برخی از مشخصات احتمالی شیائومی 15 پرو فاش شده است

یکی از منابع داخلی بازار اطلاعاتی در مورد پرچمدار آینده شیائومی 15 پرو به اشتراک گذاشته است و می گوید که این گوشی احتمالاً با صفحه نمایش خمیده 2K و دوربین تله فوتو از نزدیک عرضه خواهد شد.

این منبع آگاه به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo اطلاعاتی در مورد ابعاد صفحه نمایش این گوشی هوشمند منتشر نکرده است، اما نشان می دهد که احتمالاً ابعاد صفحه نمایش شیائومی 15 پرو تفاوت چندانی با نسل قبل نخواهد داشت. انتظار می رود پنل پشتی شیائومی 15 پرو دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل در سمت چپ بالا باشد. ظاهرا ماژول دوربین به خوبی طراحی شده است.

مشخصات گوشی شیائومی 15 پرو چیست؟

هنوز زمان زیادی تا عرضه پرچمدار بعدی شیائومی باقی مانده است. اما اطلاعات غیر رسمی در این مورد به اشتراک گذاشته شده است. در پنل پشتی این گوشی ظاهرا یک ماژول دوربین سه گانه وجود خواهد داشت که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی است. همچنین به نظر می رسد که دوربین اصلی این موبایل نسبت به برخی از مشخصات احتمالی شیائومی 14 پرو دارای دیافراگم بزرگ تری است.

در مورد پردازنده سری 15 شیائومی، این خانواده احتمالاً با تراشه پرچمدار بعدی کوالکام یعنی نسل چهارم اسنپدراگون 8 معرفی خواهند شد. انتظار می رود این تراشه در اوایل اکتبر عرضه شود. بر اساس گزارش های منتشر شده، تراشه جدید می تواند جهش قابل توجهی در عملکرد دستگاه نسبت به نسل سوم پردازنده اسنپدراگون 8 داشته باشد.

هنوز اطلاعات زیادی از سری 15 شیائومی منتشر نشده است. اما آنچه تاکنون به اشتراک گذاشته شده، استفاده از یک تراشه جدید، بهبود عملکرد اثر انگشت و بهبود قابلیت های تصویربرداری است. از نظر طراحی، شیائومی 15 ممکن است دارای صفحه نمایش تخت باشد.

  مسئولیت ماشین بازیکنان تیم ملی چیست؟

در نهایت باید دید این سری با چه مشخصاتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

منبع: https://digiato.com/mobile/xiaomi-15-pro-tperiscope-telephoto-camera