قیمت بالای وفاداری و کرامت، متقاضیان را به حواله سوق داد

گروه بهمن در هفته های اخیر به طور رسمی قیمت وفاداری و عزت را افزایش داده است. این افزایش مورد تایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان بوده و لذا اعتراض به آن بیهوده به نظر می رسد. از این رو بسیاری از متقاضیان سفارشات وفاداری و کرامت با اولویت تحویل در زمستان 1402 هم اکنون به فکر فروش حواله خود هستند.

واکنش های متفاوت متقاضیان به افزایش قیمت وفاداری و کرامت

اعتراض متقاضیان خرید کرامت و اخلاص با اولویت از زمستان 1402 هجری شمسی پس از افزایش رسمی قیمت این خودرو در بخشنامه فروش شرکت خودروسازی بهمن آغاز شد. این گروه از معترضان ابتدا مقابل وزارت صمت تجمع کردند. روز گذشته تجمع اعتراضی در مقابل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. اما بعید به نظر می رسد که این دسته از متقاضیان بتوانند با قیمت های قبلی امانت و وقار را کسب کنند. طرح تبدیل تبدیل کرامت و صمیمیت به Respect Type 2 مورد توجه این دسته از متقاضیان قرار نگرفت. در واقع، مشتریانی که از قبل آماده خرید دیگنیتی و فیدلیتی بودند، نمی توانستند پول اضافی برای خرید خودرو بپردازند. در نتیجه تصمیم گرفتند حواله های خود را بفروشند. این مشکل برای خریداران محصولات ایران خودرو نیز پیش آمد که از آنها خواسته شد تا نسخه های به روز شده را با اختلاف قیمت قابل توجه انتخاب کنند.

اعتراض به افزایش قیمت امانتداری

اگر همین الان به پلتفرم های آنلاین خرید و فروش لوازم و گجت ها مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از انحرافات Fidelity و Dignity برای فروش تبلیغ می شوند. قیمت این نقل و انتقالات بین 250 تا 300 میلیون تومان است. البته قیمت نقل و انتقالات کاراما پرستیژ بالاتر است و به 400 میلیون تومان می رسد.

  بررسی گلکسی S24 Ultra؛ مجموعه‌ای از بهترین‌های دنیای موبایل

یعنی با خرید حواله 290 میلیون تومانی می توانید با قیمت یک میلیارد و 331 میلیون تومان صاحب فیدلیتی پرایم پنج نفره شوید. هزینه کامل خرید این خودرو حدود 1.6 میلیارد تومان برای شما هزینه خواهد داشت. این در حالی است که اگر بخواهید همین خودرو را در بازار آزاد بخرید باید یک میلیارد و 800 میلیون تومان به فروشنده بپردازید. بنابراین خرید نقل و انتقالات کرامت و صداقت برای هر مدل حدود 200 میلیون تومان سود به همراه دارد.

منبع: https://digiato.com/car-news/price-increase-of-fidelity-and-dignity-pushed-the-applicants-to-sell