بهترین معاملات آیفون 15: ارتقاء رایگان به آخرین پرچمدار اپل

انتظار می‌رود جدیدترین دستگاه‌های پرچم‌دار سری اپل، یعنی سری آیفون 15، ویژگی‌های زیادی را ارائه دهند که طرفداران اپل از آن‌ها لذت خواهند برد. نه تنها سری 15 عملکرد سریع تری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد، بلکه دوربین نیز پیشرفت های زیادی دارد. در واقع، دو مورد از سری آیفون 15 در لیست گوشی‌های مورد علاقه ما جایگاه‌هایی را به خود اختصاص داده‌اند، که باعث می‌شود برای اکثر مردم ارتقاء خوبی داشته باشند.

همه این ارتقاء ها دارای قیمتی هستند که آیفون 15 از 799 دلار و آیفون پرو مکس از 1199 دلار شروع می شود. به همین دلیل است که ما اینترنت را جست‌وجو کرده‌ایم تا بهترین معاملات را برای شما پیدا کنیم و بهترین آنها را در زیر برجسته کرده‌ایم.

به این نگاه کن: بررسی آیفون 15: یک ارتقای مهم برای دارندگان قدیمی آیفون

جدیدترین آیفون‌ها شامل Dynamic Island، پردازنده‌های سریع‌تر و دوربین‌های بهبودیافته است. آیفون 15 از تراشه A16 Bionic برای سرعت بیشتر و کارایی بیشتر نسبت به مدل سال گذشته استفاده می کند. آیفون 15 پرو از تراشه A17 Pro اپل برای عملکرد قوی تر استفاده می کند. از دیگر تغییرات قابل توجه می توان به انتقال به شارژ USB-C، نمایشگرهای روشن تر و بهبود قابلیت های باند فوق عریض اشاره کرد. آیفون 15 پرو همچنین دارای یک دکمه اکشن قابل تنظیم و یک شاسی تیتانیومی است و آیفون 15 پرو مکس بزرگتر دارای یک لنز تله فوتو جدید به سبک پریسکوپ است.

با ظاهر شدن معاملات جدید یا تغییر تبلیغات موجود، این لیست از بهترین معاملات آیفون 15 را به روز نگه می داریم، بنابراین وقتی زمان خرید فرا رسید، دوباره بررسی کنید.

آیفون 15 در چه رنگ هایی موجود است؟

نمای سه چهارم دستگاه های آیفون 15 در رنگ های مشکی، آبی، سبز، زرد و صورتی

جیمز مارتین / CNET

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در پنج رنگ مشکی، زرد، صورتی، آبی و سبز موجود هستند. مدل های آیفون 15 پرو در رنگ های تیتانیوم طبیعی، سفید، مشکی و آبی موجود هستند.

  اولین جشنواره بهاری مالاکیشو مالاک

قیمت آیفون 15 چقدر است؟

قیمت ها بسته به مقدار ذخیره سازی متفاوت است، اما هر مدل از موارد زیر شروع می شود:

  • آیفون 15: 799 دلار*
  • آیفون 15 پلاس: 899 دلار*
  • آیفون 15 پرو: 999 دلار
  • آیفون 15 پرو مکس: 1199 دلار

*اگر هنگام خرید گوشی خود را با اپراتور پیکربندی کرده اید. اگر بعداً آن را به اپراتور وصل کنید 30 دلار بیشتر می شود.

من بیش از 600 عکس با آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس گرفتم. به علاقه مندی های من نگاه کنید

دیدن همه عکس ها

بهترین معاملات آیفون 15

در حالی که هیچ تخفیف مستقیمی روی دستگاه های سری آیفون 15 وجود ندارد، برنامه تجارت اپل با تحویل دستگاه قدیمی خود تا 630 دلار تخفیف ارائه می دهد. برنامه ارتقای آیفون یا تامین مالی Apple Card (و بازپرداخت نقدی) نیز گزینه‌هایی هستند، و می‌توانید در صورت ثبت نام در شرکت مخابراتی، حتی بیشتر پس‌انداز کنید.

در حال حاضر، معاملات اپراتور از طریق اپل شامل پرداخت حداقل صفر دلار با معامله برای Verizon یا T-Mobile و حداقل 2.75 دلار در ماه برای مشتریان AT&T است. شما می توانید تا 830 دلار اعتبار مبادله ای (پرداخت به صورت اعتبار صورتحساب در طی 36 ماه) در معاملات انتخابی اپراتور دریافت کنید که به شما امکان می دهد آیفون 15 را به صورت رایگان یا 15 پلاس را به قیمت 70 دلار دریافت کنید.

یکی از جدیدترین آیفون‌های والمارت را سفارش دهید و می‌توانید بزرگترین تخفیف معامله را با حداکثر ۱۱۰۰ دلار تخفیف برای مدل‌های Pro دریافت کنید. معامله به یک طرح اقساط واجد شرایط از طریق AT&T یا Verizon و معامله یک دستگاه واجد شرایط نیاز دارد. توجه داشته باشید که لیست قیمت های Walmart 50 دلار بالاتر از قیمت های خرده فروشی اپل است، بنابراین معامله به جای 100 دلار، 50 دلار بهتر از قیمت های زیر است.

مشتریان Verizon که خط جدیدی را در طرح Unlimited Plus یا Unlimited Ultimate اضافه می‌کنند، می‌توانند تا 830 دلار در آیفون 15 پایه صرفه‌جویی کنند، که تلفن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر معامله ای دارید، همچنان می توانید 830 دلار تخفیف دریافت کنید.

  اکنون می توانید توانایی پاسخ دادن به پست های X را به کاربران تایید شده محدود کنید

اگر تلفنی برای معامله دارید، می توانید تا 930 دلار تخفیف برای آیفون 15 پلاس یا 1000 دلار برای آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس با یک معامله واجد شرایط دریافت کنید.

اگر تلفنی برای معامله ندارید اما می خواهید خط جدیدی اضافه کنید، ورایزون 830 دلار تخفیف برای آیفون 15 نیز ارائه می دهد. ۵۷۰ دلار تخفیف آیفون پلاس؛ 640 دلار تخفیف برای Pro و 660 دلار تخفیف برای Pro Max.

ورایزون همچنین با این خرید تا 460 دلار تخفیف برای نسل نهم اپل اپل ارائه می دهد که معادل یک iPad رایگان است. فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از این پیشنهاد به خط جدیدی برای این دستگاه ها نیاز دارید.

مشتریان AT&T در طرح نامحدود واجد شرایط می‌توانند تا 700 دلار در آیفون 15 یا تا 1000 دلار در 15 Pro و Pro Max با معامله واجد شرایط و خرید با طرح اقساطی پس انداز کنند. حتی تلفن‌های قدیمی و آسیب‌دیده با ارزش مبادله‌ای فقط ۳۵ دلار یا بیشتر، پس‌انداز شما را در خرید و فروش صرفه‌جویی می‌کنند، بنابراین ممکن است از ارزش آن آیفون شکسته در کشو شگفت‌زده شوید. این تخفیف به‌صورت اعتبار صورت‌حساب بیش از 36 ماه اعمال می‌شود و اگر قبل از آن تاریخ خدمات خود را لغو کنید، باید باقی مانده را بپردازید.

T-Mobile چند راه مختلف برای صرفه جویی در سری آیفون 15 ارائه می دهد. اگر یک تلفن قدیمی برای معامله دارید، در صورت دریافت طرح Go5G Next می توانید تا 1000 دلار پس انداز کنید. اگر برنامه Go5G Plus دارید 830 دلار؛ 300 دلار اگر برنامه Go5G، Magenta یا One دارید. یا 200 دلار اگر طرح خدمات واجد شرایط دیگری دارید.

شما همچنین می توانید تا 830 دلار با یک معامله و یک خط خدمات جدید صرفه جویی کنید. اگر به بیش از یک تلفن جدید نیاز دارید، می‌توانید با افزودن حداقل یک خط خدمات جدید، یکی را خریداری کنید و تا 700 دلار تخفیف دریافت کنید.

  این معامله یک روزه قیمت جاروبرقی روبات Roomba S9 Plus را به تنها 500 دلار کاهش می دهد

مشتریان AT&T و Verizon می توانند تا 1000 دلار در سری آیفون 15 با معامله از طریق Best Buy صرفه جویی کنند، مشروط بر اینکه یک طرح نامحدود واجد شرایط را داشته باشند یا به آن ارتقا دهند. همچنین می توانید سه ماه Apple TV Plus، Apple Fitness Plus و Apple Music و همچنین چهار ماه Apple Arcade را دریافت کنید.

Best Buy همچنین دارای برنامه معاملاتی مخصوص به خود است که در آن می توانید با یک معامله واجد شرایط تا 1000 دلار پس انداز کنید، اگرچه خرده فروش فناوری در حال حاضر هیچ مدل قفل نشده ای را ارائه نمی دهد.

اگر آیفون 15 استاندارد را می‌خواهید، با ثبت نام در طرح دسترسی بی‌نهایت 60 دلاری Boost Infinite، آن را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. این برنامه مشابه برنامه ارتقای آیفون اپل است که می‌توانید هر سال آن را به جدیدترین آیفون ارتقا دهید، اما شامل مکالمه نامحدود، متن و داده‌های 5G، به‌علاوه 5 گیگابایت داده در هنگام رومینگ در مکزیک و کانادا، و همچنین تماس‌ها و پیامک‌های نامحدود است. از ایالات متحده. در مکزیک و کانادا برای شروع نیازی به معامله با یک دستگاه ندارید، اگرچه هر ارتقا سالانه شما را ملزم به بازگرداندن آیفون قدیمی می کند. Boost همچنین آیفون 15 پلاس، پرو و ​​پرو مکس را برای همین طرح ارائه می دهد. اینها پس انداز زیادی را ارائه نمی دهند، اما می توانید آنها را با طرح اقساطی خریداری کنید.

در حالی که در حال حاضر هیچ تخفیفی برای قیمت پایه ندارند، اگر آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو یا 15 پرو مکس بخرید و برای یک سال خدمات بی سیم ثبت نام کنید، نیمی از این ماه ها را دریافت خواهید کرد. رایگان.

معاملات خرید بیشتر از CNET

منبع: https://www.cnet.com/deals/best-iphone-15-deals/#ftag=CAD590a51e