طرح های مفهومی جدید تکنو برای گوشی ها. قاب ساخته شده از چرم گیاهی با رایحه!

Tekno با چند طرح مفهومی جدید در کنگره جهانی موبایل در بارسلون توجه ها را به خود جلب می کند. یکی از این طرح ها شامل «چرم معطر» است. این طراحی جذاب از ترکیب چرم و میکروکپسول های معطر ساخته شده است. اسانس اسانس میکرو کپسوله شده به رزین چرم گیاهی اضافه می شود و نسبت آن با توجه به غلظت عطر تنظیم می شود.

فایده این طرح مفهومی چیست؟ در واقع تکنو با این طراحی برای ساخت قاب پشتی گوشی ها از سه حس بینایی، لامسه و بویایی استفاده می کند. به گزارش وب سایت Android Headlines، این شرکت چینی می گوید که این عطرها در شرایط استفاده معمولی مانند قرار نگرفتن در معرض نور خورشید، مالش شدید یا دمای بالا می توانند بیش از یک سال ماندگاری داشته باشند. این طرح رایحه ای تازه و فوق العاده را به شما می دهد که کاملاً با چرم قدیمی ساده متفاوت است.

طرح های مفهومی تکنو جدید

طرح های تکنو عجیب و مبتکرانه

علاوه بر این، Tecno همچنین پارچه ساخته شده از پوست سیلیکونی ارگانیک را در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشت. در واقع یک پارچه مصنوعی با پوشش سیلیکونی ارگانیک به جای پوشش پلی اورتان است. این روکش معمولا از پارچه سفارشی پوشیده شده با پلیمر سیلیکونی ساخته می شود. از مزایای اصلی این روکش پارچه ای تمیز ، آسان و بوی بسیار کم و ترکیبات آلی فرار (VOC) می باشد. این ماده همچنین آلودگی کربنی کمی دارد و برای محیط زیست بهتر است.

طرح های مفهومی تکنو جدید

در واقع، Tecno قاب های چرمی خسته کننده را دید و می خواست آنها را با چرم رنگی بهبود بخشد. این شرکت در حال حاضر در حال تحقیق بر روی چرم های کامپوزیت رنگی برای ترکیب طرح های هنری جدید با لایه های رنگی غنی است.

  همه چیز درباره هارلی کویین - ملکه جنایت گاتهام

Tecno همچنین فناوری رنگ‌بندی محبوب خود را که برای اولین بار در MWC 2023 معرفی شد، در رویداد امسال به نمایش گذاشت. این فناوری از منشورهای زیر میکرونی برای حس ، چرخش زاویه ای تحت تأثیر میدان الکتریکی استفاده می کند. بنابراین نور مرئی با طول موج های مختلف را پراکنده می کند.

طرح های مفهومی تکنو جدید

این رویداد همچنین یک شبکه سه بعدی استریو تکنو نوری را ارائه کرد که از مواد کامپوزیت استفاده می کند. این فناوری، همراه با بافت شطرنجی عمودی، تجربه بصری سه بعدی بدون عینک، افکت عمق میدان، جلوه نگه داشتن، تغییر رنگ و غیره را در اختیار کاربر قرار می دهد.

Tecno تمام این کانسپت های جدید را این هفته در MWC 2024 به نمایش می گذارد. علاوه بر طراحی ها، باید منتظر معرفی گوشی رولینگ و سگ رباتیک این شرکت باشیم.

منبع: https://digiato.com/mobile/tecno-introduces-innovative-designs-mobile-mwc2024