ایرباس در حال آزمایش بال جدیدی برای کاهش مصرف سوخت هواپیما است

ایرباس در حال مطالعه نوع جدیدی از بال است که امیدوار است شیوه پرواز هواپیماها را متحول کند. در سال 2021، ایرباس این بال ها را روی هواپیما نصب خواهد کرد.استناد سسنا VII“رشد شد. این هواپیمای بال جدید برای اولین بار در 6 نوامبر سال جاری از فرودگاه تولوز-بلاناک فرانسه به پرواز درآمد. بال های جدید ایرباس برای مصرف سوخت بسیار بهینه شده اند.

مطابق با عملکرد ایرباس در Xدر صورت موفقیت آمیز بودن آزمایشات، ایرباس روشی انقلابی برای بهبود نحوه استفاده از بال هواپیماها برای کاهش مصرف سوخت ارائه خواهد کرد. ایرباس می‌گوید این پروژه بر روی شتاب‌دادن و اعتبارسنجی فناوری‌هایی تمرکز دارد که آیرودینامیک و عملکرد بال‌های همه هواپیماهای آینده را بهینه و بهبود می‌بخشد.

بال های انقلابی ایرباس؛ مصرف سوخت کمتر و انتشار CO2 کمتر

ایرباس Citation VII را به این بال آزمایشی جدید مجهز کرده است. ایرباس می گوید این بال با تنظیمات موتور جدید این شرکت سازگار است تا به کاهش انتشار دی اکسید کربن کلی کمک کند. سوزاندن سوخت های فسیلی مانند بنزین باعث تغییرات آب و هوایی مداوم در سیاره ما می شود. ایرباس سهم کمی از چرخه انتشار دی اکسید کربن جهان دارد و تلاش می کند گام هایی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تولید شده توسط صنایع مختلف بردارد.

این شرکت دقیقاً مجموعه‌های آزمایشی جدید را به اشتراک نمی‌گذارد. با این حال، اگر ایرباس واقعاً موفق به ساخت این بال ها شود و بتوان از آنها در هواپیماهای دیگر استفاده کرد، ردپای کربن این شرکت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. ساخت بال‌های جدید تنها یکی از پروژه‌هایی است که ایرباس از طریق آن تلاش کرده است تا انتشار گازهای گلخانه‌ای هواپیما را کاهش دهد و آنها را در مصرف سوخت بهینه‌تر کند.

  FCC معامله T-Mobile برای خرید Mint Mobile را تأیید می کند

جزئیات زیادی در مورد برنامه های ایرباس وجود ندارد، اما در هر صورت، چنین اقداماتی توسط شرکت های بزرگی مانند ایرباس برای کاهش مصرف سوخت می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر تغییرات آب و هوایی داشته باشد.

منبع: https://digiato.com/interdisciplinary/airbus-is-testing-a-new-wing-design