Adobe (Adobe) One تجربه هوش مصنوعی چه چیزی در Acrobat برای مدیریت فایل های PDF (لیوان) علاوه بر سهولت در جستجو و درک اطلاعات در اسناد طولانی، تجربه کلی کار با این برنامه را تغییر می دهد.
در یک بیانیه مطبوعاتی Adobe، این ابزار جدید به عنوان «دستیار هوش مصنوعی برای آکروبات» نامیده میشود و این شرکت آن را «موتور مکالمه» مینامد که میتواند فایلها را خلاصه کند، به سؤالات کاربر و موارد دیگر بر اساس محتوا پاسخ دهد. هوش مصنوعی Adobe Acrobat به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی با اسناد چت کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.
این ویژگی اکنون به صورت آزمایشی برای کاربران پولی Acrobat در دسترس است.
همانطور که Adobe توضیح می دهد، ایده اصلی این است که چت بات ها کارهای وقت گیر کار با اسناد متنی را برای کاربران ساده کنند. این دستیار هوش مصنوعی را می توان برای تمام فرمت های پشتیبانی شده توسط Acrobat استفاده کرد. مشمول کلمه و پاورپوینت. این ابزار همچنین از پروتکل های امنیت داده های Adobe پیروی می کند، بنابراین داده های اسناد مشتری را ذخیره نمی کند یا از آن برای آموزش دستیار هوش مصنوعی استفاده نمی کند.
نحوه دسترسی به Adobe Acrobat AI Assistant
تجربه جدید Acrobat AI Assistant برای مشترکین استاندارد (12.99 دلار در ماه)، Pro (19.99 دلار در ماه) و خدمات اشتراک Teams در دسترس است. در واقع برای استفاده از این سرویس نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. با این حال، معاون ارشد Adobe در Document Cloud به The Verge گفت:
مشتریان Reader و Acrobat پس از خروج از نسخه بتا از طریق اشتراکی جدید به سطح پایین تری از عملکرد دستیار هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت.
هنوز مشخص نیست که Acrobat AI Assistant چه مدت به صورت بتا در دسترس خواهد بود.
منبع: https://digiato.com/app/adobe-acrobat-generative-ai-assistant-chatbot-pdf-document