فروش ویژه لپ تاپ توسط شرکت مهر سرمستان به مناسبت شب یلدا

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

شرکت خدمات و تجارت مهر سرمستان به مناسبت شب یلدا و به پاس قدردانی از 25 سال حضور در کنار شما مشتریان گرامی تصمیم به برگزاری فروش ویژه لپ تاپ با شرایط مناسب و جوایز مهیج گرفت. شرکت مهر سرمستان با بیش از دو دهه سابقه چشمگیر در زمینه واردات، گارانتی عمده و انحصاری انواع لپ تاپ در کنار شماست تا بتوانید در آخرین روزهای پاییز خریدی فراموش نشدنی را برای عزیزانتان رقم بزنید.

شرایط فروش و هدایای مهرامستان

مهر سرمستان همواره در تلاش است تا در زمینه خرید لپ تاپ و خدمات پس از فروش، تجربه ای جذاب و شیرین در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در این سال ها خریداران و فروشندگان زیادی از سراسر کشور اقدام به خرید انواع لپ تاپ با برندهای مختلف با ضمانت جهیزیه کرده اند. به همین دلیل است که امسال به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد حضورم در کنار شما و به پاس قدردانی از همراهی شما، قصد دارم روز یلدای متفاوت و هیجان انگیزی را در کنار شما جشن بگیرم. خرید لپ تاپ از مهر سرمستان تا پایان آذر ماه با مزایای زیر همراه خواهد بود.

کیف لپ تاپ اصل یک هدیه برای شماست

افرادی که قبل از پایان بازار لپ تاپ را با گارانتی خریداری کرده اند به همراه لپ تاپ یک کوله پشتی اصل هدیه می گیرند.

  رویداد 9 نوامبر اپل بر روی مدل های مک بوک پرو M3 متمرکز خواهد بود

بیمه خسارت سامان

احتمال آسیب و تصادف لپ تاپ بدون شک نگرانی بسیاری از کاربران است. به همین منظور مهر سرمستان تصمیم گرفته تا خیال شما را بابت آسیب دیدگی دستگاه راحت کند. در صورت شرکت در جشنواره ویژه یلدا در مهر سرمستان و خرید لپ تاپ خود، بیمه خسارت 1 تا 2 ماهه سامان به صورت رایگان ارائه می شود.

بسته بندی جدید و مطمئن تر

خدمات بازرگانی مهر سرمستان معتقد است بسته بندی تاثیر بسزایی در تجربه خرید مشتریان خواهد داشت. به همین منظور این شرکت به مناسبت شب یلدا تصمیم گرفت تا محصولات خود را با بسته بندی جدید و طراحی متفاوت تقدیم شما عزیزان کند. بسته بندی ایمن تر برای لپ تاپ ها احتمال آسیب دیدن دستگاه در هنگام حمل و نقل را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

گارانتی انحصاری مهر سرمستان

گارانتی معتبر برای سخت افزار و دستگاه های دیجیتال یکی از ویژگی های مهمی است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید. باید بدانید که تمامی لپ تاپ هایی که در جشنواره یلدا خریداری می کنید با ضمانت جهیزیه ویژه تا 18 ماه به شما عزیزان ارائه می شود. لپ تاپ مورد نظر خود را می توانید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر سراسر ایران خریداری کنید.

شرکت در قرعه کشی بزرگ شب یلدا شرکت مهر سرمستان

علاوه بر خرید لپ تاپ با شرایط و قیمت مناسب با هدیه و بیمه نامه، می توانید در قرعه کشی بزرگ شرکت مهر سرمستان و جوایز ویژه آن شرکت کنید. برای شرکت در این قرعه کشی باید تا پایان آذر بیمه نامه لپ تاپ خود را فعال کنید. با مراجعه به سایت شرکت مهر سرمستان می توانید فرم مورد نیاز جهت شرکت در قرعه کشی را تکمیل نمایید. جوایز این قرعه کشی شامل 10 دستگاه آیفون 13 و 10 کنسول بازی PS5 است که به برندگان خوش شانس این قرعه کشی اهدا می شود.

  دلیل ممنوعیت اینستاگرام

مهر سرمستان نیز برای قدردانی از همراهانش جوایز هیجان انگیزی در نظر گرفته است. بنابراین، اگر در حال حاضر به هر دلیلی قصد خرید لپ تاپ ندارید، همچنان می توانید وارد این قرعه کشی عالی شوید. برای شرکت در قرعه کشی کافیست صفحه اینستاگرام مهر سرمستان را دنبال کنید و سه نفر از دوستان خود را در پست جشنواره در قسمت نظرات تگ کنید. جوایز فالوورهای پیج مهر شامل 5 لپ تاپ، 10 ربع سکه و 50 کارت نقدی یک میلیون تومانی برای خرید کالای دیجیتال خواهد بود.

امیدواریم یکی از برندگان خوش شانس این جشنواره باشید.

منبع: https://digiato.com/promoted/special-sale-of-laptops-of-mehr-sarmestan-company-on-the-occasion-of-yalda-night