تکمیل ساخت بزرگترین کشتی جهان؛ پروازها از اوایل سال 2024 آغاز خواهد شد

این کشتی تفریحی عظیم با … ظرفیت 9950 نفر او سرانجام در مراسمی که روز دوشنبه برگزار شد از کارخانه کشتی سازی مایر تورکو تحویل داده شد. این کشتی غول پیکر که شاهکاری در طراحی و ساخت صنعت کشتی سازی به حساب می آید حدود دو سال و نیم دیگر سفرهای خود را آغاز خواهد کرد. پایان ژانویه 2024 (دسامبر 1402) از جانب میامی، ایالات متحده آمریکا هزینه سفرهای هفت روزه این کشتی از حدودا شروع می شود 1820 دلار برای همه شروع می شود و باید به طور کامل و مجلل تجربه شود 75 هزار تومان خرج می کند.

بر اساس یک گزارش خودی، کشتی «نماد ملوان“یا نماد ملوان از روز دوشنبه به طور رسمی برای ناوگان کروز بین المللی این شرکت رویال کارائیب پیوست شده است. کشتی نماد دریاها است 20 طبقه، 1198 فوت طول و 250800 تن وزن ناخالص بسیار بیشتر از وزن ناخالص یک کشتی کروز معمولی است.

نماد ملوان. بزرگترین کشتی تفریحی جهان

این کشتی دارای بیش از 40 مکان غذاخوری و نوشیدنی، هفت استخر، یک پارک آبی با شش سرسره و یک اتاق خواب لوکس سه عرشه با قیمت است. 75 هزار تومان مسافران می توانند به مدت یک هفته از امکانات مجلل بهره مند شوند. برای مسافران کم درآمد، این کشتی 2804 کابین مهمان نیز ارائه می دهد.

اگرچه این کشتی عظیم اتاق خواب های زیادی دارد، اما تعطیلات در این استراحتگاه شناور عظیم ارزان نخواهد بود. ارزان ترین سفر با این کشتی در سال 2024 از 1820 دلار این با هفت شب برای هر نفر در یک اتاق داخلی شروع می شود.

  تجلیل از پنج تیم برتر دانشجویی در TenoStars

رویال کارائیب کشتی های بزرگ می سازد. قبل از نماد ملوان کشتی “عجایب دریاها.” یا عجایب دریاها این کشتی با طول 1188 فوت و وزن ناخالص 235600 تن عنوان “بزرگترین کشتی تفریحی جهان” را تا سال 2022 حفظ کرد.

این شرکت در حال حاضر در حال ساخت کشتی بعدی خود است ستاره دریاها در تابستان 2025 سفر خود را در دریا آغاز خواهد کرد.

منبع: https://digiato.com/interdisciplinary/theres-officially-a-new-worlds-largest-cruise-ship