سیم کارت اعتباری خود را به کارت دائمی ایرانسل تبدیل کنید

یکی از مشکلات همیشگی کسانی که از سیم کارت های اعتباری استفاده می کنند، تمام شدن موجودی آن است. ممکن است برای همه آن افراد اتفاق افتاده باشد که در مواقعی که نیاز به تماس دارند، نتوانند به دلیل تمام شدن شارژ، تماس اضطراری برقرار کنند.

خیلی ها تصمیم نمی گیرند سیم کارت اعتباری ایرانسل خود را با فرض بالا بودن هزینه یا سخت بودن مراحل، دائمی کنند و به سختی سیم کارت اعتباری ایجاد می کنند، اما خبر خوب این است که ایرانسل این امکان را برای شما فراهم کرده است. این کار را به راحتی، راحت و با هزینه کم انجام دهید. سیم کارت اعتباری خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کنید. برای این کار نیازی به خرید سیم کارت جدید ندارید و به راحتی می توانید سیم کارت اعتباری ایرانسل خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کنید. کافی است انتهای این مقاله را بخوانید، آموزش انتقال موجودی به سیم کارت دائمی از ایرانسل را دنبال کنید و یکی از روش های انتقال موجودی به سیم کارت دائمی را که بیشتر به دردتان می خورد انتخاب کنید.

راه های تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به سیم کارت دائمی

1. روش آنلاین با نصب برنامه فوق العاده «ایرانسل من» است.

  ابتدا رومینگ موبایل را فعال کنید

2. با شماره گیری کد دستوری *70

3. روش مقابله حضوری با مراجعه به مراکز فروش و خدمات و نمایندگی ها.

روش آنلاین با نصب ابر اپلیکیشن ایرانسل من است.

در این روش برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به یک کارت دائمی ایرانسل، ابتدا باید اپلیکیشن “Irancell My” یا اپلیکیشن تحت وب را داشته باشید. اگر کاربر اندروید هستید پس از ورود به اپلیکیشن به قسمت “حساب من” به قسمت “حواله دائمی” رفته و پس از تایید سقف اعتبار خود به صفحه پرداخت هدایت می شوید. اگر از آیفون استفاده می کنید و یا برنامه مرد ایرانسل را روی موبایل خود ندارید، مراحل مشابه نسخه اندروید است، می توانید طبق تصاویر زیر قدم به قدم دنبال کنید.

گزینه «حساب من» را در بخش «موارد دلخواه» ببینید.

از میان سرویس های مختلفی که برای شما ظاهر می شود، در پایین صفحه، بخش «تبدیل به دائمی» را انتخاب کنید.

پس از مطالعه قوانین و مقررات، کادر را علامت بزنید و به مرحله بعد بروید.

سپس با کلیک روی + می توانید سقف پرداخت خود را افزایش دهید.

در نهایت با کلیک بر روی گزینه Confirm and Continue وارد صفحه پرداخت خواهید شد.

با شماره گیری کد دستوری *70

راه آسان و آفلاین بدون نیاز به اینترنت برای استفاده از کد دستوری #70* او هست. پس از آن، به سادگی دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و سیم کارت خود را از اعتباری به دائمی تغییر دهید.

روش حضوری با مراجعه به مراکز و نمایندگی های فروش و خدمات می باشد

علاوه بر روش های آنلاین و آفلاین می توانید به صورت حضوری نیز اقدام کنید. شما این امکان را دارید که شخصا به یکی از نمایندگی های ایرانسل در شهر مراجعه کنید. کافی است با مراجعه به نمایندگی، درخواست سیم کارت اعتباری موقت را به اپراتور اطلاع دهید و هزینه مورد نیاز برای تبدیل را پرداخت کنید تا پس از گذشت چند ساعت و در طی مراحل تبدیل سیم کارت، سیم کارت اعتباری شما در دسترس قرار گیرد. استخراج شده و به دائمی تبدیل می شود.

  اینستاگرام از قالب های قابل تنظیم برای افزودن عکس های شما به استوری ها رونمایی کرده است

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به کارت دائمی

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به کارت دائمی بر اساس قیمت سیم کارت دائمی می باشد، شما می توانید با شماره گیری کد 70* از قیمت دقیق خود مطلع شوید.

برای پرداخت هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به کارت دائمی، در صورت جمع آوری مبلغ مورد نیاز، پس از درخواست کد یا ثبت سفارش از طریق ایران سیلمان، هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری شما به کارت دائمی از شما کسر می شود. موجودی سیم کارت. در غیر این صورت، اگر مبلغ اعتبار شما کافی نیست، می توانید هزینه انتقال را از حساب بانکی خود پرداخت کنید.

اما اگر سیم کارت اعتباری شما هزینه ای بیشتر از مبلغ مورد نیاز برای انتقال داشته باشد. موجودی شارژ و شارژ شگفت انگیز (به جز هدیه شارژ شگفت انگیز) به سیم کارت دائمی شما منتقل می شود و می توانید از آن برای پرداخت قبوض، خرید بسته ها و موارد دیگر استفاده کنید.

مزایای تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به سیم کارت دائمی

  • بیست گیگابایت اینترنت رایگان (مدت اعتبار: 6 ماه)
  • 900 دقیقه تماس رایگان به تمام خطوط کشور (مدت اعتبار: 6 ماه)
  • 900 پیامک رایگان در تمامی خطوط کشور (مدت اعتبار: 6 ماه)
  • شش ماه خدمات به نصف قیمت با تمامی خطوط داخلی کشور (دقیقه 30 تومان)
  • کاهش 33 درصدی هزینه سیم کارت
  • امکان پرداخت قبوض هر دو ماه یکبار

نکته مهم این است که با تبدیل سیم کارت شما به دائمی، بسته های شارژ شگفت انگیز و پرایم شما (همه بسته ها به جز بسته های رومینگ، بسته های هدیه، چند کاربره، بوم، بوم+ و طرح های تشویقی) به حساب دائمی شما منتقل می شود. از اعتبار کیف پول دیجیتال خود غافل نشوید زیرا در این فرآیند قابل انتقال نیست.

  بهترین معاملات Discover Samsung که اکنون می توانید خریداری کنید

ضمناً حداکثر مبلغ درج شده (هزینه تبدیل به دائمی + میزان افزایش سقف مصرف) 400 هزار تومان می باشد.

چند راه برای تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی وجود دارد؟
سه راه برای تبدیل سیم کارت اعتباری به کارت دائمی وجود دارد:
1. روش آنلاین با نصب برنامه فوق العاده «ایرانسل من» است.
2. با شماره گیری کد دستوری *70
3. روش مقابله حضوری با مراجعه به مراکز فروش و خدمات و نمایندگی ها.

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی چقدر است؟

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به کارت دائمی بر اساس قیمت سیم کارت دائمی می باشد، شما می توانید با شماره گیری کد 70* از قیمت دقیق خود مطلع شوید.

منبع: https://digiato.com/articles/irancell-prepaid-sim-card