گوگل با همکاری لیورپول هوش مصنوعی را به فوتبال می آورد

آزمایشگاه DeepMind گوگل با استفاده از ابزار جدیدی که به مربیان در آموزش تاکتیکی کمک می کند، آنها دقیقاً این کار را انجام می دهند هوش مصنوعی وارد دنیا شوید فوتبال آهسته. تدریجی

به عنوان بخشی از مشارکت سه ساله خود با باشگاه فوتبال انگلیسی، استارت آپ مستقر در لندن DeepMind لیورپول (لیورپول)، به تازگی نمونه اولیه ابزار هوش مصنوعی خود را منتشر کرده است TacticAI گفته می شود: حجاب برداشته شد.

سیستم هوش مصنوعی از طریق مجموعه داده ای متشکل از بیش از 7000 ضربه کرنر از لیگ برتر انگلیس (EPL) آموزش داده شد و کارشناسانی که در این پروژه همکاری کردند ادعا کردند که TacticAI در طراحی برنامه هایی برای حمله و دفاع از نقاط کرنر بهتر از انسان است.

نحوه عملکرد TacticAI در فوتبال

TacticAI می تواند در مورد موقعیت های بازیکن در موقعیت های تهاجمی و دفاعی ناشی از ضربات کرنر به مربیان پیشنهاد دهد. برای سایر ضربات ایستگاهی، مانند ضربات آزاد، ضربات آزاد و ضربات پنالتی، داده های ساختاری مشابهی وجود دارد که هوش مصنوعی می تواند آنها را بهبود بخشد، و کارشناسان قصد دارند در آینده روی این زمینه ها تمرکز کنند.

ژه وانگ، یکی از مدیران Google DeepMind که روی پروژه TacticAI کار می‌کرد، می‌گوید:

یکی از چیزهای هیجان انگیز در مورد (فوتبال) برای من این است که این بازی چیزی بین هنر و علم است.

Petar Veljković، یکی دیگر از مدیران DeepMind نیز توضیح می‌دهد که سیستم TacticAI بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده از ضربات کرنر آموزش داده شده است، زیرا این ضربات آزاد بخش‌های ساختار یافته‌تری از مسابقه را شامل می‌شود. در این رابطه می گوید:

“فوتبال فوق العاده غیرقابل پیش بینی است.”

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/google-deepmind-liverpool-fc-soccer-ai-tactics

  برخی از برنامه های اپل برای Vision Pro برای شروع، برنامه های iPad "تغییر نشده" خواهند بود