داستان کامل Assassins Creed Mirage

اگر داستان Assassin’s Creed Valhalla را شنیده باشید، می دانید که Eivor، شخصیت اصلی داستان، با یک قاتل حرفه ای به نام Basim مواجه می شود. یک قاتل مرموز با اهداف بلند پروازانه از بغداد به خاک اروپا راه یافت. اما شاید از شما پرسیده شود که چگونه باسم قاتل داستان ما شد و قبل از این اتفاقات در بغداد چه می کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید داستان بازی Assassin’s Creed Mirage را بشنویم و ببینیم باسم بن اسحاق در چه ماجراهایی شرکت داشته و چه جایگاهی در داستان سری Assassin’s Creed پیدا می کند.

در این ویدیو داستان کامل Assassins Creed Mirage را برای شما بازگو می کنیم. داستان از منطقه الانبار و در شهر بغداد شروع می شود و داستان باسم را به ما نشان می دهد که از یک جیب بر حرفه ای به یک قاتل تبدیل می شود. در این داستان به قلعه الموت هم می رویم و می بینیم که Assassins در مخفیگاه خود چه فعالیت هایی انجام داده اند و چه رازهایی را در آنجا پنهان کرده اند. در نهایت متوجه می‌شویم که داستان بیسیم چگونه با بازی Valhalla مرتبط است. پس تماشای این ویدیو را از دست ندهید!

از کانال یوتیوب ویجیاتو تماشا کنید

داستان Assassin's Creed Mirage

منبع: https://digiato.com/game/%D9%88%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-assassins-creed-mirage

  تولید کننده پهپاد چینی DJI نیز احتمالا از ایالات متحده اخراج خواهد شد