شرایط فروش دستگاه فوتون تونلند اتوماتیک توسط شرکت ایران خودرو اعلام شد + جدول زمانی آبان 1402

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش وانت اتومات فوتون تونلند آبان 1402 را اعلام کرد که در این صورت وانت فوتون تونلند G7 به صورت اقساطی در اختیار متقاضیان قرار گرفت. قیمت این وانت حدود 1.885 میلیارد تومان است. مشتریان برای خرید این پیکاپ باید سه پیش پرداخت در مراحل مختلف در اختیار شرکت قرار دهند.

اولین پیش پرداخت برای خرید وانت اتوماتیک فوتون تونلند حدودا 188 میلیون تومان است که در زمان ثبت نام از مشتری دریافت می شود. سپس چکی به مبلغ تقریبی 377 میلیون تومان در تاریخ 11 دی ماه 1402 از مشتریان دریافت می شود.متقاضیان شرکت در شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک می توانند برای کاهش مبلغ اقساط یک پیش پرداخت دیگر انجام دهند. این پیش پرداخت در پایان دی ماه 1402 هجری شمسی به مبلغ 450 میلیون تومان از مشتریان دریافت می شود.

شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک در نوامبر 1402:

شرایط فروش خودکار فوتون Tunland

مدت زمان پرداخت مابقی قیمت خودرو بین یک تا سه سال است. البته اگر مشتری 450 میلیون تومان پیش پرداخت کند می تواند مدت اقساط را تا 4 سال افزایش دهد. ضمناً در صورت پرداخت این پیش پرداخت، خودرو یک ماه زودتر در آذرماه 1402 به شما تحویل داده می شود و در صورت عدم پرداخت 450 میلیون تومان، موعد تحویل خودرو دی ماه 1402 خواهد بود.

البته انتظار یک ماهه برای تحویل خودرو و عدم پرداخت 450 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت مرحله سوم برای متقاضیان جنبه مثبتی دارد. در این صورت مشتریان از سود مشارکت 5 درصد و سود انصراف 2 درصد بهره مند خواهند شد. جریمه تاخیر در تحویل خودرو در صورت تحویل Foton Tunland در ماه دسامبر معادل 2.5٪ در ماه است. اگر ماشین را در دسامبر 1402 هجری قمری تحویل گرفته باشید، این جریمه مجموع سود سهم + 1% سالانه خواهد بود.

  چرا با وجود درآمد سرشار دولت از واردات خودرو، این روند همچنان کند است؟

منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-conditions-of-sale-of-the-automatic-tunland-photon-were-announced-by-iran-khodro