شرایط فروش وانت نیسان سفید اعلام شد! + جدول آذر 1402

سایپا موتورز در اقدامی غیرمنتظره شرایط فروش وانت نیسان سفید را اعلام کرد. سال ها این کامیون فقط در رنگ آبی تولید می شد و عرضه آن در رنگ سفید برای مشتریان عجیب بود. البته لازم به ذکر است که سایپا یک نیسان وانت طلایی را برای مشتریان آفریقایی تولید کرد. در طول دهه های 1460 و 1470، خودروساز به فکر تنوع رنگ بیشتری برای این کامیون بود. با این حال تا مدت ها اکثر نسخه های نیسان در جاده های ایران آبی رنگ بودند.

همچنین بخوانید: شرایط فروش وانت نیسان برای آذر 1402 + جدول اعلام شد

شرایط فروش وانت زامیاد سفید نوع عرضه خاص و موعد تحویل فوری می باشد. قیمت این کامیون کوچک 553.620.000 تومان می باشد. خودروها ظرف 45 روز کاری به دست مشتریان می رسد. نسخه وانت زامیاد ارائه شده در این شرایط فروش، نیسان SV اختیاری است.

شرایط فروش وانت زامیات سفید از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 16 آذر 1402 هجری شمسی آغاز شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان می توانند برای سفارش این کامیون به سایت فروش آنلاین سایپا مراجعه کنند.

شرایط فروش وانت نیسان سفید در دی ماه 1402 هجری قمری:

ماشین قیمت رنگ تاریخ تحویل
SV دوگانه سوز نیسان اختیاری است 553,620,000 تومان سفید 45 روز کاری

نیسان وانت را یکی از قدیمی ترین خودروهای تاریخ صنعت خودروی ایران می دانند که پنج دهه پیش تولید شده است. از دهه 1480 تولید این کامیون تحت کنترل زامیاد، شرکت بازرگانی و زیرمجموعه سایپا بوده است. بنابراین وانت نیسان در حال حاضر زامیاد نامیده می شود. این خودرو در قالب های تک سوختی، دوگانه سوز و دیزلی تولید می شود. نسخه دوگانه سوز این کامیون طرفداران بیشتری در بازار دارد. قیمت خودروی دوگانه سوز نیسان آپشنال در بازار آزاد 584 میلیون تومان است.

  24 شرکت از غول های فناوری خواسته اند تا قوانین جدید اروپا را رعایت کنند

منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-big-change-after-many-years-the-sales-conditions-of-nissan-van-with-white-color-were-announced