گلکسی زد فولد 6 احتمالا اولین گوشی تاشو با قاب تیتانیومی خواهد بود

تاکنون هر سری از گوشی های تاشو سامسونگ با پیشرفت و نوآوری همراه بوده است و حالا به نظر می رسد گلکسی زد فولد 6 این روند را ادامه دهد. طبق شایعات اخیر، سامسونگ احتمالا قاب گلکسی زد فولد 6 را از تیتانیوم تولید خواهد کرد. اگر این شایعه درست باشد، این گوشی اولین گوشی تاشوی خواهد بود که دارای چنین قاب است. پیش از این، سامسونگ از قاب تیتانیومی در گلکسی اس 24 اولترا استفاده می کرد.

بر اساس آنچه که توسط یک منبع آگاه به نام Tech Rev در X، گوشی تاشوی آینده سامسونگ، گلکسی زد فولد 6، احتمالاً دارای قاب تیتانیومی خواهد بود. نسبت استحکام به وزن تیتانیوم این فلز را برای استفاده در گوشی های هوشمند بسیار مناسب کرده است. تیتانیوم علاوه بر سبک بودن، حس خوبی را هنگام در دست گرفتن گوشی به کاربر القا می کند.

در گوشی های تاشو، وزن مناسب همواره مورد توجه سازندگان و کاربران بوده است. بنابراین، این فلز بادوام می تواند در قاب گلکسی زد فولد 6 جای بگیرد و دوام آن را تا حد زیادی بهبود بخشد.

Galaxy Z Fold 6 با قاب تیتانیومی

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد گوشی تاشو پرچمدار خود را شبیه به گلکسی اس 24 اولترا بسازد. چرا که علاوه بر قاب تیتانیومی احتمالی، بر اساس رندرهای فاش شده، باید منتظر گوشی با گوشه های تیزتر و جعبه باشیم، یعنی ظاهری مشابه با گلکسی اس 24 اولترا خواهد داشت.

البته سامسونگ فقط ظاهر این گوشی را تغییر نداد. این احتمال وجود دارد که این گوشی تاشو به بهترین پردازنده فعلی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود. سیستم خنک‌کننده بهتر، لولای بازطراحی‌شده برای عملکرد نرم‌تر، شیشه گوریلا گلس بادوام‌تر و باتری بزرگ‌تر نیز ارتقای بالقوه این گوشی خواهند بود.

  مدیر عامل آرام نگران این است که انسان ها کنترل هوش مصنوعی را از دست بدهند

سامسونگ تاکنون اطلاعات بسیار کمی از این گوشی منتشر کرده است. اما انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 در کنار گلکسی زد فلیپ 6 در اواسط جولای 2024 عرضه شود. در کنار این دو گوشی، احتمال عرضه نسخه مقرون به صرفه گلکسی فولد 6 نیز وجود دارد که احتمالا باریکتر از آن خواهد بود. فولد 6 اصلی

منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-z-fold-6-may-feature-first-ever-titanium-frame-in-a-foldable