شرایط فروش نیسان Terra I توسط مانیان خودرو اعلام شد + جدول زمانی فروردین 1403 هجری قمری

شرکت مانیان خودرو شرایط اولین فروش نیسان ترا را در فروردین 1403 هجری شمسی اعلام کرد. بروشور فروش خودرو مانیان نوعی پیش فروش است که طی آن خودروها به صورت پیش فروش با موعد تحویل 150 روزه به متقاضیان عرضه می شود. شرایط فروش نیسان ترا از 21 فروردین 1403 برقرار بوده و تا 1 اردیبهشت 1403 در دسترس متقاضیان است.

شرایط فروش نیسان ترا فروردین 1403 هجری قمری:

ماشین قیمت پیش پرداخت مرحله دوم مشارکت فاصله طراحی مزایای همکاری رنگ های موجود
انحصاری نیسان ترا 2,970,000,000 1,485,000,000 در ارتباط با تکمیل مانده سهم 150 روز کاری 4 درصد کربن سیاه، سفید، نقره ای، خاکستری، قهوه ای، زرشکی

مانیان خودرو یکی از شرکت های همکار پرشیا خودرو است که نیسان ترا را با برند مانیان در ایران مونتاژ می کند. نیسان ترا یک SUV آفرود با شاسی مستقل است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژ از برند میتسوبیشی قرار دارد که حداکثر قدرت 220 ، بخار و گشتاور 360 نیوتون متر را تولید می کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF نیز وظیفه انتقال نیرو را در این خودرو بر عهده دارد. سیستم تعلیق محصول مانیان خودرو در جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع مولتی لینک پنج لینک می باشد.

شرایط فروش نیسان ترا

مانیان خودرو در معرفی اولیه نیسان ترا به این گزینه ها برای محصول خود اشاره کرد: تریم داخلی چرم، صندلی برقی ردیف جلو، سیستم صوتی با صفحه نمایش، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، شارژر بی سیم تلفن همراه، سیستم های کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کروز کنترل سرعت فرود و کنترل پایداری تپه، دو کیسه هوا، رادار حفظ خطوط و رادار نقطه کور. برخی از آپشن های اختیاری نیز در بخشنامه فروش این شرکت ذکر شده است. این گزینه ها شامل پنج کیسه هوا، دوربین 360 درجه، صندلی برقی کناری سرنشین و نمایشگر هدآپ است. همچنین مشتری برای رزرو هر خودرو باید حداقل 50 میلیون تومان در اختیار نمایندگان فروش مانیان کارز در سراسر کشور قرار دهد.

  برای اولین بار ویدئویی از مهمترین فرآیند تقسیم سلولی منتشر شد

منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/first-sales-conditions-of-nissan-terra-were-announced