نقد و بررسی بازی Skull and Bones

چگونه استودیو مسئول نبردهای دریایی نسخه های قبلی سری Assassin’s Creed وقتی روی ساخت یک بازی بر اساس همان نبردها تمرکز می کند، ضعیف ترین تجربه را ارائه می دهد؟ این بزرگترین سوال من در مورد جمجمه و استخوان است. یوبی سافت، استودیویی در سنگاپور با تجربه بسیار، نتوانست بازی Skull and Bones را همانطور که انتظار داشتیم به معجزه تبدیل کند. Skull and Bones با قیمت 70 دلاری AAAA وارد بازار شد، اما فقط تا 50٪ از این اعداد ارزش خرید دارد.




جمجمه و استخوان


  • کاربران ثبت نام کنند




  • امتیاز متاکریتیک

    60
  • تایپ کنید

    اکشن ماجراجویی


  • بستر، زمینه

    سری ایکس باکسپلی استیشن 5پپسی


  • ناشر بازی

    یوبی سافت


  • خالق

    یوبی سافت سنگاپور



  • نوع بازی

    عزبچند نفره

  • رده بندی سنی بازی
    مناسب برای نوجوانان

نبردهای دریایی در AC Black Flag بیشتر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم. آنقدر زیبا، دوست‌داشتنی و هیجان‌انگیز بود که یوبی‌سافت تصمیم گرفت یک بازی کامل از آن و همچنین یک بازی موبایل را امتحان کند. روند 11 ساله ساخت جمجمه و استخوان ها با فراز و نشیب های زیادی همراه بود. از مشکلات و اشکالات بزرگی که گریبانگیر این استودیو شده تا تغییرات استراتژیک بسیار زیاد در مورد هدف اصلی بازی. هر بازی دیگری که این شرایط را پشت سر بگذارد و رسماً 6 بار تاخیر داشته باشد، مطمئناً انتظار نمی رود که به عنوان یک شاهکار ظاهر شود. اما یوبی سافت و مدیرعامل محترمش طوری وانمود کردند که انگار این معجزه در Skull and Bones اتفاق افتاده است.

Skull and Bones داستان خاصی ندارد. شما یکی از معدود افرادی هستید که از غرق شدن کشتی جان سالم به در برده اید و اکنون از یک کشتی کوچک کار شریف خود را از سر می گیرید. به طور معمول، دزدان دریایی دیگر از شما می خواهند که برای آنها کالاها را حمل کنید، اقلام خاصی را سرقت کنید یا کشتی های اضافی را به اعماق اقیانوس بفرستید. با گذشت زمان، به دلیل هرج و مرجی که ایجاد می کنید، در بین سایر هکرها شهرت پیدا خواهید کرد. اینگونه رشد می کنید، پیشرفت می کنید و کشتی ها و شرکت های مختلف را به دست می آورید.

  ADHD یک مزیت تکاملی در ماجراجویان اولیه انسان در نظر گرفته شد

نبردهای دریایی به خودی خود بسیار جذاب هستند. شاید به این دلیل که مانند سایر سلاح‌ها، کشتی‌ها در بازی‌های ویدیویی چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. این باعث می شود که تجربه Skull and Bones لحظات سرگرم کننده خود را داشته باشد. مبارزه با کشتی های متعدد در حالی که با بادبان ها و جهت باد دست و پنجه نرم می کنید لحظات سرگرم کننده ای ایجاد می کند. البته اگر نادیده بگیریم که چگونه می توان این مکانیسم های ساده و کاربردی را بهتر طراحی کرد.

شما بیشتر وقت خود را روی عرشه خود می گذرانید و بهتر است کاملاً نادیده بگیرید که توانایی کنترل شخصیت شما در بازی نیز وجود دارد. درست مانند بازی های مسابقه ای که در آن ماشین را کنترل می کنید. اگرچه این موضوع بیشتر ایرادات و ضعف های بازی را توجیه می کند، اما دیگر توضیحی برای عناصر بقا و برخی راه ها و روش های به دست آوردن مواد اولیه وجود ندارد. در هر صورت، سناریوی لنگر انداختن در ساحل و انجام یک مینی بازی که شما را مجبور می کند در حالی که هنوز روی عرشه هستید، درختی را قطع کنید و به انبار خود بازگردانید، مضحک است. البته احمقانه بودن چنین اتفاقاتی در بازی در مقابل کلیت استراتژی اتخاذ شده برای آنها چیزی نیست. Skull and Bones را به عنوان یک بازی خدماتی زنده با محتوای بیشتر در طول زمان در نظر بگیرید.

وقتی پلتفرم اصلی بازی قدرت جذب مخاطب را ندارد، داشتن فصل های مختلف و به روز رسانی محتوا چه کمکی به سرگرم کننده شدن بازی می کند؟ برای بازی Skull and Bones باید به اینترنت متصل باشید و بازی روی سرورهای عمومی اجرا شود. حضور بازیکنان دیگر کمی هیجان می‌افزاید، اما همه برای خودشان بازی می‌کنند و به ندرت پیش می‌آید که شما با دیگران تعامل داشته باشید. حتی رویدادهای PVP بازی که به نظر من از معدود نقاط قوت آن هستند، اغلب شما را با باگ ها و اتفاقات غیرمنتظره ای غافلگیر می کنند که از شرکت در آن غفلت می کنید.

  گلکسی واچ 7 احتمالاً به ویژگی نظارت بر قند خون مجهز خواهد شد

اگر به کشتی علاقه دارید، Skull and Bones طرح های متنوعی را ارائه می دهد. از سلاح هایی که چیدمان آن ها می تواند استراتژی شما را در جنگ ها تغییر دهد گرفته تا رنگ لباس افراد حاضر در کشتی، طرح کلی کشتی، طراحی بادبان ها، ، که شما را همراهی می کند و… دو تا هستند. راه های کلی برای به دست آوردن این موارد؛ یا طرح اولیه را پیدا کنید یا آن را بخرید تا بتوانید آن را بسازید. خرید و فروش یا ساختن چیزهایی که نیاز دارید نیز از جمله فعالیت هایی است که می توانید با کنترل شخصیت خود انجام دهید. امیدوارم در این قسمت حس ماجراجویی در محیط ها گنجانده شود تا جمجمه و استخوان حداقل طرفداران این ژانر را خشنود کند. در واقع Skull and Bones مانند یک پازل بزرگ است که از قطعاتی از مدل های مختلف ساخته شده است. نبود هدف کلی در بازی و سردرگمی آن در انتخاب مسیر صحیح یکی از بزرگترین ایرادات بازی به حساب می آید.

مدت زمان بازی

داستان: 40 ساعت
اتمام: 60 ساعت

به طور خلاصه ؛ Skull and Bones ارزش خرید ندارد. حتی به نظر من اگر رایگان باشد ارزش وقت گذاشتن را ندارد. این بازی از نظر فنی و بصری برای نسل قبل ساخته شده است و این بیش از هر چیز اشتیاق شما را از بین می برد. مگر اینکه عاشقانه نبردهای دریایی و احساس حضور در کشتی های قدیمی را دوست داشته باشید، به هر دلیلی نمی خواهید Sea of ​​Thieves را امتحان کنید.

  جداسازی کنترلرهای زمینی از SOHO

بازی جمجمه و استخوان با استفاده از کد نسخه رایانه شخصی ارائه شده به Vijayato توسط ناشر تأیید شده است.

به طور خلاصه…

Skull and Bones با استانداردهای 10 سال پیش ساخته شد و حتی در آن زمان نیز شایسته نمره بالاتر از میانگین نبود. این بازی نه تنها با عناوینی مانند Sea of ​​Thieves رقابت نمی کند، بلکه حتی محتوای سرگرم کننده ای برای طرفداران نبردهای دریایی ارائه نمی دهد.

نقد و بررسی بازی Skull and Bones - Vijayattu
نقد و بررسی بازی Skull and Bones - Vijayattu

من میخرمش…

شاید معجزه ای اتفاق بیفتد و Skull and Bones تبدیل به یک بازی دوست داشتنی مانند No Man’s Sky یا Sea of ​​Thieves با یک پیچ بزرگ شود. صرف نظر از این، اگر به نبردهای دریایی علاقه دارید و مایلید 70 دلار برای یکی از تجربیات متوسط ​​آنها خرج کنید، بازی را بخرید.

من نمیخرمش…

Skull and Bones با آنچه Ubisoft ارائه کرده است بسیار متفاوت است. یک بازی بسیار ضعیف و ناقص و با توجه به قیمت 70 دلاری آن اصلا ارزش خرید ندارد.

نقد و بررسی بازی Skull and Bones - Vijayattu


  • ویجیاتو گل می زند50

  • کاربران ثبت نام کنند

  • امتیاز متاکریتیک60

منبع: https://digiato.com/game/%D9%88%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-skull-and-bones