برداشتن عنکبوت از گوش یک زن 64 ساله! + ویدیو

پزشکان تایوانی در موردی عجیب عنکبوت را از گوش یک زن ۶۴ ساله خارج کردند! عجیب تر این است که عنکبوت در گوش بیمار لغزیده است!

بر اساس گزارش های منتشر شده، این زن 64 ساله ابتدا با شکایت از صداهایی در گوش چپش به پزشکان مراجعه کرد. به گفته خودش، روز اولی که از خواب بیدار شد با احساس وجود موجود کوچکی که در مجرای گوشش می خزد. این حس در روزهای بعد با صداهای خش خش ادامه پیدا کرد.

با این حال، طولی نکشید که پزشکان معاینه فیزیکی انجام دادند و عنکبوت کوچکی را در گوش او پیدا کردند. همچنین به نظر می‌رسد که عنکبوت در طول اقامت چهار روزه خود پوست اندازی کرده است و همچنین در کانال خروجی وجود داشته است.

حرکت عنکبوت در گوش بیمار

ویدئوی ترسناک زیر حرکت این حشره را در مجرای گوش نشان می دهد.

نوع این عنکبوت در گزارش های پزشکی مشخص نشده بود و معمولاً نمی توان چنین چیزی را از روی تصاویر تشخیص داد. اما Ars Technica با دو متخصص صحبت کرد که معتقدند این عنکبوت متعلق به خانواده عنکبوت های جهنده (Salticidae) است. این خانواده چشم های مرکزی بزرگ تری دارند که در فیلم نیز قابل مشاهده است.

به گفته یکی از متخصصان، عنکبوت های جهنده بینایی بسیار خوبی دارند، اما متأسفانه آنها برای زنان «بیش از حد متحرک» هستند که نمی توانند بشنوند. بیش از 6000 گونه از خانواده Salticidae در جهان وجود دارد و بر اساس عکس ها نمی توان گونه دقیق این عنکبوت را مشخص کرد.

  فروش ویژه لپ تاپ توسط شرکت مهر سرمستان به مناسبت شب یلدا

به گفته پزشکان معالج این زن هیچ آسیبی به پرده گوش وی وارد نشده است. عنکبوت و اگزوویای آن را نیز برداشتند و علائم بیماری کاهش یافت.

منبع: https://digiato.com/health/a-wee-spider-needed-a-safe-place-to-molt-it-chose-a-womans-ear-canal