اپل احتمالا روی دو نمونه اولیه آیفون تاشو کار می کند

مدت ها بود که شاهد شایعات مربوط به آیفون تاشو اپل بودیم و اکنون گزارش جدیدی ادعا می کند که اپل در حال کار بر روی دو نمونه اولیه از آیفون تاشو است. به نظر می رسد این گوشی های هوشمند از طراحی مشابه سری Galaxy Z Flip سامسونگ بهره می برند.

با وجود گزارش امروز، ما نمی توانیم منتظر عرضه گوشی های تاشو اپل در آینده نزدیک باشیم. در واقع این گزارش تایید می کند که اپل روی این نوع گوشی هوشمند کار می کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، انتظار می رود سال 2026 اولین سال ممکن برای آیفون یا آیفون های تاشو باشد.

گفته می شود اپل با یک تامین کننده آسیایی برای تولید قطعات این گوشی تاشو مذاکره کرده است، با این حال، این پروژه در هر زمانی ممکن است لغو شود. زیرا کوپرتینویی ها از استانداردهای بالایی پیروی می کنند.

آیفون تاشو در راه است

آیفون تاشو

در سال 2018، اپل به دنبال تولید یک گوشی تاشو بود که ضخامت آن به اندازه آیفون های معمولی امروزی باشد. با این حال، فناوری باتری و نمایشگر آنطور که اپل انتظار داشت در آن سال پیشرفت نکرد. به نظر می رسد اپل به دنبال استفاده از صفحه نمایش بزرگتر در قسمت بیرونی دستگاه است که رویکرد طراحی متفاوتی نسبت به گوشی هوشمندی مانند Galaxy Z Flip است. البته این رویکرد طراحی منطقی نیست و احتمالاً در نهایت به یک طراحی استاندارد خواهیم رسید.

در سال 2020، اپل توسعه آیفون تاشو را متوقف کرد و در عوض تصمیم گرفت بر روی iPad تاشو تمرکز کند. انتظار می رود این محصول در سال 2026 وارد بازار شود. اکنون با گزارش امروز، به نظر می رسد که اپل در حال کار بر روی هر دو محصول به طور همزمان است.

  فورد و UAW به توافقی آزمایشی برای پایان دادن به اعتصاب دست یافتند

در حال حاضر مهندسان اپل در تلاش هستند تا از شر تا شدن صفحه خلاص شوند و همچنین می خواهند یک لولا برای بستن صفحه نمایش بدون شکاف طراحی کنند. در حالی که ال جی و سامسونگ در حال تولید پنل های تاشو برای آیپد هستند، سازنده صفحه نمایش تاشو آیفون هنوز مشخص نشده است. با توجه به فاصله زیادی که ما را از معرفی گوشی تاشو اپل جدا می کند، باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری در این زمینه باشیم.

منبع: https://digiato.com/mobile/apple-building-least-two-flip-style-foldable-iphone-prototypes