شرایط فروش Tigard X35 + جدول تمبر 1402 اعلام شد

شرکت خودروسازی پارسیان سانیار که با برند تیگارد موتور در بازار ایران فعالیت می کند، شرایط فروش اقساطی تیگارد را اعلام کرد. این شرایط عرضه ویژه از طریق سیستم یکپارچه خواهد شد.

مشتریان می توانند با پیش پرداخت 650 میلیون تومانی تیگارد X35 را به صورت اقساطی خریداری کنند. مابقی قیمت خودرو به صورت اقساط 12 تا 60 ماهه از مشتریان دریافت می شود. مبلغ هر قسط نیز بسته به مدت آن متفاوت است. همچنین در صورت خرید خودرو با پرداخت یکساله، اقساط آن رایگان خواهد بود.

شرایط فروش Tigard X35 در اکتبر 1402 هجری قمری:

ماشین قیمت مبلغ پیش پرداخت شده تعداد اقساط تعداد اقساط
تیگارد X35 یک میلیارد و 250 میلیون تومان 650 میلیون تومان 12 ماه 50 میلیون تومان
24 ماه 32 میلیون و 300 هزار تومان
36 ماه 24 میلیون و 200 هزار تومان
48 ماه 20 میلیون و 20 هزار تومان
60 ماه 18 میلیون تومان

رنگ های موجود در شرایط خرده فروشی Tigard X35 شامل سفید، مشکی و نقره ای است. تنها روش موجود برای ثبت نام در این شرایط از طریق سیستم یکپارچه است. طبق مراحل فروش اقساطی سند خودرو تا پایان مهلت اقساطی در رهن شرکت باقی می ماند. آرامش خاطر و سود شراکتی برای این شرایط فروش لحاظ نشده است.

بیمه بدنه خودرو تا پایان مهلت اقساط به عهده مشتری خواهد بود. بابت اقساط ماهانه چک نیز از مشتری دریافت می شود. در صورتی که مدت اقساط بیش از 12 ماه باشد، اقساط هر سه ماه یکبار به صورت چک از مشتری دریافت می شود. همچنین امکان افزایش مبلغ پیش پرداخت و کاهش مبلغ اقساط برای مشتریان وجود دارد. شروع اقساط 30 روز پس از تحویل خودرو به مشتری می باشد. مشخصات فنی، آپشن های خودرو و سایر مشخصات ظاهری با کاتالوگ موجود در وب سایت رسمی شرکت به آدرس www.tigardmotor.com مطابقت دارد.

  تغییرات بزرگ در اینتل ادامه دارد. آغاز موج جدید تخفیف ها

منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/tigard-x35-sales-conditions-have-been-announced