بهترین مبدل PDF: 75% تخفیف PDF Converter Pro

TL;DR: مجوز مادام العمر PDF Converter Pro با قیمت 19.80 پوند به فروش می رسد که 75٪ از قیمت لیست صرفه جویی می کند.


در این دنیای دیجیتال، داشتن ابزارهایی برای آسان‌تر ، برخی از زمان‌برترین وظایف می‌تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال، این PDF Converter Pro برای سهولت کار تبدیل فایل ها به فرمت PDF و از آن ایجاد شده است. مجوز مادام العمر فقط با 19.80 پوند تا 2 آوریل به فروش می رسد.

فقط برای کاربران جدید در دسترس است، دانش‌آموزان، متخصصان و صاحبان مشاغل ویرایش قالب‌های اسناد را آسان‌تر می‌کنند. PDF ها را به فرمت های مختلف از جمله Microsoft Word، Excel، PowerPoint، Text، HTML، PNG و JPG تبدیل کنید. همچنین می توانید PDF را از Word، Excel، PPT و تصاویر ایجاد کنید تا کارایی بیشتری داشته باشید و کار خود را ذخیره کنید.

با ویرایش دستی و قالب بندی خسته کننده خداحافظی کنید: PDF Converter Pro برای تبدیل اسناد شما تنها با چند کلیک طراحی شده است. همچنین ترفندهای دیگری نیز در اختیار دارد، از جمله توانایی ادغام و تقسیم اسناد PDF، استخراج تصاویر، فشرده سازی آنها و موارد دیگر. شما حتی می توانید PDF های خود را با رمزگذاری ساده ایمن کنید.

شما باید ویندوز 8 یا بالاتر یا macOS X 10.8 یا بالاتر داشته باشید. در دو دستگاه با به‌روزرسانی‌ها، مادام العمر دسترسی خواهید داشت.

معاملات Mashable

اسناد را کنترل کنید و گردش کار خود را با این ابزار ارزشمند ساده کنید. یک مجوز مادام العمر برای PDF Converter Pro فقط با 19.80 پوند دریافت کنید.

  به لیست قیمت لاستیک GT در بازار + جدول آذر 1402 نگاه کنید

منبع: https://mashable.com/uk/deals/lifetime-pdf-converter-pro-deal