس از عبور از فیلتر ممبران به دلیل فشار کم وارد مخزن دستگاه می شود و به دلیل راکد بودن آب در مخزن ممکن است بو و طعم بدی داشته باشد. در مرحله پنجم فیلتر کربن خطی کار تصفیه نهایی را انجام می دهد و طعم و بوی بد آب را از بین می برد تا آب کاملاً شفاف و خالص و شیرین وارد فیلتر بعدی شود.
  • فیلتر فلزی یا معدنی
    این فیلتر معمولاً پوسته ای زرد رنگ دارد و از مواد معدنی ساخته شده است که املاح مفیدی مانند کلسیم، پتاسیم، منیزیم و سدیم را که در مراحل قبل از بین رفته بودند، به آب باز می گرداند.
  اگر آلتمن برنگردد، ما هم شرکت را ، می کنیم

در دستگاه های اسمز معکوس 7 یا 8 مرحله ای، سه فیلتر دیگر نیز می توان قرار داد. فیلتر قلیایی در مرحله هفتم تصفیه برای تنظیم سختی آب و افزودن خواص آنتی اکسیدانی به آن، فیلتر UV در مرحله هشتم برای دستگاه های فرابنفش برای ضدعفونی و ضد عفونی آب و در نهایت در دستگاه های اکسیژن فیلتر مادون قرمز افزایش سطح اکسیژن در آب قرار می گیرد.

زمان تعویض فیلترهای آب فرا رسیده است

تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار مهم است. این کار به منظور حفظ کیفیت آب خالص، حذف کلر و مواد آلی، جلوگیری از تکثیر باکتری ها و ویروس ها، حذف مواد سنگین و آب سمی و افزایش عمر دستگاه تصفیه آب انجام می شود.

تغییر فیلترها به دلایل زیر مهم است:

1) حفظ کیفیت آب: فیلترها با حذف ذرات معلق، رسوبات و مواد آلی از آب، کیفیت آب را بهبود می بخشند. جایگزینی فیلترهای بیولوژیکی مانند فیلترهای کربن فعال نیز کلر و مواد بدبو را از آب حذف می کند.

2) جلوگیری از گسترش باکتری ها و ویروس ها: فیلترهای ضد باکتری و ویروس کش، مانند فیلترهای ضد باکتری و ضد ویروسی، با از بین بردن یا حذف این میکروب ها از آب، تمیزی آب را بهبود می بخشند.

3) افزایش طول عمر دستگاه: تعویض منظم فیلترها باعث کاهش استرس دستگاه تصفیه آب و افزایش طول عمر دستگاه می شود.

4) حذف مواد سنگین و آب سمی: فیلترهایی مانند فیلتر رسوبی و فیلتر عنصر سمی مواد سنگین و مواد معدنی را از آب حذف کرده و تولید آب تمیز و سالم را برای مصرف در منزل تضمین می کند.

  امروز در فضا: رویکرد هالی به زمین

در نتیجه تعویض منظم و به موقع فیلترهای تصفیه آب خانگی برای حفظ سلامت و کیفیت آب کاملا ضروری است.

  • زمان تعویض فیلتر پروپیلن مرحله اول: هر چهار تا شش ماه یکبار
  • زمان تعویض فیلتر کربن فعال مرحله دوم: هر چهار تا شش ماه یکبار
  • زمان تعویض فیلتر کربن بلوک مرحله سوم: هر چهار تا شش ماه یکبار
  • زمان تعویض فیلتر غشایی مرحله چهارم: هر یک و نیم تا دو سال یکبار
  • زمان تعویض فیلتر مرحله پنجم ستون کربن خطی: هر یک تا یک سال و نیم
  • مدت زمان تعویض فیلتر مرحله معدنی ششم: هر یک تا یک سال و نیم
  • زمان مورد نیاز برای تعویض فیلتر قلیایی مرحله هفتم: هر یک تا یک سال و نیم
  • زمان مورد نیاز برای تعویض فیلتر اکسیژن مولد ضد باکتری مرحله هشتم: هر یک تا یک سال و نیم

مرکز خرید اینترنتی فیلترهای تصفیه آب

Asa Purification نمایندگی انواع دستگاه های تصفیه آب با برندهای معتبر و همچنین عرضه کننده انواع فیلتر تصفیه آب اصل تایوانی می باشد. برای مشاهده قیمت فیلتر تصفیه آب خانگی به وب سایت این گروه مراجعه کنید. برای خرید یا تعویض فیلتر دستگاه خود می توانید به مرکز خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب در سایت تصفیه آسا مراجعه کنید که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا با نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب آشنا شوید و نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب را آموزش دهید. فیلتر تصفیه آب مرکز خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب Asa Purifi خدمات تعویض فیلتر را با قیمت بسیار مناسب و با بهترین کیفیت ارائه می دهد، کلیه فیلترها با کیفیت درجه یک و اصل تایوان می باشند. برای خدمات تعویض فیلتر و مشاوره خرید نیز می توانید با کارشناسان فروش آسا تماس بگیرید تا شما را در خرید فیلتر مناسب دستگاه خود راهنمایی کنند.

منبع: https://digiato.com/ad/shopping-center-and-replacement-of-tasfiyeasa-household-water-filter