گوش ها و چشمان شما می توانند با یکدیگر صحبت کنند

در سال 2018، محققان دانشگاه دوک کشف کردند که وقتی چشم ها حرکت می کنند، گوش ها صدای ضعیفی منتشر می کنند. اکنون، به عنوان بخشی از اولین مطالعه خود، دانشمندان بررسی کرده اند که آیا صداهای ضعیف تولید شده توسط اعضای بدن حاوی اطلاعات جامعی در مورد حرکات چشم است یا خیر.

دکتر جنیفر گروف، نویسنده ارشد این مطالعه، می گوید: «شما می توانید متوجه شوید که چشم ها به چه سمتی می روند و فرد به چه چیزی نگاه می کند، فقط با صداهایی که با میکروفون در کانال گوش ایجاد و ضبط می شود.

یک گزارش جدید از دپارتمان روانشناسی و علوم اعصاب دانشگاه دوک، همراه با نوروبیولوژی، نشان می دهد که محققان قادرند شکل امواج صوتی در گوش را به سادگی با نگاه ، به جایی که فرد به آن نگاه می کند، تخمین بزنند. محقق اصلی این مطالعه معتقد است که این صداهای پنهان از حرکات چشم برای تشویق مغز به سفت ، ماهیچه های گوش میانی، که به طور کلی به کاهش صداهای بلند کمک می کند، یا سلول های مویی که به تقویت صداهای ملایم کمک می کنند، ایجاد می شود.

صداها همچنین ممکن است به بهبود درک افراد کمک کنند. این کشف جدید ممکن است آزمایشات بالینی سمعک ها را بهبود بخشد.

دانشمندان کشف کرده اند که گوش های شما با چشمان شما صحبت می کنند

استفانی لوویچ، یکی از نویسندگان اصلی این مطالعه، می‌گوید: «اگر هر قسمت از گوش بتواند سیگنال خود را تولید کند، می‌توان از آن به عنوان نوعی ابزار بالینی برای ارزیابی اینکه کدام قسمت از آناتومی گوش معیوب است، استفاده کرد. “

  لپ تاپ گیمینگ MSI Titan 18 HX با پردازنده Core i9-14900HX معرفی شد

محققان برای اولین بار در مطالعه سال 2018 خود، 16 فرد با بینایی و شنوایی طبیعی را به آزمایشگاه Grove در دورهام دعوت کردند تا در آزمایش اولیه چشم شرکت کنند.

شرکت کنندگان به یک نقطه سبز رنگ روی صفحه کامپیوتر نگاه کردند، سپس آن را با چشمان خود ردیابی کردند که این نقطه ناپدید شد و سپس دوباره به سمت بالا، پایین، چپ، راست یا مورب از محل اصلی خود ظاهر شد. در نهایت، محققان سیگنال های صوتی مختلفی را به دست آوردند که هنگام حرکت چشم ها به صورت افقی، عمودی یا مورب تولید می شدند.

محققان سپس حرکات چشم و صداهای مربوط به گوش را ضبط کردند تا اطلاعاتی در مورد صداهای گوش به دست آورند. مراحل بعدی این مطالعه شامل ارزیابی اینکه آیا صداهای تولید شده در گوش واقعاً بر ادراک تأثیر می گذارد یا خیر.

نتایج این تحقیق در مجله PNAS منتشر شد.

منبع: https://digiato.com/science/scientists-discover-that-your-ears-speak-to-your-eyes-and-vice-versa