این هدفون 55 دلاری چندین روز قبل از نیاز به شارژ شدن برای من دوام آورد و بسیار راحت است

هدفون مشکی روی زمین کاشی کاری شده بژ

نینا رامونت/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • THE 1 هدفون SonoFlow SE بیشتر با تمرکز بر صدای استثنایی، راحتی و عمر باتری، یک تجربه شنیداری بدون حاشیه را ارائه دهید.
  • با قیمت 55 دلار، هدفون SonoFlow SE دارای باتری ماراتن 70 ساعته است که گوش دادن تمام روز را با قیمت پایین ارائه می دهد.
  • هیچ فناوری حذف نویز با کیفیتی دریافت نخواهید کرد، و دکمه های فیزیکی کنترل کننده ممکن است برای برخی ایده آل نباشد.

یک جفت هدفون خوب می‌تواند صدها دلار برای شما هزینه داشته باشد، اگر ویژگی‌های لوکسی مانند حذف نویز عالی، حالت‌های صوتی پیچیده، عمر باتری طولانی‌مدت و موارد دیگر را می‌خواهید. و بیایید صادق باشیم: بسیاری از مردم حاضر نیستند آنقدر پول صرف فناوری کنند که فقط برای چند ساعت در روز استفاده می کنند.

همچنین: Sony و Bose را فراموش کنید: این هدفون JBL انتخاب من برای بهترین های سال 2023 است

جدیدترین نسخه 1More به خط تولید هدفون های گوشی اضافه می کند 1 هدفون SonoFlow SE بیشتر. SonoFlow SE با مدل قبلی خود متفاوت است 1 بیشتر از SonoFlowاز بسیاری جهات، به جای مقرون به صرفه بودن، کیفیت صدا، حذف نویز و سایر ویژگی های سبک را کاهش می دهد.

بنابراین، آیا می توانید یک جفت هدفون خوب با قیمت زیر 60 دلار پیدا کنید؟ من فکر می کنم می توانید، اما باید انتظارات خود را تعدیل کنید. در اینجا نحوه عملکرد Sonoflow SE در طول دو هفته آزمایش آمده است.

کیفیت صدای Sonoflow SE عالی است، اما قدرت آن به میزان شنیدن شما بستگی دارد. مثلا وقتی به سمفا گوش دادم معلق در صدای کم، هنگام سوار شدن به مترو، صدا ریز و توخالی بود.

نت‌های ظریف‌تر آهنگ به طور کامل در صدای کم تا متوسط ​​جای نمی‌گرفت، زیرا پایین‌ترین فرکانس‌های آهنگ برجسته نشدند. با این حال، به لطف درایور دینامیک 40 میلی‌متری داخل ایرکاپ، صدایی زیبا و قوی در سطوح صدای بالاتر دریافت می‌کنید. گوش دادن به سمفا فقط در صدای بالاتر، پیچیدگی‌های صدای هنرمند بلندتر می‌شد، باس عمیق‌تر می‌شد و آوازهای پس‌زمینه و سازها می‌درخشیدند.

هدفون‌ها را در محیط‌های مختلف، از فضاهای اداری آرام و اتاق‌های استراحت گرفته تا واگن‌های مترو با صدای بلند امتحان کردم، و متوجه شدم که قابلیت حذف نویز فعال (ANC) در محیط‌های پر سر و صدا به اندازه کافی موثر نیست.

در مترو، جایی که در حالت ایده‌آل می‌خواهید صدای دستگاه خفه شود، می‌توانستم تقریباً هر صدایی را در خارج از هدفونم با حذف نویز روشن بشنوم، و دست زدن به دکمه ANC نتایج ناچیزی را به همراه داشت.

همچنین: این هدفون 99 دلاری تقریباً به خوبی XM5 با قیمتی کمتر از نصف است

هدفون Sonoflow SE سبک وزن و بسیار راحت است، اما کیفیت ساخت آن ها نسبت به گزینه های گران قیمت شما استحکام کمتری دارد. من این هدفون را برای یک روز کاری کامل بدون خستگی سر، گردن یا گوش استفاده کردم.

با بیش از 70 ساعت پخش، عمر باتری طولانی است و اگر نیاز به شارژ مجدد باتری خالی شده خود دارید، پنج دقیقه شارژ پنج ساعت پخش را فراهم می کند. هنگامی که هدفون ها را روشن می کنید، صدایی وضعیت باتری هدفون ها را اعلام می کند، که اگر نمی خواهید برای اطلاع از آمار عمر باتری به برنامه بروید، مفید است. من این هدفون را به دفتر می زدم و چند روز کاری طولانی طول کشید تا باتری آن را به 50 درصد کاهش دهم.

  Teenage Engineering به تازگی یک خودروی کوچک 250 دلاری عرضه کرده است
1 هدفون SonoFlow SE بیشتر در زمینه بژ

نینا رامونت/ZDNET

دکمه‌های کنترلی برای روشن یا خاموش ، هدفون بسیار مشکل هستند، زیرا همه آنها در کنار یکدیگر قرار دارند. به جای دکمه ای برای مکث و پخش صدا، باید دکمه پاور را فشار دهید، که مدتی طول کشید تا به آن عادت کنم.

متوجه شدم که برای روشن ، هدفون ها باید دکمه پاور را به مدت سه ثانیه و برای خاموش ، آنها تا شش ثانیه فشار دهید. من گاهی اوقات به‌طور تصادفی هدفون‌ها را برای مدت طولانی‌تر از زمانی که می‌خواستم، به دلیل این ویژگی غیرمعمول، روشن می‌گذاشتم و عملاً باتری را خالی می‌کردم.

همچنین: بهترین هدفون: توسط کارشناسان تست شده و رتبه بندی شده است

من خودم را ضبط کردم تا قابلیت های میکروفون را آزمایش کنم. وقتی ضبط را گوش کردم، صدای آن کمی خفه و ریز به نظر می رسید. اگر قصد دارید در تماس‌های صوتی زیاد یا جلسات زوم شرکت کنید، این هدفون را توصیه نمی‌کنم. اما برای راحتی خالص و گوش دادن به موسیقی با قیمتی مناسب، هدفون SonoFlow SE عملکرد خوبی دارد.

مشاوره خرید ZDNET

THE 1 هدفون Sonoflow SE بیشتر پاسخی برای هر کسی است که به دنبال یک جفت هدفون مناسب و مقرون به صرفه است. اگر به دنبال یک جفت هدفون مقرون به صرفه هستید که نوید صدای عالی و عمر باتری طولانی را بدهد، هدفون 1More Sonoflow SE برای شما مناسب است. اما به یاد داشته باشید، با 55 دلار، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید، و در برخی از دسته ها کمی بیشتر.

  شرایط فروش نیسان Terra I توسط مانیان خودرو اعلام شد + جدول زمانی فروردین 1403 هجری قمری

اگر ویژگی‌های حذف نویز قدرتمند را با قیمت مقرون به صرفه می‌خواهید، این ویژگی‌ها آن را کاهش نمی‌دهند. حذف نویز کار نمی کند و شما را در برابر وقفه در محیط های پر سر و صدا آسیب پذیر می کند. اگر نمی خواهید هدفون های گران قیمت خود از خانه خارج شوند، می توانم ببینم که این هدفون یک همراه عالی برای دفتر است.

اما اگر یک جفت هدفون راحت می‌خواهید که چند روز قبل از اینکه به شارژ ، آن فکر کنید دوام بیاورد، هدفون SonoFlow SE ارزش توجه شما را دارد.

منبع: https://www.zdnet.com/article/these-55-headphones-lasted-me-days-before-needing-to-be-charged-and-theyre-full-of-comfort/#ftag=RSSbaffb68