گرگینه ها می توانند خود را در شب گرگ اثر جاناتان لیبسمن پاکسازی کنند

اثر هنری گرگینه ای که پیراهنش را پاره می کند.

اگر تا به حال فیلمی در مورد آن می خواستید گرگینه ها این نیز با برخی می آید تفسیر اجتماعی در داخل پیچیده شده است، نیازهای شما احتمالاً در آینده نزدیک با یک فیلم آینده برآورده می شود.

توسط ضرب الاجلفیلمساز جاناتان لیبسمن، که بیشتر به خاطر نبرد: لس آنجلس و لایو اکشن 2014 لاکپشت های نینجا فیلم – با پروژه بعدی خود جلب توجه می کند، شب گرگ. به گفته این رسانه، فیلمنامه آوریل مگوایر و ویل هانلی به صراحت به عنوان “منطقه 9 در حال عبور تطهیر و پاکسازی… اما با گرگینه ها. آیا این به این معنی است که این فیلم یک فیلم پیدا شده است که در شهری پر از لایکان ها اتفاق می افتد؟ آیا گرگینه ها در طول ماه کامل سلطنت آزادانه ای در یک شهر خواهند داشت، در این صورت هرکسی که چنین نیست کاملاً خراب می شود؟ سرنخی نیست، اما جالب به نظر می رسد و به طور بالقوه جالب به نظر می رسد.

شب گرگ توسط شرکت سازنده Platinum Dunes هدایت می شود که رزومه ترسناک آن شامل واقعی است پاکسازی فرنچایز، راه اندازی مجدد فیلم های ترسناک کلاسیک مانند جمعه 13 و کشتار با اره برقی، و پارامونت یه جای ساکت سلسله. ددلاین گزارش می دهد که “چندین استودیو” به این فیلم علاقه مند هستند، اگرچه هیچ یک از آنها به عنوان پیشتازان احتمالی معرفی نشده اند. با چنین فرضی، این می تواند به راحتی در هر استودیو، از یونیورسال گرفته تا پارامونت و یا حتی به پایان برسد برادران وارنر. (امیدوارم آخرین بار نباشد.)

  آیا با تصمیم معاونت حقوقی ریاست جمهوری فعالیت کسب و کار سلامت «قانونی» می شود؟

در هر صورت، امیدوارم که مورد توجه قرار گیرد – فراتر از صدای جذابش، خوب است که دیگر فیلم‌های گرگینه گرگینه را در کنار همه فیلم‌های دیگر داشته باشیم. شیاطین و خون آشام ها ما به یک کلیپ قابل اعتماد می رسیم. جدا از راه اندازی مجدد یونیورسال گرگینه، قرار است مال لری فسندن باشد خاموشی، انتظار می رود که هر دو در اواخر سال جاری منتشر شوند.

(از طريق فنگوریا)


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/werewolves-may-get-their-purge-on-in-jonathan-liebesman-1851303203