کروز اسپیرالز و کشتی هوایی LTA پوشش خود را در سیلیکون ولی شکستند

ایستگاه یک خبرنامه هفتگی است که به همه امور حمل و نقل اختصاص دارد. برای دریافت خبرنامه هر آخر هفته در صندوق پستی خود، اینجا ثبت نام کنید – فقط روی ایستگاه کلیک کنید. اشتراک رایگان.

به ایستگاه، مرکز مرکزی شما برای همه روش‌های گذشته، حال و آینده انتقال افراد و بسته‌ها از نقطه A به نقطه B خوش آمدید.

این هفته به خاطر روز جانبازان کوتاه می‌کنیم. نگران نباشید، ما هنوز چیزهای زیادی برای رسیدن به آن داریم.

اما اول، یک چیز خنده دار.

جستجوی LTAاستارت آپ تحت حمایت سرگئی برین، نمونه اولیه کشتی هوایی الکتریکی خود – بزرگترین هواپیمای جهان – را در قلب سیلیکون ولی رونمایی کرد. همانطور که مارک هریس، یکی از همکارانش نوشت، کشتی هوایی – نمایه استیمپانک سفید برفی آن که از بزرگراه شلوغ 101 قابل مشاهده است – از فناوری هواپیماهای بدون سرنشین مانند کنترل‌های پرواز با سیم، موتورهای الکتریکی و حسگر لیدار استفاده کرده و آنها را به چیزی طولانی‌تر از سه بوئینگ تبدیل کرده است. . 737، به طور بالقوه قادر به حمل تن کالا در طول چند صد کیلومتر است.

بیا بریم!


آیا مایلید با ما مشاوره، نظرات یا شکایات تماس بگیرید؟ به Kirsten در [email protected] ایمیل بزنید

یادآوری کنید که می توانید یادداشتی را برای ما در [email protected] ارسال کنید. اگر ترجیح می دهید ناشناس بمانید، برای تماس با ما اینجا کلیک کنیدکه شامل SecureDrop (دستورالعمل در اینجا) و برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده مختلف.

Micromobbin’

ایستگاه اسکوتر 1a

رایدپاندابازار D2C micromobility که توسط تعدادی از فارغ التحصیلان Bird، Lime و Scoot در سال 2020 راه اندازی شد، یک محور تجاری مهم بوده است که بر فعالیت های سطح سازمانی تمرکز دارد. اکنون، به جای فروش طیف وسیعی از مدل‌های دوچرخه و اسکوتر برقی با برندهای بزرگ به مشتریان در سراسر کشور، Ridepanda به یک راه‌حل نهایی برای کارفرمایان – مانند آمازون و گوگل – تبدیل شده است تا مزایایی را به کارمندان ارائه دهد.

نکات اصلی در اینجا عبارتند از: 1) چه مشکلی با D2C وجود داشت. و 2) چرا B2B2E را انتخاب کردند. مشکل این است که راه‌اندازی زنجیره تامین و خدمات برای چندین برند مختلف در سراسر ایالات متحده بسیار دشوار بوده است و شرکت‌ها در حال حاضر هر کاری که می‌توانند برای بازگرداندن افراد به دفتر و رسیدن به اهداف توسعه پایدار خود انجام می‌دهند.

  سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی روی ترومپت; به ارزش هزار میلیارد تومان

فناوری همچنان به سمت میکروموبیلتی نفوذ می کند. مثلا، گوگورو، غول تعویض باتری دو چرخ تایوانی، گفت که اسکوترهای برقی هوشمندش اکنون می توانند از طریق کلیدی در کیف پول اپل سوار در آیفون یا اپل واچ آن ها باز و روشن شوند. صاحبان وسایل نقلیه همچنین می توانند کلید اسکوتر خود را با سایر کاربران iOS به اشتراک بگذارند.

-ربکا بلان

پیشنهاد هفته

پول ایستگاه

شرکت‌های روباتاکسی Cruise و Waymo بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند – و اخیراً توجه خوبی را به خود جلب نکرده‌اند. در همین حال، یک استارتاپ خودروی خودمختار دیگر تماس گرفت می تحرک ادوین اولسون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، به TechCrunch گفته است که در پس زمینه بی سر و صدا اجرا شده است.

این رویکرد کم‌کلید – احتمالاً با کمک مدل تجاری B2B آن – مانع از جمع‌آوری سرمایه‌اش نشده است. می موبیلیتی 105 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری D به رهبری غول مخابراتی ژاپن NTT جمع آوری کرد. Toyota Ventures، BMW i Ventures، Trucks VC و State Farm Ventures نیز در میان سرمایه گذاران دیگر در این معامله شرکت کردند. این شرکت تا به امروز حدود 300 میلیون دلار جذب کرده است.

پیشنهادهای دیگری که توجه من را جلب کرد…

گروه ایزی پارکیک شرکت پارکینگ سیار پولی، اعلام کرد که قصد دارد گروه Flowbird را خریداری کند که تحت نام های تجاری Flowbird، YourParkingSpace، TPARK، Extenso Cloud و Yellowbrick فعالیت می کند. Flowbird تعدادی خدمات مانند کیوسک های پرداخت و نمایش، نرم افزار و «پارک و شارژ» ارائه می دهد.

بال زدنیک استارت آپ فناوری بیمه مستقر در پاریس، 3.5 میلیون یورو (3.75 میلیون دلار) سرمایه اولیه به رهبری شرکت بیمه سوئیسی Helvetia جذب کرده است. صندوق فرانسوی بنیانگذاران، مدیر عامل سابق سارنزا، استفان ترپوز، بنیانگذار Optimind، کریستوف ابرله، بنیانگذار Voodoo، لورن ریتر و یکی از بنیانگذاران Sorare، آدرین مونتفورت نیز حضور داشتند.

گرفتن، استارت‌آپ تحویل فوری مواد غذایی ترکیه FreshDirect، یک سرویس تحویل آنلاین مواد غذایی مستقر در نیویورک را خریداری کرده است.

نیرون مغناطیسییک استارت آپ مستقر در مینه سوتا که آهنرباهای دائمی عاری از زمین کمیاب را توسعه می دهد، 33 میلیون دلار با سرمایه گذاری های جدید GM Ventures و Stellantis Ventures جمع آوری کرده است. سرمایه گذاران قبلی Shakopee Mdewakanton Sioux Community و دانشگاه مینه سوتا نیز شرکت کردند. این شرکت قصد دارد از این بودجه برای گسترش تاسیسات تولید آزمایشی خود و افزایش ظرفیت تولید خود برای “آهنربای زمین پاک” خود استفاده کند. مدیرعامل به من گفت که شرکت قصد دارد تا پایان سال 2023 نیروی کار خود را 60 نفر دو برابر کند و در سال 2024 دوباره دو برابر شود.

  شبکه اجتماعی Tread را می توان «Epigram» یا «Textagram» نامید.

زیکریکی دیگر از شرکت های جیلی، در حال آماده شدن برای عرضه اولیه عمومی سهام در ایالات متحده است.

قرائت های قابل توجه و اطلاعات دیگر

وسایل نقلیه خودران

کشتی تفریحیو شرکت مادر آن مدیر کل، به مقابله با عواقب حادثه دوم اکتبر ادامه دهید که باعث شد زنی که ابتدا توسط یک راننده انسانی مورد اصابت قرار گرفته، زیر آن گیر افتاده و سپس توسط یک تاکسی ربات کشیده شود. همین هفته، این شرکت تولید خودروی Origin سفارشی خود را به حالت تعلیق درآورد، ناوگان 950 وسیله نقلیه مجهز به نرم‌افزار خودروهای خودران را فراخواند و کارگران قراردادی را که مسئول تعمیر و نگهداری و عملیات بدون راننده بودند، اخراج کرد. در همین حال، کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا دستور توقف اجرای مجوز کروز برای هزینه سواری رباتاکسی در سراسر سانفرانسیسکو را به صورت 24/7 صادر کرد در حالی که آنها درخواست شهر را برای بازبینی که مجوز را اعطا کرده است، بررسی می کنند.

خودمختاری فانتومی گفت که قصد دارد برنامه‌های کاربردی مدل‌های زبان چندوجهی بزرگ (LLM) – مدل‌های هوش مصنوعی با قابلیت درک متن و همچنین تصاویر – را در رانندگی مستقل از طریق صندوق راه‌اندازی OpenAI آغاز کند، که دسترسی زودهنگام به سیستم‌های OpenAI و منابع مایکروسافت Azure را فراهم می‌کند. ، همکار نزدیک OpenAI، به علاوه سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری. خبرنگار TechCrunch، کایل ویگرز، کارشناسان را بدبین کرد و گفت که LLM ها ابزار مناسبی برای رانندگی خودران نیستند.

جنبش و اوبر می خورد برای تحویل مستقل غذا از Shake Shack با هم متحد شوید.

وایمو آزمایش رباتاکسی خود را در زمستان در بوفالو، نیویورک آغاز کرد.

وسایل نقلیه الکتریکی، باتری و شارژ

رم Ramcharger 2025 را معرفی کرد – یک کامیون برقی که آب برقی خود را از یک ژنراتور گازسوز می گیرد. بر اساس نظرات برخی از خوانندگان، این یک وسیله نقلیه قطبی خواهد بود. برخی از مردم فوق العاده هیجان زده بودند و آن را کامیون عالی نامیدند. دیگران به نام تجاری EV توهین کردند.

ستاره شمالی اولین روز Polestar خود را برگزار کرد تا چشم انداز خود را برای آینده به نمایش بگذارد: فناوری های جدید و نسل بعدی وسایل نقلیه که شرکت خودروهای برقی سوئدی متعلق به هلدینگ جیلی چین می گوید فروش را افزایش می دهد و دوره ای از رشد را آغاز می کند. اما همان طور که ابیگیل باست، مشارکت کننده اشاره کرد، این رویداد کاملاً در تضاد با زمان حال او بود.

  گزارش درآمد و درآمد IBM برای سه ماهه چهارم سال 2023 اعلام شد

درآمد

شفاف خوشبینانه ترین گزارش درآمد را نداشت. این شرکت چشم انداز تولید خود را برای سال 2023 در بحبوحه کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی لوکس اصلاح کرد. در همین حال، این شرکت از شارژ استاندارد تسلا استفاده کرده است.

لیفت 22.4 میلیون مسافر فعال در سه ماهه سوم در مقایسه با 21.5 میلیون در سه ماهه دوم و 19.6 میلیون مسافر در سه ماهه اول گزارش شده است. این رشد نشان می‌دهد که استراتژی کاهش کرایه‌های سواری برای رقابت با اوبر منجر به سودهای آهسته و پیوسته برای این شرکت شده است، اما رقابت همچنان شدید است. خلاصه کامل سه ماهه سوم را از اینجا دریافت کنید. به گفته مدیرعامل، شرکت سواری همچنین گفت که “نوع سواری مقرون به صرفه تر” را با هدف ارائه محصولات اشتراکی سواری که مشتریان واقعاً می خواهند معرفی می کند.

ریوین همچنان به کاهش شکاف در زیان، کاهش هزینه ها و افزایش تولید در سه ماهه سوم با نتایجی که انتظارات وال استریت را شکست داد و به آینده ای روشن تر اشاره کرد، از جمله افزایش پیش بینی تولید سالانه 52000 به 54000 خودرو ادامه داد. خبر بزرگ: Rivian و Amazon دیگر انحصاری نیستند. اوه، و بنیانگذار و مدیر عامل Rivian RJ ترسناک است همچنین بر روی اشتراک ها سنگینی می کند. Tl;dr: او به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پیرامون AR و استقلال را در نظر دارد، نه صندلی‌های گرم شونده.

اوبر نتایج سه ماهه سوم یک شرکت حمل و نقل و تحویل سودآور را نشان می دهد که علیرغم کندی رشد در برخی بخش ها، عملکرد خوبی دارد.

آینده پرواز

آرچر هوانوردی با شرکت مسافرتی و هتلداری هند InterGlobe Enterprises همکاری کرده است تا یک سرویس تاکسی هوایی تمام الکتریکی را در این کشور در سال 2026 راه اندازی کند.

Skyryse، استارتاپ نرم افزار هوانوردی، یک روش فرود اضطراری کامل خودکار را در یک هلیکوپتر انجام داده است. این نقطه عطف شرکت را در مسیر رونمایی از اولین هلیکوپتر تولیدی با این فناوری در سه ماهه اول سال آینده قرار می دهد.

منبع: https://techcrunch.com/2023/11/12/cruise-spirals-and-ltas-airship-breaks-cover-in-silicon-valley/