بهترین گوشی های بزرگی که می توانید در حال حاضر بخرید

من گوشی های بزرگ را دوست ندارم. آنها برای حمل حجیم هستند، در اکثر جیب ها یا کیف های من جا نمی شوند و من دائما آنها را رها می کنم. من برای گوشی های بزرگتر دلگیر نبودم. اما من نمی توانم انکار کنم که آنها مزایای خود را دارند. هر چه گوشی بزرگتر باشد، باتری بیشتر دوام می آورد تا بتوانید در قطار تلویزیون تماشا کنید و بخندید. بعلاوه، بیشتر جدیدترین گوشی‌های بزرگ دارای قابلیت‌های عکاسی اضافی هستند که با یک گوشی کوچک نخواهید داشت، مانند توانایی زوم تا فاصله‌ای بیشتر.

گوشی‌های بزرگ‌تر نیز هزینه بیشتری دارند، که اگر بودجه‌تان کم باشد، می‌تواند دردسرساز باشد. بنابراین استراتژیک باشید: اگر به سراغ دستگاهی با صفحه نمایش بیشتر می روید، باید بدانید که بقیه گوشی چه کاری می توانند برای شما انجام دهند. همه مگافون ها برابر نیستند: برخی برای عکس گرفتن بهتر هستند، در حالی که برخی دیگر صرفاً برای چندوظیفه بودن وجود دارند. اگر عجله ندارید، ممکن است بخواهید جدیدترین تاشوهای بزرگ را نیز در نظر بگیرید، که برخی از آنها اکنون با تخفیف ارائه می شوند که خرید آنها را نسبت به زمانی که برای اولین بار عرضه کردند آسان تر می کند. این همان چیزی است که بازار بزرگ تلفن همراه، از جمله آنهایی که به تبلت تبدیل می شوند، به نظر می رسد.

بهترین گوشی بزرگ برای بزرگ بودن

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

عکسی از گلکسی اس 24

بزرگ و تیتانیوم.
عکس: فلورانس یون / Gizmodo

گوشی های امسال برخی از بزرگترین گوشی هایی هستند که تا به حال ساخته شده اند، اگرچه گوشی های سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا دارای بزرگترین صفحه نمایش یک گوشی هوشمند سنتی است: برای مثال، این صفحه نمایش 6.9 اینچی Super AMOLED در مقایسه با آیفون 15 پرو مکسصفحه نمایش 6.7 اینچی Super Retina XDR OLED. بخشی از این صفحه نمایش اضافی در Ultra به شما امکان می دهد از مزایای قلم S ذخیره شده در پایین استفاده کنید، که در هنگام گرفتن سلفی از دور به عنوان کنترل از راه دور دوربین نیز عمل می کند. من همیشه از آن برای عکس گرفتن از خودم استفاده می کنم. پیاده روی های من در غیر این صورت، چگونه می توانم ثابت کنم که آنها را می گیرم؟

  گزارش می‌گوید ایلان ماسک، رهبران گروه‌های تروریستی را شناسایی کرد

انتخاب جایگزین – آیفون 15 پرو مکس

آیفون 15 پرو مکس یکی دیگر از محبوب ترین گوشی های مورد علاقه است. پرو مکس کمی بیشتر از عرض دارد وان پلاس 12، یک نوع باریک از گوشی های هوشمند. شما همچنین از مزایای اضافی سیستم دوربین سه لایه و باتری بزرگتر آن بهره مند می شوید. یکی از مزیت های این گوشی بزرگ نسبت به اندروید این است SOS اضطراری و امداد جاده ای از طریق معاملات ماهواره ای، که وقتی زندگی به طور غیرمنتظره ای خطرناک می شود، خوب است.

اگر محدوده قیمت اولیه 1200 دلاری Pro Max کمی بالا است و می خواهید در iOS بمانید، آیفون 15 پلاس به همان اندازه شایسته است همچنین دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با طیف وسیعی از محصولات پاستلی است.

بهترین گوشی بزرگ برای عمر باتری

وان پلاس 12

عکسی از OnePlus 12

قسمت جلویی OnePlus 12 یک صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ با روشنایی تا 4500 نیت در زیر نور مستقیم خورشید است.
عکس: فلورانس یون / Gizmodo

اگر قصد دارید این مقدار محصول را حمل کنید، ممکن است چیزی با آن به دست آورید عمر باتری بهتر. برای کاربران اندروید، این است وان پلاس 12. این طولانی ترین دستگاه اندرویدی در تست های باتری Gizmodo بود. THE وان پلاس 12 یک دستگاه 6.8 اینچی با 16 گیگابایت رم و باتری عظیم 5400 میلی آمپر ساعتی است. به این ترتیب در آزمایشات خلاصه ما تا 27 ساعت و 43 دقیقه عمر باتری را مدیریت کرد.

سیب آیفون 15 پرو مکس دومین معامله برتر باتری را با 25 ساعت ارائه می دهد و به دنبال آن جدیدترین گلکسی اس 24 اولترا با 23 ساعت و 22 دقیقه هر دو دستگاه اپل و سامسونگ در مورد عمر باتری بسیار پایدار بوده اند. مسافت پیموده شده شما بدون شک بسته به نحوه استفاده از دستگاه ها متفاوت خواهد بود. تست‌های ما تعیین می‌کنند که تلفن‌ها چه مدت روی صفحه نمایش برای مدت طولانی دوام می‌آورند، حدود 200 نیت.

  Pourquoi les sociétés de capital-risque investissent dans des startups qui aident d'autres startups à fermer leurs portes

بهترین گوشی بزرگ برای بزرگنمایی

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

چقدر می خواهید زوم کنید؟ اگر از کمک‌های الگوریتمی زیادی ناراحت نیستید، سیستم دوربین چهار قسمتی Galaxy S24 Ultra می‌تواند تا 100 برابر زوم دیجیتال را مدیریت کند. اگر لازم است به چیزی خیلی دور یا خیلی بلند نگاه کنید، لنز تله فوتو می تواند به شما کمک کند. همچنین وجود گزینه‌های کادربندی متفاوتی که فواصل کانونی متفاوت Ultra ارائه می‌دهند، بسیار خوب است. Ultra قادر به زوم اپتیکال تا 5 برابر در دوربین ثانویه 50 مگاپیکسلی خود و تا زوم اپتیکال تا 3 برابر در لنز تله فوتو درجه سوم خود 10 مگاپیکسل است.

عکسی از دکمه اکشن آیفون 15 پرو

آیفون 15 پرو مکس دارای لنزهای تله فوتو است که بیرون می آیند و می توانند تا 5 برابر زوم اپتیکال را انجام دهند.
عکس: فلورانس یون / Gizmodo

انتخاب جایگزین – GooglePixel 8 Pro

آیفون 15 پرو مکس و پیکسل 8 پرو اپل نیز می توانند از فاصله دور زوم کنند. هر دو گوشی حداکثر زوم اپتیکال 5 برابری دارند، اگرچه آیفون 15 پرو مکس می تواند تا 25 برابر زوم دیجیتال و پیکسل 8 پرو تا 30 برابر با “Super Res Zoom” مدیریت کند.

گوشی بزرگی نیست. این یک تاشو است

سامسونگ گلکسی زد فولد

گفتم گوشی های بزرگ را دوست ندارم. اما من تاشوهای بزرگ را دوست دارم زیرا وقتی از صفحه نمایش استفاده نمی کنید می توانید آنها را تا کنید و در جای دیگری قرار دهید. من افکارم را در مورد گلکسی زد فولد 5 سامسونگ در بررسی کامل ما، و نظر من تا حد زیادی یکسان باقی ماند: آنها هنوز خیلی گران هستند که نمی توان آنها را به طور کامل توجیه کرد. با این اوصاف، هر بار که Z Fold 5 را در دست می‌گیرم، مفید بودن آن به‌عنوان یک تبلت در حال حرکت را به یاد می‌آورم.

  کشف فسیل باستانی دلفین غول پیکر در جنگل های آمازون + عکس
عکسی از گلکسی زد فولد 5

تاشوها راهی عالی برای به دست آوردن یک گوشی بزرگ است که می تواند تا شود و ناپدید شود.
عکس: فلورانس یون / Gizmodo

Z 5 فولد مزایای دیگری به جز صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی خود دارد. اگر قصد دارید از آن به عنوان تبلت استفاده کنید، می توانید یک قلم S برای باز ، قفل چند ویژگی اضافی خریداری کنید. (اگرچه من حمل S Pen را به روشی متفاوت از قلم رسمی توصیه می کنم. کیس باریک همانطور که به صورت دوره ای سقوط می کند.) همچنین یک سیستم دوربین سه لنزی و همچنین زوم اپتیکال تا 3 برابر وجود دارد.

انتخاب جایگزین – OnePlus Open

OnePlus با عرضه این بازی به یکی از رقبای بازی تاشو تبدیل شد OnePlus Openیکی از بهترین تاشوهایی است که سال گذشته پس از Z Fold 5 بررسی کردیم. چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد: یک لولای محکم، یک صفحه نمایش بدون چین و چروک قابل توجه و یک رابط کاربری به اندازه کافی کارآمد برای مدیریت تجربه چند نفره داخلی. برنامه های کاربردی صفحه نمایش حتی 16 گیگابایت رم دارد که برای دستگاهی با صفحه نمایش های زیاد مقدار قابل توجهی است.

بعلاوه، اگر دوست دارید با هر دو انگشت شست تایپ کنید و به همین دلیل به دنبال ارتقا به یک دستگاه بزرگتر هستید، تاشو راه حلی است. من آن را برای تایپ با دو دست بسیار سریعتر از iPhone 15 Pro Max یا Galaxy S24 Ultra یافتم.

بهترین گوشی بزرگ برای هوش مصنوعی

GooglePixel 8 Pro / سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

عکسی از شخصی که از Circle برای جستجو با قلم S در Galaxy S24 Ultra استفاده می کند

Circle to Search را می توان با قلم S تعبیه شده در Galaxy S24 Ultra استفاده کرد.
عکس: فلورانس یون / Gizmodo

این روزها هوش مصنوعی یک چیز است، بنابراین ما می‌توانیم آن را بررسی کنیم. اندروید است بهتر لباس پوشیده برای آنچه ما آن را “آینده هوش مصنوعی” می نامیم پرچم هیولا را تکان دهید در معرض دید. رویکرد اپل بسیار بیشتر است تیمزبا پیشنهادات هوش مصنوعی خود در سراسر iOS و بقیه باغ دیواری که به خوبی مراقبت شده است.

اگر می‌خواهید در فناوری پیشرو باشید، برای یک عمر با پیکسل 8 پرو ثبت‌نام کنید. این محصول پرچمدار گوگل است، به این معنی که دستگاهی خواهد بود که نشان می دهد هوش مصنوعی گوگل چه کاری می تواند انجام دهد. یکی از ویژگی های مورد علاقه ما، دایره برای جستجو، به هر حال محدود به آخرین مدل گوگل و Galaxy S24 Ultra است. اما به سختی می توان گفت که چه ویژگی هایی بین هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ و سخت افزار پیکسل گوگل وجود خواهد داشت.

منبع: https://gizmodo.com/the-best-big-phones-samsung-appple-google-1851263107