بازگشت خرید خودرو به بورس کالا؛ تکرار اشتباه مرگبار

یک سال بعد، یک ماشین محبوب دوباره به بازار آمد. عرضه پیکاپ KMC T8 در بورس ممکن است بار دیگر علاقه مندان به خرید این خودرو را به بازار بورس جذب کند. بنابراین لازم است نگاهی دوباره به شرایط خرید خودرو در بورس کالا داشته باشیم. طبیعتا بورس کالا نیز با صدور نامه ای شرایط خرید خودرو از این بازار را به متقاضیان یادآور شد. مدیر بازرسی و امور اعضاء بورس کالای ایران پیامی مبنی بر عرضه KMC T8 در بورس کالا منتشر کرد که در آن شرایط خرید خودرو از بورس کالا ذکر شده بود.

شرایط خرید خودرو در بورس به شرح زیر است:

  • آخرین مهلت ثبت سفارش تا ساعت 8 صبح روز سه شنبه 24 بهمن ماه می باشد و کارگزاران جهت مدیریت سفارشات مشتریان می توانند تا ساعت 8:30 صبح روز فروش اقدام به مسدودسازی سفارش نمایند.
  • مبلغ پیش خرید محصول 10 درصد می باشد.
  • هر نماد ملی (اشخاص حقیقی) و همچنین هر کارت ملی (اشخاص حقوقی) می توانند برای خرید وسیله نقلیه اقدام کنند.
  • افرادی که در عرضه های قبلی در بورس کالا اقدام به خرید خودرو کرده اند، به استثنای کامیون و کامیونت، امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت.
خرید خودرو در بورس کالا

تالار خودرو بورس کالای ایران روز سه شنبه چهارم بهمن ماه میزبان دو مراسم رونمایی خواهد بود. اولین نسخه با KMC T8 مرتبط است. طی این عرضه 500 دستگاه پیکاپ KMC T8 توسط کرمان موتور به بازار عرضه می شود. اخبار و جزئیات این راه اندازی را مدتی پیش در سایت دیجیاتو منتشر کردیم که از طریق لینک زیر می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

  ایده ای بحث برانگیز که به دنبال تطبیق نظریه گرانش اینشتین با مکانیک کوانتومی است.

همچنین بخوانید: شروع عرضه KMC T8 در بورس کالا از 24 بهمن 1402

دومین پیشنهاد به سیباموتور، زیرمجموعه گروه بهمن تعلق می گیرد. در این نمایشگاه پنجاه دستگاه تراکتور FAW در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. از سال گذشته و پس از ممنوعیت عرضه خودروهای سواری در بورس کالا، عرضه خودروهای تجاری در این بازار افزایش چشمگیری داشته است.

منبع: https://digiato.com/car-news/take-another-look-at-the-terms-of-buying-a-car-in-the-commodity-exchange