ایلان ماسک پس از بازجویی در مورد مصرف مواد مخدر، برنامه دون لمون در X را لغو کرد

ایلان ماسک لغو شد برنامه تلویزیونی انحصاری جدید دان لمون در X حتی قبل از شروع آن، طبق یک بیانیه لیمو چهار شنبه. مجری سابق CNN گفت که ایلان ماسک از مصاحبه او با لیمون خوشش نمی آید، بنابراین ماسک تنها چند ساعت پس از پایان گفتگو، همکاری آنها را لغو کرد.

لمون در بیانیه‌ای گفت: «ظاهراً مطلق‌گرایی آزادی بیان در مورد سؤالات افرادی مانند من در مورد آن اعمال نمی‌شود. ویدیو در چهارشنبه ارسال شد این هیچ چیز را در مورد سریال تغییر نمی دهد، به جز رابطه من با ایلان و ایکس.

لمون می‌گوید که همچنان این مصاحبه را در روز دوشنبه 18 مارس در X، یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها ارسال خواهد کرد. برنامه Don Lemon Show قرار بود در بهار امسال در کنار فهرستی از مجریان بحث برانگیز دیگر از جمله یک نماینده کنگره از شبکه X پخش شود. تولسی گابارد و مفسر ورزشی جیم رم. این بخشی از تلاش ایلان ماسک به سمت ویدیو است، همانطور که لیندا یاکارینو، مدیر عامل شرکت می گوید: “X در حال تبدیل شدن به یک ویدیو است. اولین پلت فرم ویدیویی” با این حال، لیمون دیگر بخشی از این کمپین نخواهد بود، زیرا ماسک برای نمایندگان خود پیامی مبنی بر “فسخ قرارداد” ارسال کرد که اولین بار توسط گزارش شده بود. کارا سویشر.

لمون در بیانیه ای گفت: “هیچ محدودیتی در مصاحبه وجود نداشت که او داوطلبانه با آن موافقت کرد و سوالات من محترمانه و گسترده بود.” این مصاحبه می توانست موضوع ماجرای ایلان ماسک را مطرح کند. مصرف کتامین، اسپیس ایکس، آزادی بیان و انتخابات ریاست جمهوری. گفت و گوی خوبی داشتیم. بدیهی است که او احساس متفاوتی داشت.

  Fournisseurs d'accès Internet à Clovis, Californie

ماسک می گوید که او قرارداد را فسخ کرد زیرا لیمون می خواست “سی ان ان” را ایجاد کند، اما در رسانه های اجتماعی. او در ادامه گفت که لمون واقعا خودش نبود و “در واقع فقط جف زاکر (رئیس سابق CNN) از طریق دان صحبت می کرد، بنابراین او فاقد اعتبار بود.” توییت در مورد. با این حال، ماسک تأیید کرد که لمون از افزایش مخاطبان خود در این پلتفرم استقبال می کند.

لمون، یک کهنه سرباز 17 ساله تلویزیونی که در سال 2023 توسط CNN اخراج شد، می‌گوید که بسیاری از مردم به او گفته‌اند که چنین اتفاقی برای ایلان رخ خواهد داد، اما او گوش نداد. او در این ویدیو ادامه داد: «بسیاری از شما از این که من این کار را در وهله اول انجام دادم راضی نبودید. او گفت که این گام را برای دستیابی به هر چه بیشتر مردم برداشته است. لمون می‌گوید که اکنون تعهد خود به آزادی بیان را «دوبرابر» می‌کند، حتی در حالی که ایلان «به قول خود عمل می‌کند».

نمایش Don Lemon همچنان قسمت‌هایی را تولید و در YouTube پخش خواهد کرد. Kara Swisher گزارش می دهد که X باید برای قراردادش به دون لمون بپردازد، حتی اگر برنامه تلویزیونی انحصاری خود را دریافت نکند.

منبع: https://gizmodo.com/elon-musk-cancels-don-lemon-s-show-on-x-after-being-ask-1851332245