داستان کامل مجموعه مکس پین

از نام او پیداست; مکس پین؛ مردی که زندگیش با درد، رنج و حوادث تاریک همراه است، همیشه در راهش سبز می شود. مکس پین ممکن است برای بسیاری از ما عنوانی به یاد ماندنی باشد. از چهره فراموش نشدنی او در نسخه اول تا داستان دردناک و فراموش نشدنی او در نسخه دوم و البته برداشت کاملا متفاوت Rockstar Games از داستان او که طرفداران را تحت تاثیر قرار نداد. در این ویدیو داستان مکس پین را توضیح می دهیم تا ببینیم رمدی قبل از ایجاد دنیای Remedy چه داستان هایی را تعریف کرده و چگونه به یکی از بهترین داستان نویسان بازی های ویدیویی تبدیل شده است. با Vijayattu همراه باشید.

دغدغه اصلی بسیاری از شما خرید بازی های استیم در دوره تخفیف است و می خواهید در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید و قیمت و پشتیبانی هر چه بهتر باشد؟
فروشگاه دیجینو یک گروه چند سرویس است که یکی از خدمات آن خرید بازی های استیم برای تمامی مناطق به خصوص اوکراین و ترکیه است که در کمتر از دو ساعت اکانت استیم شما را فعال می کند و جای نگرانی بابت بن شدن نیست. زیرا می توانید بازی را مستقیماً از خود Steam خریداری کنید. پس از دست ندهید و حتما به کانال دیجینو شاپ در تلگرام سر بزنید!

داستان کامل سری Max Payne - فیگیاتو
برای تماشای ویدیو از یوتیوب روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی:الن ویک و مکس پین از کجا آمدند؟ | ویجی کیست؟خالق داستان های صوتی
الن ویک و مکس پین از کجا آمدند؟  |  ویجی کیست؟

منبع: https://digiato.com/game/%D9%88%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%85%DA%A9%D8%B3-%D9%BE%DB%8C%D9%86

  فقط 17٪ از برنامه های فروشنده اشتراک، 1000 دلار در ماه درآمد دارند