مبین هاست ارزان ترین و انحصاری ترین ارائه دهنده سرور مجازی در ایران است

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

مبین هاست یکی از شرکت های پیشرو در ایران در زمینه خرید انواع سرور مجازی و اختصاصی در مکان های مختلف می باشد. با استفاده از طیف کامل خدمات ارائه شده توسط مبین هاست، مشاغل و افراد به راحتی می توانند نیازهای راه اندازی کسب و کار یا کسب درآمد دلاری در پلتفرم های بین المللی را برطرف کنند.

از ارزان ترین سرور مجازی گرفته تا سرورهای اختصاصی در بهترین دیتاسنترهای دنیا، خدمات ارائه شده توسط مبین هاست به شما این امکان را می دهد تا با توجه به نیاز و بودجه موجود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مرکز داده مبین هاست نیز با استفاده از دستگاه های مدرن مطابق با استانداردهای جهانی و به طور مداوم در حال رشد، کیفیت و پایداری خدمات را تضمین می کند. خدمات در مبین هاست در سریع ترین زمان ارائه می شود و به لطف مشاوره تخصصی رایگان و تیم دقیق، مشتری می تواند قبل از انتخاب سرویس، تناسب آن را با نیازهای تجاری خود به دقت ارزیابی کند.

در حال حاضر مبین هاست در زمینه فروش انواع سرورهای مجازی در نقاط مختلف، سرورهای اختصاصی در ایران یا سایر نقاط، سرورهای میکروتیک، خدمات دامنه و هاست، خرید گواهینامه SSL و همچنین ارائه خدمات تجمیع فعالیت دارد. در زیر با مهم ترین خدمات ارائه شده توسط مبین هاست بیشتر آشنا می شویم.

خرید سرور مجازی از مبین

چه ارزان ترین سرور مجازی را از مبین هاست بخرید و چه یک طرح حرفه ای، از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد. آدرس IP ثابت و اختصاصی برای هر پلن، آپتایم بالا و انعطاف پذیری زیاد در ارتقای منابع سرور از جمله مزایای مهمی است که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید بر اساس نیاز یا راحتی بیشتر، سرور مجازی ارزان ایرانی خود را با یکی از نسخه های ویندوز سرور یا یکی از بهترین توزیع های لینوکس انتخاب کنید.

  آمازون 1.9 میلیون دلار برای رسیدگی به دعاوی حقوق بشری کارگران قراردادی پرداخت می کند

سرورهای مجازی ارائه شده توسط مبین هاست توسط مراکز داده بزرگ و معروف اروپایی یا آمریکایی میزبانی می شوند. این مراکز داده با بهره گیری از منابع سخت افزاری قدرتمند و مدرن مانند پردازنده و SSD و همچنین استفاده از بهترین راهکارهای مجازی سازی، تجربه میزبانی وب سایت و اپلیکیشن را با بهترین سرعت و کارایی به مشتری ارائه می کنند.

مزیت مهم خرید سرور مجازی یا VPS نسبت به سرورهای اختصاصی این است که می توان آن را به راحتی و با قیمتی بسیار پایین تر ارتقا داد که بهترین گزینه برای مشاغل کوچک و متوسط ​​و افرادی است که به دنبال کار در بازارهای مالی یا کسب درآمد دلاری از طریق آن هستند. فریلنسینگ

در مبین هاست می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود از بین پلن های مختلف در مکان های مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید. استفاده از منابع سخت افزاری قدرتمند و استفاده از راهکارهای مدرن مجازی سازی سرعت بالای این سرورها را تضمین می کند. منابع تخصیص یافته نیز برای هر پلن سرور مجازی در مبین هاست در نظر گرفته شده است تا بتوانید ترافیک را به بهترین نحو مدیریت کنید.

با معماری شبکه قابل اعتماد و پشتیبانی عالی از مراکز داده معتبر میزبان پلن های سرور مجازی ارائه شده در هاست مبین، زمان آپ تایم خدمات بسیار بالا بوده و تجربه منحصر به فردی را برای مشتری ایجاد می کند. علاوه بر این، پشتیبانی 24 ساعته مبین هاست این اطمینان را به شما می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل در سرویس، تیم متخصص و متعهد در سریع ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.

ارائه سرور اختصاصی

برای وب مسترها و مشاغل با سایت های پربازدید، خرید یک سرور اختصاصی یک گزینه عالی است. استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهایی که قصد دارند برنامه‌های خود را روی یک پلتفرم امن و مطمئن میزبانی کنند، می‌توانند از طرح‌های موجود در بخش سرور اختصاصی استفاده کنند. این سرورها مزایای خاصی نسبت به سرورهای مجازی دارند و معمولاً برای سناریوهایی استفاده می شوند که نیاز به مدیریت حجم بسیار زیادی از ترافیک ورودی دارند.

  ثبات هوش مصنوعی اشتراک پولی را فراهم می کند. هوش مصنوعی سازمانی

پایداری بالا، آپتایم، سرعت عالی و امنیت فوق العاده ای که یک سرور اختصاصی در اختیار مشتری قرار می دهد، آن را به بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های شرکتی یا محیط هایی که نیاز به فضای بزرگ و منابع پردازشی قدرتمند دارند تبدیل می کند.

سرورهای اختصاصی ارائه شده در Mebeen Host به دلیل منابع سخت افزاری با کیفیت بالا و پشتیبانی خدمات عالی قیمت مناسبی دارند. مبین هاست برنامه های سرور اختصاصی را در سه نوع ذخیره سازی ارائه می دهد: SSD، HDD Enterprise و SSD SAS. تجهیزات شبکه همچنین یک محصول برتر برند سیسکو و نکسوس برای حداکثر پایداری خدمات است.

خدمات میزبانی

خدمات Colocation یک گزینه عالی برای مشاغل و شرکت هایی است که می خواهند سرور خود را در فضای موجود در مرکز داده مبین هاست مستقر کنند. با این کار می توانید از فضای فیزیکی، برق، شبکه و اینترنت هاست برای اطمینان از عملکرد پایدار و امنیت کامل سرور خود استفاده کنید.

اگر از سرورهای Rackmount برای میزبانی وب سایت خود استفاده می کنید، می توانید از شبکه تخصصی مبین هاست بهره ببرید. مبین هاست علاوه بر فراهم ، فضای فیزیکی برای استقرار سرورهای شما، در مدیریت سرور نیز در کنار شماست تا بتوانید خدمات پایدار و بهینه را به مشتریان خود ارائه دهید.

بنابراین، اگر تجهیزات دیگری مانند روتر، سوئیچ و فایروال دارید، کارشناسان مبین هاست به شما کمک می کنند تا همه این تجهیزات را با هم مدیریت کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

خرید دامنه و هاست

در مبین هاست می توانید هاست مورد نیاز برای میزبانی وب سایت یا برنامه های تحت وب خود را خریداری کنید. هاست های ارائه شده توسط Mobeenhost به لطف استفاده از درایوهای SSD با کیفیت و قدرتمند سامسونگ سرعت بسیار خوبی را ارائه می دهند. آپ تایم تضمینی 99 درصدی هاستینگ مبین نیز به شما این اطمینان را می دهد که وب سایت شما همیشه بدون وقفه در دسترس بازدیدکنندگان است.

  وایکینگ 1 به صورت بهرام گل می زند!

هاست ابری مبین با استفاده از سیستم مجازی سازی چندین سرور در مکان های مختلف ارائه می شود که امکان استفاده از منابع هر یک از این سرورها را بر اساس ظرفیت و نیاز فراهم می کند.

هاست حرفه ای مبین به مدیران وب سایت هایی که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه با عملکرد عالی هستند توصیه می شود. این هاست با استفاده از آخرین سخت افزار و تکنولوژی عالی تجربه بسیار خوبی را برای میزبانی وب سایت های محبوب ارائه می دهد. هاست حرفه ای مبین یک انتخاب عالی برای پیکربندی های خاص است و از وب سرور LiteSpeed ​​و SSD های پرسرعت NVMe استفاده می کند.

علاوه بر این هاست مبین میزبانی وردپرس برای وب سایت های وردپرسی، هاست دانلود برای اشتراک گذاری فایل های حجیم، هاست بودجه ای برای مشاغل کوچک و میزبانی وب سایت های شخصی و میزبانی ایمیل برای شرکت ها و مشاغل بزرگ را ارائه می دهد تا هر گروه از مشتریان بتوانند بر اساس آن بهترین ها را پیدا کنند. . برای نیازهای آنها. گزینه موجود است.

نتیجه

کارشناسان فروش و متخصصین فنی مبین هاست با تعهد و دلسوزی بالا مشتریان را در انتخاب بهترین راه حل های هاست راهنمایی می کنند. مبین هاست همیشه خود را یک هم تیمی برای حل مشکلات و چالش های احتمالی با افراد یا شرکت ها می داند. در حال حاضر با مراجعه به وب سایت مبین هاست می توانید به پلن های هاست مختلف، سرور مجازی و سرور اختصاصی دسترسی داشته باشید. از ارزان ترین سرور مجازی در ایران یا سایر مکان های محبوب خارج از کشور گرفته تا سرورهای حرفه ای برای شرکت های بزرگ با توجه به نیاز و بودجه مشتری ارائه می شود.

همچنین قبل از خرید امکان مشاوره رایگان از کارشناسان فنی جهت انتخاب بهترین گزینه با توجه به شرایط فعلی یا چشم انداز آینده وجود دارد.

منبع: https://digiato.com/promoted/mobin-host-provide-cheapest-exclusive-virtual-server-iran