گوگل از دادگاه می‌خواهد که شکایت وزارت دادگستری را که آن را به انحصار فناوری تبلیغات متهم می‌کند، رد کند

گوگل روز جمعه درخواستی را در دادگاه فدرال ویرجینیا تسلیم کرد و خواستار رد شکایت ضد انحصار وزارت دادگستری علیه آن شد. در ژانویه 2023، این شرکت را به انحصار فناوری های تبلیغات دیجیتال از طریق “رفتار ضد رقابتی و انحصاری” متهم کرد. توسط گوگل اکنون به دنبال قضاوت اجمالی برای جلوگیری از محاکمه این پرونده در ماه سپتامبر طبق برنامه ریزی شده است.

مریک بی. گارلند، دادستان کل، زمانی که این شکایت برای اولین بار اعلام شد، گفت که گوگل “از رفتارهای ضدرقابتی، انحصاری و غیرقانونی برای از بین بردن یا کاهش قابل توجه هرگونه تهدیدی برای تسلط خود بر فناوری های تبلیغات دیجیتال استفاده کرده است.” طبق بیانیه مطبوعاتی آژانس تبلیغاتی در سال گذشته، در این دادخواست ادعا شده است که گوگل ابزارهای تبلیغات دیجیتال را به حدی کنترل می کند که “به طور متوسط ​​بیش از 30 درصد از دلارهای تبلیغاتی را که از طریق محصولات فناوری تبلیغات دیجیتالی خود عبور می کند، به جیب می زند.”

گوگل اکنون ادعا می کند که وزارت دادگستری نشان نداده است که این شرکت حداقل 70 درصد از بازار را کنترل می کند، که برخی موارد قبلی از آن به عنوان آستانه ای برای واجد شرایط بودن به عنوان انحصار استفاده کرده اند، و این آژانس “بازارهایی را به طور خاص برای این مورد ایجاد کرده است”. ،” مطابق با بلومبرگ، به استثنای رقبای اصلی خود مانند پلتفرم های رسانه های اجتماعی. این شرکت همچنین می گوید که پرونده وزارت دادگستری “فراتر از محدوده قانون ضد انحصار” است. رویترز گزارش ها.

  سامسونگ از یک جاروبرقی هوشمند جدید با قابلیت تمیز ، بخار رونمایی کرد

منبع: https://www.engadget.com/google-asks-court-to-reject-the-dojs-lawsuit-that-accuses-it-of-monopolizing-ad-tech-183830791.html?src=rss