اینتل تاریخ رویداد Intel Vision 2024 خود را اعلام کرد

اینتل رویداد Vision 2024 خود را در 8 و 9 آوریل (20 و 21 آوریل 1403) اعلام کرد. در این رویداد قرار است با برنامه های اینتل برای سال های آینده آشنا شویم.

چندین سال پیش، اینتل رویداد Vision را به عنوان بخشی از سری “ON” خود برگزار کرد. در این رویداد، اینتل بر روی فناوری‌ها و برنامه‌های خود برای سال‌های آینده تمرکز می‌کند و اهمیت زیادی برای سرمایه‌گذاران و شرکای این شرکت دارد. زیرا آنها می توانند عملکرد آینده اینتل را پیش بینی کنند.

رویداد Intel Vision 2024 در آوریل 1403 هجری قمری برگزار می شود

اینتل رویداد بعدی خود را در فینیکس، آریزونا برگزار می کند و رویدادی برای مدیران تجاری و مدیران فناوری خواهد بود:

“ما هیجان زده هستیم که اینتل ویژن 2024 را در 8 تا 9 آوریل در فینیکس، آریزونا معرفی کنیم. اینتل ویژن رویداد برتر ما برای مدیران تجاری و فناوری است تا در مورد روندهای جدید صنعت، راه حل های هوش مصنوعی، فناوری ابری، سیستم های نسل بعدی و … آینده فناوری به رهبران اینتل و مهمانان برجسته در پانل ها بپیوندید. بحث های جذاب، نمایش های هیجان انگیز و بینش های پیشگامانه.

در حالی که اینتل اطلاعاتی در مورد محصولات در این رویداد منتشر نکرد، انتظار می رود در اینتل ویژن 2024 اطلاعاتی در مورد نسل بعدی محصولات این شرکت ببینیم. اینتل احتمالاً در این رویداد از نسل بعدی پردازنده ها به نام Arrow Lake رونمایی خواهد کرد.

منبع: https://digiato.com/computers-hardware/intel-vision-2024-event-announced-for-april-2024

  کیفیت اینترنت بهتر شده؛ نارضایتی مردم از محدودیت دسترسی است