هواوی رسما اعلام کرد؛ 100 میلیون دستگاه با استفاده از HarmonyOS 4

هواوی HarmonyOS 4 را با هدف ادغام سیستم عامل ها در گوشی های هوشمند، تلویزیون ها و حتی خودروها راه اندازی کرده است. اکنون این شرکت اعلام کرده است که تعداد دستگاه های مجهز به سیستم عامل HarmonyOS 4 به افزایش یافته است 100 میلیون او رسید. این مبلغ شامل تمامی دستگاه های جدید و به روز می شود و این دستاورد دقیقا 87 روز پس از عرضه نسخه چهارم این سیستم عامل به دست آمد. یعنی به طور متوسط ​​روزانه 1.1 میلیون دستگاه این نسخه را نصب می کنند.

اعلامیه هواوی در شبکه اجتماعی Weibo، حساب های هواوی و سیستم عامل هارمونی به سادگی و نسبتا بی سر و صدا منتشر شد. به نظر می رسد مسیری که هوآوی برای خود ترسیم کرده گسترش هر چه بیشتر این سیستم عامل است. البته مشخص نیست که هواوی در بازار غرب عملکرد خوبی داشته باشد و به این موفقیت دست یابد. هواوی تاکنون هیچ برنامه ای برای عرضه جدی در بازار پر رقابت غرب اعلام نکرده است. پیش از این، هواوی با فروش چشمگیر میت 60 پرو، شرکتی مانند اپل را از بازار چین محروم کرد.

سیستم عامل هارمونی 4 هوآوی روی 100 میلیون دستگاه فعال است

سیستم عامل هواوی هارمونی

هوآوی در لیست اول است 69 تلفن، تبلت ها و تلویزیون های هوشمندی را عرضه کرده است که سیستم عامل هارمونی OS4 را دریافت خواهند کرد. تاکنون فقط پوشیدنی هایی مانند Huawei Watch GT 4 در خارج از چین با سیستم عامل Harmony 4 فروخته می شوند. هنوز اطلاعاتی در مورد به روز رسانی نرم افزاری دستگاه های مجهز به هارمونی 3 در بازار جهانی وجود ندارد.

  گلکسی واچ 7 احتمالاً به ویژگی نظارت بر قند خون مجهز خواهد شد

مدتی پیش اعلام شد که سیستم عامل هارمونی در سال 2024 برای رایانه های شخصی عرضه می شود. حال باید منتظر ماند و دید که وقتی تحلیلگران از بهبود نسبی جایگاه هواوی خبر می دهند، سیستم عامل این شرکت در بازار با چه شرایطی مواجه خواهد شد.

منبع: https://digiato.com/mobile/huawei-celebrates-100-million-devices-with-harmonyos-4